ik zou niet weten waarom ze zouden afwijken van de traditie om de tweede deel van een console gewoon er een 2 achter zetten
Is dat een traditie dan ? Alleen sony heeft dat nu toe gedaan hoor met hun playstation. Anders speelde ik nu op me nintendo entertainent system 4 (is touwens wel altijd codenaam bij nintendo) in plaats van me gamecube en had de dreamcast wel de mega drive 3 geheten of iets dergelijks
Playstation deed het ja en met succes, dus ik denk dat Microsoft ook voor de Xbox 2 zou moeten gaan. Anders moet je weer een nieuwe naam er in rammen bij de consument.
Waarschijnlijk zijn de naam bedenkers bij Sony iedere keer op vakantie als er een nieuwe naam bedacht moet worden: Playstation Playstation one Playstation 2 Playstation two En mensen worden betaald om deze namen te bedenken?Ik vindt de namen van playstation ZUIGEN .En over de nieuwe naam bij de consument maak je daar maar niet druk over.Of heb jij nog nooit van een Gamecube gehoord?In iedergeval zullen ze bij M$ wel wat meer moeite in hun beestje stoppen
Kijk iedereen kan Xbox dus al gaan ze een naam als xenon ofzow doen die kan dan bijna nog niemand en die moet weer bekent worden bij iedereen dus ik denk dat "xbox next" of "xbox 2" beter zou zijn maja als ze wel xenon doen en die naam slaat niet zo goed aan pompt m$ er zo veel geld in dat iedereen hem wel kan
hadden jullie niet dat filmpje gezien over de volgende xbox, met die auto eerst zo vet mooi er helemaal omheen draaien, dan gaat de deur open, boekt die auto keihard weg en dan crasht ie vol tegen een muur en een grote metale doos ofzo, lijkt ent een soort crash test... nooit gezien?? da's toch ook xbox2
Ik weet welk filmpje je bedoelt, maar volgens mij was dat een demonstratie van het XNA platform en niet zozeer de xbox2
mij boeit het niet wat voor naam hij krijgt zolang hij maar super relax is. wennen aan die nieuwe naam komt vanzelf wel.
XB2 vind ik zelf erg mooi staan. k hoop heel erg dat ze een goede naam kiezen, want de xbox 2 moet de ps3 natuurlijk wel gaan verslaan, op die manier krijgen we ook de betere games natuurlijk! Een goede naam is dus ERG belangrijk