1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox 360 aanschaffen ?

Discussie in 'Games' gestart door LageTrial, 11 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2012
  2. Ferry86

Ferry86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Haha ik kan eventueel m'n ps3 met hem gaan ruilen xD Maar ben bang dat ik spijt krijg op ik dan me ps3 kwijt ben, en nu aardig wat spellen heb + de samenwerking met de vita natuurlijk. Het is wel een mooie set ! :eek:

4. Ferry86

Ferry86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan inderdaad ook, maar als ik alles lees wat je nu verteld hebt. Dan durf ik te vertellen dat je er spijt van gaat krijgen, als je je ps3 verkoopt.:'-(
    Ik zou echt gewoon een 2ehandse kopen hoor in jouw geval, en zeker na het nieuws (mocht dat echt zo zijn) dat de nieuwe Xbox pas volgend jaar komt.

5. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ja ik ga ook niet op die aanbieding reageren hoor ;) Die laat ik lekker aan jou :p zeg wel ff als het je gelukt is :D Haha. Maargoed ik denk "als" ik een xbox360 koop, dan liever een nieuwe koop in de winkel, dan 2 dehands. Ben namelijk niet zo van het 2de hands, of het moet zo'n goeie aanbieding zijn :D Maar ik weet dat jullie een beetje moei worden, maar ik ben er gewoon nog steeds niet uit :confused: En ik weet totaal niets waar ik m'n reden kan op baseren. Ik ben namelijk best wel trophy hunter, en het is dan wel rot wanneer je 2 verschillende accounts heb, en ook altijd de keuze: Op welke van 2 consoles ga ik hem nou kopen -_-'

6. Ferry86

Ferry86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol daarom game ik ook maar 1 console omdat ik maar 1 account wil waar ik alles op doe.
    Oh ik ben er ook nog niet uit hoor om hem 2e hands te halen, want je hebt nu een hele vette aanbieding voor maar 222 euro. Dan heb je Xbox 360 250GB + 4 games en Xbox Live voor 3 maanden, en dat is ook wel heel aantrekkelijk.

Maar welke games wil je dan ook spelen op de Xbox 360? Want de PS3 heeft volgens mij wel meer exclusieve titels dan de Xbox 360.

Ik ga nog even goed nadenken maar ik denk dat ik volgende week wel een Xbox 360 gaat halen.

7. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Haha doe maar ! Ik vind exclusevis op ps3 veel beter, daarom was ik toendertijd ook voor ps3 gegaan. Maar de controller enzo is fijner bij xbox360. Bij xbox360 zou ik al heel snel voor forza gaan van die vind ik echt top ! de rest boeit me vrij weinig halo en GoW zijn leuk maar zullen niet mijn favo games worden. Op xbox 360 zou ik dus paar excluvis gaan spelen en voorderest gewoon games die voor beide platforms eigenlijk zijn. Jij ?

8. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik zou voor deze gaan als ik jullie was!

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    waar zijn die trappers voor?

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Energie van de mest opwekken denk ik.

11. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Er staat alweer een bundel te wachten voordat hij in de winkels ligt ! Namelijk een hele witte, waarbij je kinect ( ook wit ) krijgt, witte controller, en 2 kinect games, en 3 maanden xbl voor 300 euro. Hij is wel mooi !! :eek: ( ps: stond bij bol.com )

12. Ferry86

Ferry86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Ik heb een 2ehandse gekocht van iemand en hij is net binnen.

Nou kan je zeggen hij ziet er echt als nieuw uit en werkt super!
    Probeer wel eerst met diegene te bellen of desnoods te testen zodat je weet dat je niet met een oplichter te maken heb.

het heeft mij 120 euro gekost en vind het dat toch een leuk prijsje voor een Xbox 360.

Ik was ook eerst sceptisch over het 2ehands overkopen van een console, maar nu ik hem hier heb staan. Hij werkt perfect en heb nog garantie erop en bon zit erbij.

