Lol, je hoeft geen verzendkosten te betalen naar Nederland Ik dacht dat die gratis verzenden alleen gold binnen Duitsland. Nou das ook weer €15 in de pocket. En aangezien Enforcer best een eindje rijden is voor mij kan ik mooi voor dat geld ons kratje bier opsturen naar hem
Als dit echt zo is dan ga ik echt huilen hoor. dan voel ik me echt genaaid. 200 euro goedkoper Dit kunnen ze toch niet menen? 200 euro, daar kan je 3 games in de winkel voor kopen. IK denk dat ik maar eens een brief naar m$ ga schrijven
weet je hoe wij voor lul staan als dit allemaal in de soep loopt. En kan er iemand die duits kan opzoeken of er garantie opzit
Ja ik geloof dat er 6 maanden standaard garantie van hun opzit beginnende vanaf leverdatum. Er staat ook nog iets over weigeren van de bestelling ofzo (niet goed geld terug garantie) en dan moet je 10% van het bedrag betalen. En nog wat onzin
hehehe zozo al weer 23:05 ik ga maar eens slapen en dromen over de lage prijs hehehe cya tomorow still 5 days to go almost 4
nee het is nep kijk onder de pvagina: Dieses Produkt wurde am Dienstag, 11. Dezember 2001 in unserem Katalog aufgenommen. helaaaaaaaas
wat is daar nou verkeerd aan hier vertaling: met een beetje engels zit er dus geen stront aan de knikker
Tevens staat in hun voorwaardes dat ze hem voor 3 maanden na datum aankoopbewijs nog voor die prijs moeten leveren dus ik heb nog 3 maanden om hem voor die prijs te krijgen. Moeten ze hem alleen wel binnen krijgen binnen die tijd
En dan nog Als de postbode aan de deur staat mag je het pakje altijd weigeren, je mag er alleen niet in kijken ofzo. Je krijgt het meestal wel in je handen geduwd enzo, maar je mag niks openmaken voordat je die kerel betaalt hebt (je kunt het dan dus ook niet meteen meegeven als je het niet wil). Maarja, of je wordt genaaid en er zit lood in die doos Of je hebt iets minder mazzel en het is een NTSC box (met alle nare gevolgen van die met software). Of je hebt strontveel geluk en het is gewoon een europa xbox zonder mankementen (nieuw in doos, dus geen retourpartij ofzo) en iedereen slaat zichzelf voor zijn kop dat ie 479 euro betaalt heeft en ik ga een aanzienlijk lagere lening regelen bij mijn ouders want dit kan niet aan mijn neusje voorbij gaan
Eigenlijk nooit naar gezocht maar hoe ziet de NTSC en de PAL doos eruit van xbox of zijn ze hetzelfde?
ik stel voor loop naar de bart smit en kijk op een xbox doos voor kenmerken. trouwens email of bel die gasten en vraag of het pal of ntsc is. Het siet er goed uit en kan gewoon een of andre rare stunt zijn?
Mooi verhaal, als het zo is ben ik ook niet blij. 190€ verschil! Belachelijk als dat kan. Maar ik heb er nog steeds geen vertrouwen in. Ik lees het wel. Hoop voor mensen zonder xdoos dat het klopt. Hoop voor mij dat het niet klopt,anders had ik doa3 en Max Payne ook al gekocht en nog goedkoper uitgeweest
ik kreeg een mail en hij zei dat tie uitverkocht was en dit stond er bij ff vertaald: in order not to provide for confusion! with the price 289? for x-box it concerns basic equipments residual items (supply is enough so long)... all devices were sold....sorry! if however the surface market again a supply has we devices through there will buy and to " zero " will pass. thus are waiting...... is there which in the shrubs Cu Stephan
ja heb ik ook gehad maar wat wil dat nou zeggen? en het is een pal versie En ik heb gemaild als ik hem niet voor 289 krijg dat ik de order cancel