XBOX 2 Geruchten

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Alex V, 23 aug 2003.

1. iaindevos

iaindevos Soldier of Fortune

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ergens gelezen dat je waarschijnlijk dvdfilms op de Xbox2 kan overzetten, dus niet alleen muziek.
    Of dit echt waar is weet ik niet, maar het zou mij erg tof lijken.

2. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het nut er niet van in, want die dvd heb je dan toch in huis, de muziek kopiƫren is vooral voor er in spellen naar te kunnen luisteren.

3. Widowmaker

Widowmaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    .

Laatst bewerkt: 24 aug 2003
  4. Widowmaker

Widowmaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0

5. Widowmaker

Widowmaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry edit werkte niet helemaal goed|:-

6. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa dat je je xbox 1 spellen niet op de volgende xbox kunt spelen interesseert me geen reet. Dit om 2 redenen: 1. Geloof me, als je 1 x de kracht van de nieuwe xbox hebt ervaren ga je echt niet nog een x die achterhaalde spellen van de xbox 1 spelen, en 2. Ik geef in 2006 mn xbox weg aan een ziekenhuis in Ede. Kep daar zelf een paar maanden terug gelegen en ze kunnen best wat speelgoed gebruiken voor de zieke kinderen. Die hebben er meer plezier van dan ik. Dus die geef ik gewoon weg.

Verder denk ik nie dat ze um xbox next gaan noemen. Want hoe moeten ze dan de 3e Xbox noemen? Xbox next next?

7. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    nee na de 'xbox next' kunnen ze nem echt wel anders noemen wat niet te maken heeft met dat 'next' (vind ik tenminste)

en je xbox weggeven aan b.v. een ziekenhuis is echt een goed idee...

8. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een vraag: Is het mogelijk om xbox 1 spellen af te spelen op de xbox 2. Want dit zou een enorme plus zijn. Want wanneer wordt de xbox 2 gereleased? 2005, 2006? Sommige top games zijn dan net uit en dan komt de xbox 2 al uit. En ik denk er toch zeker over om de xbox 2 te gaan kopen. Dan moeten ze natuurlijk wel de prijs niet weer belachelijk hoog leggen net zoals bij het releasen van de xbox 1. Wat ze toch wel zullen doen.

9. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Toch zal ik mijn box maar niet doneren; de patienten krijgen onmiddelijk epileptie van mijn verlichting :cool: . Maar ik vind het wel heel sociaal van je als je dat doet.

Deel Deze Pagina