Dat is omdat bij launch bijna geen enkele developer aan de Hardware van de PS2 uit kon,kun je geloven dat de boekjes met uitleg nog allemaal in het JAPANS er bij zaten,geen probeem zolang je niet in Europa of in de VS werkt (De meeste hebben ze dus laten vertalen). Als ze niets geleerd hebben hieruit gaat de cube 2 en xbox 2 toch een serieus voordeel hebben met hun launch titels (wat ze in zekere zin altijd gaan hebben).
vind je het gek dat hitman2 onder verwachting verkocht? het spel is verdomme meer dan een jaar oud en nu pas komt het op de GC.. de graphics hebben PS2 in groote Neonletters eropstaan en het spel heeft verschikkelijk last van slowdown... welleswaar is alles een beetje beter dan op de ps2 maar toch.. het is een schaamte loze port.... DAt GTA niet komt vind ik zwak.. die verkoopt heus wel op de cube hoor.. en ik denk dat hij nog wel komt.. even wachten...
Ehh.. GTA is ook meer dan een jaar oud:{. De Graphics daarvan zijn ook outdated. Maar die wil je wel. Ze hadden de graphics van Hitman 2 voor de GC ook wel wat kunnen oppoetsen ja. Maarja, dit probleem zal niet weer voorkomen, er komt namelijk geen andere hitman meer op de GC
zo.. jij denkt dat sony opgekocht kan worden... dan denk ik toch dat mr bill een klein hypotheekje moet aanschaffen hoor... tja.. het is maar wat je leuk vind.. IK vind het in iedergeval niet leuk..
Uh ik denk dat jij de macht en het kunnen van Microsoft een btje onderschat. Als bill het wil kan hij Sony makkelijk uit eigen zak kopen. Hij is immers de rijkte man ter wereld. En dan hebben we het nog geen eens gehad over het kapitaal van Microsoft zelf. Als ze zouden willen, zouden ze de hele gamesbizz kunnen opkopen. Maar dat is wel een btje heel erg aso.
*zucht* Zelden zulke onzin gehoord. Ik ga er verder ook geen redenering bijzetten aangezien iedereen (behalve X Believer blijkbaar) wel begrijpt dat deze hele bewering totale onzin is.
Jemig lui...........................................allemaal geruchten! Kom maar met echte opmerkingen als jullie iets zwart op wit hebben!!! Zoniet lach ik me dood!
Maar nu ff over het imago van de xbox 1. Die begint naar mijn mening steeds beter te worden. Werd ik eerst door ps2ers afgeblaft omdat ik een xbox had, nu beginnen ze steeds meer respect voor mn doosje te tonen. Nu is het zo van: "goh die xbox is toch best wel cool". En hoe komt dit? Nou in de eerste plaats door alle topgames die komen gaan (de gamesmachine draait eindelijk op volle toeren) en ten tweede LIVE. Die twee factoren maken de xbox steeds populairder. Ik krijg het idee dat microsoft een inhaalslag aan het maken is. Ik heb dan ook het volste vertrouwen dat de tegenvallende resultaten gedeeltelijk zullen worden opgepoetst en dat het imago van de xbox in het algemeen voordat de xbox next wordt gelanceerd een stuk beter zal zijn. Ik heb er nu het volste vertrouwen in.
Jammer alleen dat er gewoon een aantal dingen zijn die je vantevoren had kunnen incalculeren, bezwaren waarom mensen geen Xbox zouden kopen. Die werken ze nĂș allemaal weg, maar is natuurlijk een beetje laat...
Zoiets is niet zo evident als je er geen ervaring in hebt,het word pas duidelijk als je een tijdje erin zit.