Ik heb ms een mail gestuurd of hmet de vraag of je ook de spellen krijgt als je hem voor 26 april voor 299 koopt aleen krijg dit standaard antwoord terug. Hello, Thank you for writing to Xbox. If you purchased an Xbox before April 26th 2002, we want to reward you for your commitment to Xbox by providing you with a free customer reward pack. The pack will include a free official Xbox controller and two free game titles. Full details and the application form are available from www.xbox.com (please choose your country from the list on the top right hand side). If you are having problems opening the application form, please contact our Customer Care Line on 0800 587 1102 and we would be delighted to send you a form by post. The qualifying conditions are that you purchase the console before the 26th April in Europe, and that you complete the form and return it by July 1st, so you appear to qualify so far. Sincerely, Xbox Customer Care Team. ze hebben er dus gewoon geen antwoord op lijkkt mij
Mooi he hoe ze eromheen draaien, of ze willen gewoon nog geen antwoord geven omdat ze het niet weten of ze zijn echt zo dom om je vraag vergeten te beantwoorden.
Of ze draaien er omheen, of ze zijn gewoon duidelijk: Dit is de voorwaarde, en zeik voor de rest niet zo! We wachten tot morgen. PS. Sinds wanneer is wouter Xbox goeroe? Werkt hij bij MS dan?
Wouter, ik hou je eraan dat je het egt ONMIDDELIJK post als je t weet!! Want als t waar is ga ik m meteen halen
Is die Xbox ook al in Belgie gespot voor 299 euro? Daar mag er namelijk niet onder de inkoopsprijs worden verkocht. Maar wat is de inkoopsprijs van een Xbox? Misschien iemand van een winkel die ons dat kan vertellen? Wanneer de inkoop hoger is dan 299 en je in belgie ook al een Xbox kunt kopen voor 299 dan moet de actie wel van MS zijn. Hopen dat er snel een reactie komt van MS.. (edit) Ik ben zo vrij geweest een nieuwe thread te openen met daarin een verlossend antwoord van MS op een mail die ik ze stuurde.
Leuk wouter, threads op slot doen waar je het niet mee eens bent. http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=2026 Maar dit stukje is toch wel iets nieuws dacht ik: We are not aware of any retailers selling the Xbox at a reduced price, and any who are are doing so at their own volition. Waar heb jij dat dan eerder gelezen op dit forum? En je bent zelf dan ook niet zo duidelijk geweest hoor. Ik dacht dat wanneer het mail van MS is dat het dan wel duidelijk mag zijn. Ik heb gereageerd richting MS via de nederlandse site, moet het dan nog moeilijker? Heb jij dan naar een andere MS gemaild? Met MS bedoel ik Microsoft. Jij ook? Maarja, laat ook maar, ik heb al een Xbox en het kan me nu ook geen reet meer schelen. Ik heb lekker 333,- betaald dus ik zit altijd goed. Ik ga eens kijken welke games ik uit ga zoeken.
JAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WAT ZEG IK NOU *telt tot 10 Als ik het me goed herriner zei ik in dat vorige topic dat dat gaat om vreemde britten die niets weten van de situatie in Nederland. De persoon die alseerst met het nieuws kwam dat de Xbox goedkoper zou worden (die lijkt me toch zeer betrouwbaar) zegt tegen mij dat MS zelf afspraken heeft met de winkels over de prijsverlaging. Nu dit overal wordt tegen gesproken heb ik zaterdagochtend al een mail naar MS (en dan niet de support, maar naar mn contact @ MS NL) verstuurd met de vraag om uitleg. Dat krijg ik dus vandaag (neem ik aan(
Rustig maar wout Ik leef met je mee kerel. Zal blij zijn als je de uitslag hebt en we allemaal weer verder kunnen met ons leven. Hoewel als het echt zo is.... dan wil ik wel een tweede xbox voor op de slaapkamer ofsjow
Je mag toch wel aanemen dat MS in europa een eenduidig beleid voert. Daarom is er ook 1 customer support centre. Het was vanuit de mail die ik postte duidelijk dat MS niet nu al meewerkt aan een goedkopere Xbox. Zij doen dat pas vanaf 26 April. Samen met de andere 300 posts kom je dan tot de conclusie dat de winkeliers dit zelf doen en dat je gewoon aanspraak kunt maken op de actie van MS. Maar jullie lezen niet goed wat er staat, of je begrijpt het gewoon niet. En dan doe je de thread op slot, net zo makkelijk. Ga je nu waarschijnlijk nog zeggen dat ik me niet zo druk moet maken en dat het niet uitmaakt. Das ook lekker makkelijk wanneer je je eigen mening lekker door kunt drukken omdat je toevallig admin rechten hebt.
Laat ik dit zeggen, het op slot zetten was misschien niet al te slim. Echter doordat er zoveel verschillende berichten mekaar tegenspraken is het vestandiger om voorzichtig te zijn. Je wilt ook geen situatie dat iedereen nu een xbox koopt (goed dat willen we wel ) en dan later niet ze games en controller krijgt.
Daar heb je wel gelijk in. Maar voor diegenen die toch wel gaan kopen moeten ze het gewoon nu doen. Voor diegenen die denken een groot voordeel te krijgen en het dan toch niet te krijgen, daarvoor zou het lullig zijn. Maar MS had dan wel een probleem doordat ze hele duidelijke voorwaarden stelden. Mocht je gezeik hebben dan is 1 telefoontje naar de consumentenbond genoeg. Regels zijn regels, voor iedereen. Vooral MS in een "kwetsbare" periode kan achteraf niet te veel aanpassen aan hun aanbiedingen. Het nadeel weegt dan niet op tegen het voordeel. De positive berichten waren vanuit MS, zoals te lezen was op hun site en in hun vele emails, waarvan ik er zelf ook een heb gepost met een nogal duidelijk antwoord erin. De negatieve berichten kwamen van mensen die vonden dat ze benadeeld waren en inderdaad ook 1 van een tot toen toe als betrouwbaar geachte bron. Anyway, ik begrijp wel waarom we toch voorzichtig wilden blijven met uitspraken, maar dan moet je niet denken dat je Jesus bent en de enige bent die het woord mag verkondigen. Ik las net wel ergens dat wouter zijn excuses aanbood. Ik voel me hierdoor aangesproken en ik aanvaard ze wel. We hebben er allemaal veel van geleerd. Nu weer kijken wat de nieuwe games gaan zijn?
weet iemand of er in den bosch ook winkels zijn die hem voor 300 euro verkopen anders moet ik nog steeds wachten tot vrijdag en dan krijg ik geen extra games plus controller.
ben niet actief vandaag ben al 2 dagen ziek. maar miss had toevallig iemand in winkels in den bosch al gezien of ie 300 was dan spaart dat in tijd morgen.