hahah mijn ouders zijn blij dat ik hem daar besteld heb hahaha dat andere vonden ze maar veel te duur ik zal het melden als k hem binnen heb
duitsers zijn gek en er is veel concurrentie (mediamarkt €400) maar zo goedkoop kan ook haast niet maar we zullen zien ik meld het wel als ik hem heb
zekers ga ik hem ook nemen als alles goed is is dat dan even flink naaijerij voor de mensen die de volle mep ervoor betaald hebben!
Goed gezocht jongen Nu hopen dat het ook echte boxen zijn MasterJ, zag jij na je bestelling dat ze er nu 6 te kort kwamen ofzo? Ik bedoel hoe weet je dat ze nu 6 bestellingen hebben voor een xbox die ze nog niet kunnen leveren? Of kijk ik weer ergens overheen? En in hoeverre denk jij MasterJ dat als ze hem weer leveren, ze hem ook daadwerkelijk weer voo 289 verkopen? Kunnnen we hem gewoon afzeggen dan voordat ze hem versturen of moet ik hem gewoon weigeren aan de deur en hoef ik dan achteraf geen boets te betalen voor weigeren enzo (wat ik vaak lees)? IK kan niet zo goed de verkoopvoorwaardes lezen vandaar dat ik dat vraag want ik heb geen zin in boetes voor een product wat ik dan toch geweigerd heb ofzo iets.
Ik denk dat je hem gewoon aan de deur moet betalen en je kan hem gewoon afwijzen deed iemand die ik ken ook... dus dat is geen probleem hooguit als je em afwijst dat je dan de verzendskosten moet betalen
heel erg bedankt voor het zoeken enforcer als ze hem leveren scheelt het me een hoop geld dan krijg je keer een biertje van me
Ja doen we, een biertje voor Enforcer. En kunnen we meteen een LAN opzetten met onze xbox Ik ga hem zo ook bestellen. Kijken of het werkt. Ik heb de voorwaardes aardig gelezen en het moet wel goed komen. Ze zijn voor 3 maanden verplicht om hem voor de prijs te leveren die op je aankoop bewijs staat die je krijgt na de order plaatsing. Daarna mogen ze hem voor meer aanbieden maar tegen die tijd heb ik de order al afgebroken
ik ben slecht in duits (:r) maar ik zie het vanzelf wel wat er gebeurd en nog bedankt Enforcer en als je een biertje wil moet je maar langs komen in onze keet daar ligt vast wel wat