Xbox 2 nu al een flop??????

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door X BelieveR, 23 aug 2003.

1. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou jah ze verdienen bijna geen winst aan de xbox dus op die vlakte kan je zeggen dat de xbox is geflopt. Maar omdat de xbox langer op de markt kan blijven omdat microsoft toch wel veel geld heeft, beginnen ook andere mensen langzaam een nieuwe consol te zien inplaats van alleen de ps2. Maar mij kan het echt geen barst schelen dat de xbox flopt of niet. Als hij flopt krijgen wij wel weer lekkere acties of games met lage prijzen. :D

2. Xbox is niet geflopt en Xbox 2 zal veel en veel beter verkopen dan Xbox 1. Maar dit komt allemaal door de Playstation omdat die veel eerder was. En als je vriendjes allemaal een Playstation hebben, dan moet jij er ook een.

Met Xbox 2 zal dat anders zijn. Het lijkt me het beste om de Xbox precies tegelijk met de Ps3 uit te brengen. Zo kunnen de gamers vergelijken en tot de conclusie komen dat de Xbox 2 betere graphics heeft (want ik denk dat MS een betere consolebouwer is dan Sony).

Als ze de Xbox 2 met iets meer design op de markt brengen, dan zal het vast wel goed komen. Maar dan moeten ze hem voor een mooi prijsje verkopen zoals 300 eurotjes.

3. Rul3l3eR !)uCkY

Rul3l3eR !)uCkY Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat de xbox 2 zal floppen omdat de meeste mensen die nu een xbox hebben ook wel een xbox2 zullen kopen, en als ze hem tegelijk met de ps3 uit kunnen brengen zou dat helemaal mooi zijn voor de verkopen. denk ik.

4. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Xbox is niet geflopt.

Xbox heeft een grote naamsbekendheid opgebouwd in een relatief kleine periode; namelijk 1,5 jaar ofzo.

Xbox heeft al zo'n driekwart jaar de mogelijkheid tot online-gamen. Daar waar de concurrentie met hun jaren ervaring, tot voor kort, langs de kant stonden en machteloos en kwijlend toekeken.

Er zijn leuke tot goede games verkrijgbaar voor de Xbox. In de komende periode worden dit er alleen maar meer. Bovendien kunnen deze games alleen maar beter worden, doordat developers de capaciteiten en de mogelijkheden van de Xbox steeds beter beginnen te begrijpen.

En aangezien Mr Bill Gates een enorm gevuld spaarvarkentje boven zijn open haard heeft staan zal hij het gewoon niet toestaan dat de Xbox flopt. Of de Xbox2,3,4,5,6..............

5. LifeLongGamer

Leuk Bevonden:
    2
    En trouwens, een console kan ook floppen doordat er bijvoorbaad al te veel en te vaak negatief over gesproken word.

(ps: is bijvoorbaad nou met een -d of -t? :confused: :+ )

Laatst bewerkt: 23 aug 2003
  6. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ja jij bent insider jij hebt Bill gevraagd of Xbox 2 al in ontwikkeling is! Mag je die informatie wel doorspelen?

7. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap wat je bedoelt, maar ik denk dat als er meer tv-reclame voor is, dat dan de massa gaat denken van spelcomputer op tv = xbox, en nu is dat playstation
    kijk, vraag maar es aan iemand die er 0% verstand van heeft wat een spelcomputer is, grote kans dat die playstation noemt

met exclusieve games ben ik het ook wel eens ja, dat zal dan de NU-PS2-bezitters misschien overhalen tóch een xbox2 ipv een PS3 te halen...

en ik weet nog niet wat het beste is, console als eerste op de markt brengen of juist als laatste
    als je de eerste van de next-genconsoles bent, dan heb denk ik meer naamsbekendheid met je nieuwe product en mensen zullen denken : "ik koop het nieuwste van het nieuwste".
    maar als je de laatste bent heb je wel de beste hardware van de 3...

ik denk dat als ik straks weer een nextgenconsole ga aanschaffen toch weer voor een MS-product kies, ook al hoeft die van mij echt niet zo snel te komen |:-

/edit,ik ben het met Sam Fisher Jr eens, tegelijk met de PS3 uitbrengen zou het beste zijn

Laatst bewerkt: 23 aug 2003
  8. LifeLongGamer

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet nog wel "vroeger" toen daar opeens de Playstation van Sony was. In die tijd was het Sega en Nintendo wat de klok sloeg. Sony had in hun en onze ogen geen enkele ervaring op videogame gebied. En kijk nu.

Ik ben een videogamesfan in hart en nieren en kan daar alleen maar ontzettend veel respect, nee bewondering voor hebben. Sony heeft met de Playstation videogamegeschiedenis geschreven, dat is zeker.

Microsoft is en word nu degene die videogamegeschiedenis gaat schrijven. Is het niet met de Xbox dan wel met de opvolger hiervan.

:+ De Storthoop heeft gesproken:+

9. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    bij voorbaad is met een t (dacht ik). Waar ik vooral op doel is dat ATI al LANG bezig is met de chip voor de nieuwe cube, terwijl die van de xbox nog in de kinderschoenen staat. Kan de xbox deze achterstand nog wel inhalen? Of zullen ze de basis van de cube 2 chip nemen en daar verder op gaan bouwen???

10. LifeLongGamer

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat weet ik niet. Ik zeg je eerlijk dat ik van chips geen kaas gegeten hebt (kaasknabbels:+ ) maar ik denk dat je je daar geen zorgen over moet maken. Het is wel Microsoft waar we over praten.

11. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Xbox2 wordt sowieso geen flop meer. Dit door een steeds groter wordende fanbase. Veel mensen hebben nu de Xbox gekocht omdat er 'coole' spellen op uitkwamen en voor de hogere specs. Nu blijkt dat de Xbox eigenlijk heel cool is en hij reuze meevalt na alle slechte berichten in het begin krijgen de mensen ook meer vertrouwen in MS. En dit ga je helemaal krijgen als dadelijk games als Fable, Sudeki, Halo2 enz. uit gaan komen. Helemaal als de Xbox2 backwords compatible wordt gaan mensen deze console kopen om alsnog deze spellen te kunnen spelen. Of de grafische chip nu beter is dan de Ps3 of niet, Xbox lijkt de strijd toch te gaan winnen. Terwijl wij Xbox'ers er door de maanden heen steeds meer goede exclusives bij krijgen, verliezen de Ps2 en Gamecube deze juist. Nu gaat PES3 weer naar de PC (misschien later ook uit op de Xbox?), Sonic naar de Xbox, Vice city op de Xbox, en er waren zelfs geruchten dat Tekken naar de Xbox komt. Hier gaat Sony zeker last van krijgen. :)

12. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Microsoft heeft zich met de Xbox eigenlijk een plaatsje "gekocht" in de consolemarkt. Mede door verlies te maken hebben ze nu echter wel een basis van gamers die hen misschien zal volgen naar Xbox 2.
    De basis die ze hebben gelegd zijn echter niet alleen consumenten, maar ook banden met developers, het hele Xbox Live! netwerk etc.

Eigenlijk is de Xbox I goed geweest om een basis te leggen voor de Xbox 2, maar eerlijk is eerlijk, MS heeft geen winst gemaakt met de Xbox, het heeft er vooral geld ingepompt.

Maar er is een spreekwoord dat zegt:
    Je oogst wat je gezaaid hebt.
    Misschien is het wel oogsttijd wanneer de Xbox 2 er komt en was de Xbox I het zaad.

13. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    En wat versta je onder floppen? De Xbox komt op een markt die voor 2/3 al in handen is van Sony dan kun je niet zomaar verwachten dat van de ene op de andere dag iedereen dan maar een Xbox koopt. Dat heeft meer met marktwerking te maken dan met de console zelf.

14. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt maar die marketing was nou ook weer niet geweldig.....

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

Jij hebt toch ook een xbox ?... dus de marketing heeft voor JOUW gewerkt

16. Mr blond helemaal mee 1s,maar toch vind ik dat microsoft toch winst heeft gemaakt, of noch gaat maken er zijn zoveel toffe spellen, dus het is voor de xbox 2 simpel om een plek in de console markt te vinden maar we wachten wel af tot 2005\2006.

17. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik als consument hoop is dat sony nog steeds op 1 blijft. (Ik ga echt nooit een ps2 of 3 kopen) En dat microsoft er een heel klein beetje van af zit. Omdat je dan van die leuke prijzen oorlog krijg. Kijk maar met al die verschillede xboxpacks. :D

18. Def-X

Def-X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij doelt sowiezo iedere console fabrikant erop om hun console internet compatibel te maken.
    En als er één koning is wat betreft internet is het Microsoft wel.
    Hier gaat het straks allemaal om draaien.
    LIVE!
    INTERNET!
    MULTIPLAYER!

En op dat gebied is er maar 1...Xbox.

Het ontwikkelen van de Xbox is een eitje...HALLO het is een PC!
    Gewoon een kwestie van een paar fabrikanten aanslaan.
    Prijsjes onderhandelen, Processortje erin, GPUtje, beetje RAM, beetje HD, moedertje en klaar!

Die lui van Sony en Nintendo moeten alles van scratch ontwikkelen.
    Xbox is op te bouwen uit bestaande onderdelen.
    Als ik een Mod chip inbouw kan ik mijn boxje ook opvoeren.
    Andere IDD bekabeling, GPU overclocken, andere harde schijf aansluiten, misschien zelfs een andere processor.

XBOX bouwen is easy.
    Het gaat om simpele getallen...$$$$ wie geeft me het meest voor het minst.
    Zijn ze daar uit dan is het klare koek.

Alles draait straks op multiplayer.
    En ik zie het netwerk van sony nu al crashen.
    Is het niet door een paar omgekochte hackers...
    }:] }:] }:]

19. Billbox

Billbox Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Denk aan Halo 3 jongens!
    Die gaat de Xbox2 verkopen echt omhoog jagen al komt er Halo 3!
    Maar ik verwacht wel van Microsoft dat de Xbox 2 het krachtigste wordt met vette games_O_ _O_

20. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Def-x heeft duidelijk geen idee waarover hij praat. :)

Deel Deze Pagina