XBOX 2 joypads; Nieuwe maken of de Controller S meenemen!?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Yi-Long, 25 jun 2004.

1. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond dat altijd wel grappig met de dreamcast, kon je in je memory card zien welk spel je speelt. Voor als je heet een keer vergeet. :p

Maar de controller moeten ze echt niet veranderen, die is echt perfect. Ze kunnen wel dezelfde controlleropening houden waardoor je je oude nog steeds kan gebruiken.

2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ik vind dat microsoft moet gaan samnewerken met joytech, want die leveren erg goede controllers af. die neo s is wel een btje klein, maar ligt toch erg lekker in de hand. en de 4puntsdruktoets is ook erg goed. en ze hebben ook een erg goede draadloze controller die toch wel relatief goedkoop is ( €40,- ) en ook erg lekker in de hand ligt.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    we krijgen een nieuwe pad ... volgens de geruchten is ms niet blij met de witte en zwerte knoppen ... mogelijk gaan die verdwijnen of komen ze terug op een andere plaats

4. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind die knoppen juist handig, ik ben ze gewend en ze zitten op de big controller en op de small controller op de goede plek. Houden zo MS!

5. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Strax zeker meer dan 100 Euro betalen als er een kleurenscherm in zit.
    Dus echt niet he.

Ik vin de grote controller ool nog steets het fijnst

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Nope ik veracht geen kleurenscherm ... en er word met de console een controller mee geleverd ... dus die kans is klein... de kan is groot dat er een nieuw design komt en dat de controller en headset draadloos zullen worden ... maar de oude controllers zullen nog steeds compatible zijn

7. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een cristal controler dus ik kan zien dat de tril motortjes al afzonderlijk kunnen draaien, maar zo aan de rest vast zitten dat het overal even zwaar trilt.

8. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er komen geloof ik geen extra triggers op maar schouderknoppen, wat op zich gezien de vorm van de controller ook geen goed idee is. Ze kunnen beter een hele nieuwe of naast de S ook de XL weer in productie nemen, want ik vind die dingen echt relaxed.

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    niks controller S de standaard zijn het beste.

en keb niet eens grote handen dus....

10. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    Ze kunnen ze ook hetzelfde kleurtje doen als de Japanse controller S(grijsachtig antrachiet) Dat is echt mijn favo controller. De button layout is wel goed, lekker PS2 achtig en dat is handig voor het grote aantal mensen dat ook een PS2 heeft.

11. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.131
    Hmmm... heb die grijs/antraciet nog nooit gezien geloof ik, maar klinkt cool.

Persoonlijk vond ik die witte xbox met witte controllers wel supermooi. Erg stijlvol.

Die doorzichtige controllers vind ik echt heel lelijk altijd. Eigenlijk al die doorzichtige dingen zoals een gameboy of een xbox of joypad of muis; blegh... niet mijn ding.

Deel Deze Pagina