zal best en wat er intrappen als je dat ziet 289? dan denk je toch dat is de prijs? maar ja koop hem wel bij de mediamarkt in duitsland
Jullie gaan je gang maar maar zeg niet dat als jullie straks een pakje met een baksteen erin toegestuurd krijgen dat ik jullie niet gewaarschuwd heb
ze krijgen hem toch nie meer voor die prijs let maar op ik koop hem wel in de mediamarkt dan maar 100 euro duurder
maar ze verkopen em voor 289 euro? en ze hebben ze nog? ik ga lekker bestellen ik ga lekker bestellen!!
nee ze hebben ze niet meer en ze staan voor 479 heb net een mail gekregen dat ze niet meer voor 289 worden verkocht. helaas pinderkaas
maar heb je nu je bestelling geanuleerd. ps ik ga dit weekend misschien naar essen ofzow(vraag: wat is erug dicht bij in duistland maar waar ze topch een media markt is. ja dat zoekmachine ding is klote) en dan koop ik em dan (met een tijdschrift(demos+spel) ik mag em dan nog niet spellen . moet eerst afbetalen dan. (m`n ouders betalen em dan voorlopig!
jullie kunnen toch gewoon ook online bestellen? hoef je daar neit heen te gaan vooral gunstig voor mij woon in den haag!!!
hoe cancel je die eerst 289 was? ik woon ook in den haag wilde hem net bestellen bij duitse mediamarkt maar ze sturen hem geloof ik niet naar nederland ze zeiden dat de postcode niet klopte enzo
Bij mij is de bestelling uit mijn bestellings overzicht weggehaald zo te zien dus hebben zij hem denk gecancelled voor mij. Maar wat zeggen ze nu in dat mailtje aan het eind over als ze ze weer kunnen krijgen ofzo? Iets met doorschuiven naar nul?? Nu staat erop hun site dat ze ze helemaal niet meer verkopen(mogen) ofzo? Een één of andere boycott? http://www.elses.de/shop/ge_news.php