ahhh kijk.........jij bent de eerste die ik geloof lol ik denk aan de andere kant dat ik toch niet van plan was geweest om de xbox aan te sluiten op de component ingangen van mijn tv.....immers mijn dvd speler hangt er al aan. het zou wel kunnen om ze beide aan te sluiten door zowel xbox als dvd de component kabels naar mijn processor te laten lopen en vannuit daar kan ik dan selecteren welke bron ik wil gebruiken. wellicht een optie in de toekomst maar voorlopig kijk ik het even aan. ps....ik lees graag meer hierover zodra je de xbox klaar heb...succes ermee.
beuker : ik zal hier me bevindingen wel posten m,aar wat ik begrepen heb als het goed werkt dan tenminste dat je een veel betere kwaliteit beeld hebt met composite! probeer deze link hier hebben ze wat screen van HDTV : http://www.atomicmpc.com.au/forums.asp?s=3&c=13&t=1889 Wou ook nog even warriorsan bedanken voor de info van een aantal dagen geleden is voor mij nu idd een stuk duidelijker.
@.pixr geen dank hoor! Ik en net als ieder ander bezoekt forums om zijn/haar ervaring te delen of om er ervaring op te doen over een bepaald onderwerp,toch...