1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox 360 aanschaffen ?

Discussie in 'Games' gestart door LageTrial, 11 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ja maar ik bedoel de prijs, de rest hoef ik niet wil alleen forza 4 erbij ^^

2. Ferry86

Ferry86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    150 euro?

Een nieuwe Xbox 360 4GB kost op dit moment 160 en Forza 4 kost nu nog 30 euro. Dus bij elkaar dan 190 euro.

Dus dat lijkt me toch wel een leuke prijs toch. Desnoods geef ik je nog NFS Shift erbij.

3. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Mwa, ben erachter dat ik het gewoon nog zo even houd :p:p Wel bedankt voor 't aanbod !!!

4. Ferry86

Ferry86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol jij twijfelt wel heel erg veel.

DAMN!:lol::lol:

5. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Haha jep klopt ;) is idd niet zo fijn, maar ik sta al 2 dagen achter mn beslissing !! Oh m'n record hihi

6. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Oh, ik heb nog even een klein vraagje en omdat ik een niet nodig vind om daar een heel topic voor te openen doe ik het maar even snel hier:

Ik kan eventueel een kamertje maken voor alleen gaming, nou is dit wel op zolder. In de winter is het sterves koud maar dit maakt denk niet zo heel erg uit, omdat je het kan opwarmen. Maar in de zomer is het echt bloedbloed heet, stel nou dat ik daar op die kamer mn xbox360/ps3 neerzet, kan dit eventueel dan kwaad ? bijvooreeld oververhitting ofzo ik weet wel dat de oude xbox 360 hier wel last van had. Wat raden jullie dan eventueel aan ?

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Bij 30c binnentemperatuur werkt ie ook nog prima hoor, zolang je de consoles de ruimte geeft om te ademen.

8. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Operating temperature was dacht ik tussen de 15C en 35C.

9. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Oke bedankt, dat moet dan wel lukken ^^ Jongens ik heb nog 1x jullie help nodig :p daarna stop ik echt hoor ;) Nou ben ik er dus uit dat ik een x360 wilt gaan halen, maar is het dan slim om mn ps3 er voor te verkopen en dan de ps3 games omruilen naar xbox versies ? of gewoon xbox erbij kopen ? kijk de laatste is natuurlijk luxe, maar dan gaat er denk nog wel een half jaartje/jaar overheen voordat ik dan een xbox heb.

10. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Gewoon verkopen voor het eerste en beste bod wat je krijgt op markplaats je games er voor een prikkie bij doen. Je kan ook je ps3 verkopen en de games gebruiken als onderzetter voor je drankje terwijl je zit te gamen op je xbox.

Maar nu even serieus dit is toch een keuze die jij moet maken voor jezelf.....

11. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Dat was het al vanaf post 1 8)

Laatst bewerkt: 4 apr 2012
  12. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Vraag me serieus af of hij met elke aankoop zo handelt en denkt.

13. Ferry86

Ferry86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag je dat nou echt aan ons. Lol die keuze moet je toch echt zelf maken hoor.:lol::lol:

Maar de tering zeg. Hoe moeilijk is het om een beslissing te maken over een gameconsole.:p

Als ik al jouw posts nou lees weet ik gewoon zeker dat je spijt gaat krijgen als je je ps3 verkoopt.

14. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Nee ik bedoel niet zo dat jullie de keuze maken voor mij, maar meer in de richting of jullie nog enige advies hebben om een keuze te maken voor de aankoop qua geld ^^ voor de x360 ;) snap je ? ik snap zelf ook wel dat ik moet bepalen en beslisses. En nee normaal doe ik niet zo lang over een beslissing, maar ik heb al eerder is een verkeerde aankoop gedaan en ook een verkoop van deze richting, en dat is de reden waarom het niet nog is opnieuw wil beleven en daarom doe ik zo lang over deze beslissing ;)

15. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Alsjeblieft begrijp je niet dat we jou vragen om wat voor keuze te maken nu wel zat zijn? Dan zeg je geen geld ervoor dan weer dit.. Koop een schep en een emmer en ga lekker in de zandbak spelen of zo...

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Volgens mij krijgt ie het nog zwaar in zijn leven, als je al zo moeilijk hierover gaat doen :emo:

17. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hij doet me zo denken aan die geschikt/ongeschikt reclame van die gast die niet weet welke snack die uit de muur moet trekken!

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    [yt]zx9D8xt-9hc[/yt]

:+

19. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Kan ik niet betalen, zal ik dan mn ps3 verkopen om een schep en een emmer te kunnen kopen ? Of zal ik nog even wachten en pas over een half jaar een emmer+schep te halen ? :confused:

20. Ferry86

Ferry86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt man als ik dit allemaal lees dan herken ik mezelf ook wel een beetje hoe ik eerst was.

En kan je 1 ding vertellen, wacht gewoon en hou die ps3 want je gaat echt spijt krijgen als je die weer gaat verkopen.

En zie dat je ook pas 15 bent en dan is het zeker wel verstandig om op je geld te letten en goed na te denken over wat je nou echt wilt.

Het klinkt misschien overdreven, maar het is ook niet goed om weer een xbox te verkopen, dan weer te kopen, dan weer te verkopen en toch weer te kopen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina