1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

xbox 2 ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tijman, 11 sep 2001.

1. Nintendofan

Nintendofan De schrik van de Xboxfans

Leuk Bevonden:
    0
    kobold, met bullgames bedoel ik games die niemand koopt. Games van developers als bijvoorbeeld Davilex of iets anders.
    Ik zeg toch ook niet dat het bullgames zijn, ik zeg dat als je 50 launchgames hebt, en ze zijn allemaal niks waard, dan ben je niks met je 50 games. Dus het aantal launchgames maakt niets uit, het hangt ervan af hoe goed ze zijn.
    Als je 10 games hebt bij een launch, waarvan 3 toppers, neem nu Halo, DOA 3 en munch, dan heb je niks aan die andere 7, je kooopt er dus geen 10.

Goed uitgelegd? Dan even over dat aanvallen, op alle forums waar ik kom, op lettterlijk alle! zitten Xboxfans te zeiken op dat LM kut is en dat GCN suckt en Nintendo is kiddy en XBox rulezz en GCN suckzzzzz, zou jij dit niet beu worden na een tijdje, als alle dingen die je zegt worden neergehaalt met Nintendo suckzz?

Kobold en wouter: jullie zijn allebei pc gamers geweest en hebben nognooit een console gehad, jullie hebben dus ook nog nooit een launch meegemaakt en je er echt voor geintreseerd en moeten letten op welke games jullie kopen, consolegames zijn namelijk duurder, je moet echt letten op welke games je koopt en niet meer naar de winkel gaan en zeggen: hmm, welke game zou ik kopen? Misschien doen jullie dit niet, mooi voor jullie maar dit komt heeel vaak voor

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    hohoh ik heb al wel een DreamCast gehad en volg al lange tijd het games nieuws, zij het via internet, zei het via bladen.

en hoe heb jij je nou serieus op een launch kunnen voorbereiden? toen de N64 uitkwam was jij verdomme een jaar of 9 ]:- ]:-

Zowat al de games die MS uitbrengt zijn spellen van erg hoge kwaliteit, het moet alleen je smaak zijn snappie

en als je 50 launchgames hebt zullen er wel 15 echt goed zijn

en bedrijven als davilex storten zich niet in een console-avontuur

3. Nintendofan

Leuk Bevonden:
    0
    ik was 10 en ik bereidde me niet echt voor maar ik wist wel wat te kopen. Ik heb dan ook geen een 3d party titel. Alleen titels bekend als toppers die ik dan ook zelf toppers vind.
    En er is een verschil tussen iets een topper vinden en een spel dat een topper is, Als ik nu A2 racer vind rulen, maakt het nog geen topper, games als MGS zijn toppers, algemene toppers, MGS vind ik zelf niet leuk maar daarom is het geen topper meer.
    Weet je nooit zeker, nu zijn er wel veel goed, maar met 2 heb je genoeg, je koopt nooit namelijk alle 15 die games. Dan zou ms beter doen om het te verspreiden maar wat zit ik dan ook te zeiken, daar beslis ik toch niet over. En bedrijven als davilex? EA...uitmelken tot het leeg is..

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    "uitmelken tot het leeg is.."

is dat niet precies hetzelfde wat er nu gebeurt bij RE op de NGC?

Ik heb liever 15 toppers : dan heb ik keus : zijner maar 2, dan heb je grote kans dat die games me niet aanstaan

5. Nintendofan

Leuk Bevonden:
    0
    je vergeet dat mensen die een nintendo hadden nooit RE hebben kunnen spelen, trouwens, het zijn gen simpele ports maar remakes vergeet dat niet steeds.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ja ok, maar toch, het is wel een beetje uitmelken.. konden ze niet gewoon een nieuwe game verzinnen dan?

7. Nintendofan

Leuk Bevonden:
    0
    doen ze ook, RE0 en RE4. Niets zo handig om een verhaal te kunnen volgen dan degene die ertussen zitten ook ff bij te leveren

Deel Deze Pagina