Ja je kan ook een nieuwe nemen inderdaad. Ik hoef die hele kinect shit niet (sorry haha), dus dacht laat ik gewoon maar voor een leuke 2ehandse gaan.

13. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik denk dat je me toch heb overgepraat om niet voor een nieuwe te gaan. Heb je een slim ? Want ook al is die 2dehands ik zou wel voor een slim versie gaan :D. Oh en heb je hem dan verzonden of opgehaald ? ik ben namelijk meer van het ophalen vanwege je dan persoonlijke contact heb, maargoed nou weet ik eerlijk gezegt niet zeker of ik als nog moet gaan voor xbox, hoe dan ook het blijft veel geld. En eerlijk gezegt van dat geld kan ik ook games of DLC voor mn ps3/vita kopen.

14. Ferry86

Ferry86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol ik zou het gewoon doen hoor en dan zeker 2ehands. Ok het kost geld maar dan hoef je niet meer te twijfelen, en je betaalt geen 250 a 300 euro voor een Xbox 360.

Ik heb hem laten bezorgen omdat die jammer genoeg te ver woonde, maar hij heeft hem verzekerd laten versturen.

Uiteraard heb ik een slim ja, die is toch veel stiller en mooier vind ik.

Nogmaals ik zou het gewoon doen hoor, dan hoef je niet meer te twijfelen.

15. pieteralberts

pieteralberts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je beter voor de xbox jublium pakketten kan gaan van het 10 jarig bestaan. Dit is incl live en sticks + 3 games

16. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Eerlijk gezegt, veranderd mijn mening erg per dag. Zo wil ik weer heeeeel graag een xbox en op het andere moment denk ik dat ik beter af ben hoe het er nu voor staat.

17. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik zal nog even een kleine update geven hoe het er nu voorstaat ^^ :

controller -->xbox 360
    Exclusieve games --> ps3 ( alleen Forza trekt me heel erg aan )
    Vrienden --> Ps3 ( maar op xbox ook wel leuk vriendengroep, incl partychat )
    Gebruiksvriendelijkheid --> Xbox 360
    Trophy's/Achievements --> ps3
    Kosten --> PS3 goedkoper, hiermee bedoel ik op, qua omschakeling, internetkosten etc.

Maar je ziet vaak dat ontwikkelaars xbox 360 als (hoofd)console gebruiken om te ontwikkelen, waardoor ps3 soms (slechte/re) ports krijgt als xbox 360.

18. Ferry86

Ferry86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is je sterrenbeeld?:lol::lol:

Ik ben ook altijd echt super twijfelachtig met beslissen.
    Als je het merendeel echt alleen maar om Forza 4 doet dan vind ik het wel zonde.
    Controls kan je gewoon aan wennen en zoal de Xbox en de PS3 hebben achievements.
    Ik vind zelf gewoon de Xbox veel fijner werken omdat ik dat altijd al gewend ben. En die controller is gewoon heerlijk om mee te spelen.:p
    En dat betalen voor Xbox Live vind ik ook echt geen probleem, want je krijgt wel echt een top service ervoor terug. En wat is 36 euro per jaar:confused:.

19. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Als je zo erg twijfelt, moet je het gewoon bij je PS3 houden...

20. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    die 36 euro per jaar vind ik ook totaaal niet erg, want je krijgt er idd goede service voor terug. Maar wat me eerder tegenhoud is dat wanneer ik een x360 zou hebben, weinig exclusieve games erop zou gaan spelen, omdat de exclusieve meer op ps3 zijn + me vrienden spelen merendeels op de ps3. En omdat ik dan weinig exclusieve zou spelen op x360 dan zouden het dus meer multiplatforms spellen worden, die ik nu ook al kan spelen op de ps3.... En dat houd in dat ik momenteel een paar 100 euro zou neerleggen voor een console, waar ik dan eigenlijk alleen betere service + betere controller voor terug krijgt. Of zie het dan verkeerd ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina