1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 2: Geruchten en feiten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 7 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. de j

    de j New Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    waneer komt die 360 nou in nederland en voor hoe duur
     
  2. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    SCHIJNBAAR november en hoe duur SCHIJNBAAR 300€.
     
  3. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zou mogelijk in November uitkomen, over de prijs is niets bekend.
    Alles staat al op de site.
     
  4. Wat een klere herrie. Ik keek omdat ik informatie wou en bewegende beelden van de Xbox 360. Krijg je muziek van The Killers(?) gezongen door één of andere opgemaakte gaylord.
     
  5. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
  6. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    die filmpjes werken perfect.. alleen niet de beste kwaliteit dat is wel wat jammer, maar als JE HET FILMPJE WIL ZIEN! klik dan op de bovenstaande link
     
  7. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig krijg in deze filmpjes een beetje meer beelden, dan bij MTV

    ik vind die MTV uitzending echt niet normaal, je verwacht een beetje details over de 360, maar dan krijg je van die stomme kutbands met zo'n stomme hobbit, na de uitzending bleek er nog wat vertelt en geshowd te zijn over de nieuwe xbox, maar toen had ik dus al weggezapt...:mad:

    Maar ik heb zo'n gevoel dat MTV Amerika de lange versie heeft gezien...
     
  8. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    de presentatie voor zover je het een presentatie mag noemen zoog als de neten. Schandalig dat ze zoiets flikker, maar goed. Ik wil info en beelden zien en niet die muziek (de killers was soms wel geinig alleen gezongen door zo'n gigantische gaylord overlord). Maar goed, de meeste info hadden we al, dus... ik had me er best wel op verheugd, maar 't viel dus weer eens flink tegen. Gebeurt vaak de laatste tijd..
     
  9. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    vergeet ook niet dit filmpje:

    deze is de duidelijkste en beste tot nu toe
     
  10. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het op mtv ook tegenvallen. ik had ook wel verwacht dat we meer van de interface enzo kregen te zien.
     
  11. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    oepsss sorry ik reageer op iets onderaan een andere pagina :+ negeer dit maar ...lalalalala O-)
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2005
  12. Helix

    Helix Hippie Killer

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen dit was niet de totale show! MTV heeft alleen de muziek stukken laten zien en alles dat met gamen temaken heeft er uit geknipt ik heb de amerikaanse versie gezien en als je die ziet word je snel veel wijzer :)
     
  13. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier in dit achterlijke boerendorp is heel MTV opeens niet meer te ontvangen, vanochtend deed ie het nog en nu is heel die fucking zender gewoon weg...
    Gelukkig heb ik niet veel gemist als ik de reply's hier lees....
     
  14. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik snap dat echt neit van die gasten van MTV dan zitten ze om de minuut die reclame te verkondigen en dan krijgen we dit (stukje vage muziek) Het gaat toch om die xbox? MTV zend al 10 uur muziek uit (13.5 uur jamba) en dan kunnen ze zich in dat éne half uurtje zich niet even koest houden?...

    Trouwens, is die "Amerikaanse" versie ook ergens te downloaden?
     
  15. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    die amerikaanse versie wil ik dan ook welles zien ja.. ik denk dat mtv gewoon weeres heeft gedacht aan hoe ze de meeste mensen kunnen laten kijken naar een zender, en dat is dit keer niet gelukt.. het is leuk dat een muziek zender der een nummer tussen gooit. maar een heel concert gaat wel wat ver vind ik zelf.. ik heb ook weggezapt. heb ut zonet ff gedowload en dan kun je tenminste die nummers overslaan :D...

    Maar ja mischien is het ook wel een truckje van microsoft hoor.. de officieele presentatie is geweest, maar de nederlanders zijn geen hol wijzer geworden, ze weten alleebn maar hoe hij der uit ziet.. dat zou wel wat voor microsoft zijn he..
     
  16. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    ok dames ideetje, als we nou allemaal de prijs die we denken dat de volgende xbox krijgt in de sig zetten :) kunnen we zien wie er gelijk heeft :) en dan wel een enkel bedrag doen he, en niet "tussen de 2 en 600 euro"

    gewoon "€450" of zo, 25 euro erboven of er onder ;)

    en laten we sportief blijven en niet snel veranderen als je het bedrag weet
     
  17. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    uhm, the killers vond ik juist best okay, ik had nog nooit van ze gehoord, maar hun nummer had leuke woordspelingen en was melodieus......

    Is die zanger gay? Straks ga je m vertellen dat Gerard Joling en Boy George dat ook zijn!
     
  18. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik wil niet veel zegge maar nederland heeft zitten kloten met de xbox uitzending. als je kijkt naar amerika en japan die hebbe veel meer info gegeven en door elkaar en niet door de reclame heen achjah microsoft heeft bereikt wat ze wouden prachtige promotiestunt.
     
  19. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Jezus wat een slecht programma zeg.
    Ik ging net kijken want ik had het opgenomen.
    Zie ik aan het einde van het stuk wat ik opgenomen had dat er nog een stuk over Perfect Dark ging en hoe ze die maken. Maar omdat ik dacht dat er niet meer kwam heb ik de video recorder uit gedaan. Jeesz wacht je daar een paar dagen op.
    Maar goed aan de andere kant is het beter zo want ik ben het er nog steeds niet meer eens dat dit nu al het einde is van de xbox. Ik denk ook dat ik geen xbox 360 gaat kopen en helemaal niet in het 1ste jaar dat hij net uit is.
     
  20. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind de xbox 360 een beetje tegenvallen. Hier heb ik een paar redenen voor :).
    - Ik vind em lelijk. De xbox 1 is nog mooier. Vooral de x360 controllers vind ik tegen vallen, het is gewoon lelijk plastic, lijken nogal op n64 controllers kwa materiaal. En ze verschillen nauwelijks van de Xbox 1 controllers!
    - De "geweldige verbeteringen" vind ik wat tegen vallen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina