Ik hoop ook op backwards compitable, en het mag van mij wel duren tot mei 2006(dan is me live abo afgelopen als ik hem steeds een jaar verleng) greetz wooly
ja maar als ik xbox 2 heb wil ik xbox 1 spellen ook nog spelen, en het is natuurlijk lastig om telkens die xbox 1 aan te sluiten...
Als je 1 console (of alle next gen consoles) kan aansluiten is het begrijpelijk. Bij mij staat er enkel een ps1 en Xbox op dus zou er zonder problemen nog 1 bij kunnen.
Zolang er nog geen officiële aankondiging is van MS, blijven het geruchten. De ene site zegt dit, de andere site zegt dat. Afwachten geblazen dus.
in de PS2 zit ook gewoon een simpele ps1 emulator dus het zegt sowieso niks over de processor laat m$ maar wat later komen en met een zware marketing campagne
Ik verwacht persoonlijk geen backwards compatibility ... je wilt immers toch alleen de nieuwe spellen spelen ... en je oude spellen speel je maar met je verouderde xbox .. zonde van het geld om daar een oplossing voor te vinden ... ik koop toch een 3de generatie console ... ookal kan je er geen oude spellen op spelen ... een amiga 500 kon ook geen c64 spellen spelen
Van mij mag de Xbox 2 nu al uit komen. Dan kost ie, tegen die tijd dat ik ben uitgespeeld op m'n Xbox, misschien ook nog maar € 150,- .
Maakt mij niet zoveel uit wanneer hij komt. Als ze maar de PAL versie ook HDTV ondersteuning geven, compatibility met Xbox1 vind ik minder belangrijk.
ik vind dat het nog lang niet moet, de graphics van de xbox zijn goed en ik zie niet in waarom een xbox 2 dat weer moet doen. ja oké de concurrentie met sony en nintendo (kuch) maar als we nou gewoon allemaal deze consoles hadden en niet nieuwe zou iedereen ook tevreden zijn geloof ik
xbox 2 HEt is natuurlijk handig om hem eerder op de markt te hebben dan de PS3 en de nieuwe gamecube , meer games op xbox 2. maar het kan ook zo zijn dat MS wil wachten zodat ze de concurrentie kunnen bekijken. ik ga maa van het laatste uit voorlopig Xbox van nu is al goed genoeg