microsofts plannen worden langzaam duidelijk... de xbox is de aanval op de huiskamer... er komen straxx 2 pc's... 1tje voor het werk en 1tje voor het plezier... spelletjes, films, digitaal recorden, telecommunicatie via je tv.... alles tegen een behoorlijke prijs, maar wat betaald de consument tegenwoordig ook al niet voor al deze dingen??? xboxlive is een belangrijke stap richting een nieuwe fase in de home-entertainment en -communicatie
Ooow apo's. Dat is de placeholder die MS altijd gebruikte voordat de Xbox werd geshowd. zit geen hardware in Letsbee loopt ook maar wat uit zn nek te lullen over die specs.
echt waar dus die glaze door zichtige x die ik hier heb staan kan ik hele maal nie in het echt gebruiken met een plasma tv want dat zij die vent in beverwijk
Hmmz... Veel mensen hier op het forum hebben de ontwikkeling van de Xbox voordat deze op de markt kwam blijkbaar niet gevolgd, anders waren er niet zo'n domme antwoorden op het forum beland
Ja letsbee heeft duidelijk zn huiswerk niet gedaan ....die specs heeft ie waarschijnlijk gewoon van een of andere site gehaalt (niet zo slim om het ook in het engels over te nemen ). En die Console vind ik nog knap dat veel mensen het geloofden.....kijk nou eens goed....dat ding is de helft van die tv gewoon....en XBox heeft nu al klachten dat de Xbox te "groot" en te "lomp" zou zijn.....dan zouden ze toch nooit zo'n bakbeest op de markt gaan brengen . BTW.....check het grote plaatje eens.....is er niemand opgevallen dat er 2001 in de hoek staat?
als alle games backwards compatible zijn mag ie van mij komen. niet dat ik m al kan kopen ofzo, maar t zou wel cool zijn . ondertussen geniet ik nog steeds bijna dagelijks van mijn grote zwarte doos!! maar toch mis ik wel iets in t spellen assortiment. ik ben zelfs aan t sparen voor een gamecube alleen voor de resident evil serie. en ik moet toegeven (met pijn in mijn hart) de coolste games zijn niet op de xbox. ik noem resident evil,gta 3 ,vice city,ik speel gta3 wel op de pc. maar console gamen vind ik persoonlijk veel cooler! maar goed ik kijk erg uit naar doom 3 op de pc en xbox. kijk en die hebben wij weer op ons xboxje
ik wacht ook met hoop op de xbox 2 vooral als de spellen ook backward-compatible zijn!! en met de extras van xboxlive erbij wordt de toekomst mooi!!