Re: Re: Xbox 2 nu al een flop??????
Sorry dat ik het zeg hoor. Maar zeker niet alle PS2 bezitters weten precies wat een Xbox is en zeker niet wat hij allemaal kan. Dit kan ik uit ervaring vertellen. Ze kopen dat ding omdat ze bij iemand een keer GTA3 hebben gespeeld en dat vet vinden. Envaak omdat iedereen hem heeft..
dit is geen fanboy reaktie, ik vind dat er best coole spellen op de PS2 komen. Maar boy o boy, er zijn massa's mensen die een PS2 kopen "omdat iedereen dat doet" en omdat ze daar veel over horen. Dit doet Sony gewoon goed. Ze verkopen tonnen met PS2's die worden omgebouwd. Dat maakt hem ook behoorlijk populair. En natuurlijk de Champions Leaugue reclames etc. wat taktisch sterk is!
Jammergenoeg nemen maar weinig mensen echt de moeite om precies te onderzoeken hoe alles precies zit en wat hun het beste zou passen. Ik zie het bij mijn broer, een aantal vrienden en collega's. Hun goed recht, maar ik vind zelf dat ik mezelf tekort doe als ik de mogelijkheden niet ten volle onderzoek voor ik veel geld ga uitgeven.
Oh, en ik ben natuurlijk ook erg benieuwd naar hoe het in de toekomst gaat. Op dit moment heb ik alleen de Xbox van de next-gen consoles. Maar als er weer een andere console komt die me "overtuigd", komt hij zeker naast mijn xbox te staan
Laatst bewerkt: 25 aug 2003