1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox 360 aanschaffen ?

Discussie in 'Games' gestart door LageTrial, 11 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik zou je ps3 wel verkopen en deze aanschaffen lijkt me een prima computertje voor je!

2. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Woah gangster ^^ die willll ikkk !!!

@Ferry86 Bedankt voor je advies ;) Jij reageert tenminste wel volwassen. Ik neem ook je advies aan en besluit voorloopig nog geen nieuwe aankopen in die trant te doen en dus behoud ik het gewoon bij mijn ps3. Er zijn immers nog veel meer dingen waar ik uiteindelijk m'n geld kan aan uitgeven :D Thankkkss voor je advies !

3. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik zou toch je ps3 verkopen wil je echt een beetje online gamen dan moet je wel voor de xbox gaan. Snap niet dat je nu je ps3 houd... slechte keuze gemaakt

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.125
    En als je je PS3 verkoopt en daar een 360 voor koopt kan je ook nog eens geld over houden! Win-win situatie.

5. Ferry86

Ferry86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja ik heb zelf ook zo'n tijd gehad dat ik alleen maar twijfelde.

Dan had ik een Xbox maar toen wou ik weer een PS3, maar toch miste ik weer de Xbox en dus deed ik de PS3 weer weg. Ja je kan niet bezig blijven he je moet toch eens een keuze maken.

Ik blijf er wel bij qua online mogelijkheden dat ik de Xbox 360 beter vind. En daarbij vind ik de gamepad veel lekkerder in de hand liggen, maar dat is allemaal persoonlijk.

Maar ja ik heb geen van beide meer, omdat ik uiteindelijk toch weer naar de PC bent gegaan. Voor Skyrim etc en vooral dan de mods.\o/

6. peerke2

peerke2 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals in PM besproken hoop ik dat wij er toch uit gaan komen.

Voor de makkelijkheid hier Link naar mijn topic

7. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    speel je geen blu-rays dan op je ps3? Daar gebruik ik m voor ;)

8. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Meestal doe ik het via "cloud" maarja vaak ook wel via blu ray en anders prop ik er wel een normale dvd in ^^ heerlijk streaming dienst in ps3 :D Kan niet meer zonder haha, alleen bagger dat er soms geen ondertiteling erin te krijgen is.

9. Ferry86

Ferry86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En wat heb je uiteindelijk gedaan?

Toch nog een Xbox 360 gehaald of laat je het gewoon bij een PS3.

10. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf heb ik ze toevallig allebei en ben er super trots op, sommige games zijn x only zoals Forza & GT5. Veel mensen prefereren helaas de PS3 boven de Xbox vanwege zijn fantastische Blu Ray lezer. Nou, Xbox doet het niet veel slechter en vaak beter met zn DVD lens..

11. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik zou eerst in stantie bij ps3 blijven, maar ohh heb een aanbieding gezien :

x360 slim, 250 gb hdd, forza 3, crysis2, 2 controllers + 3 m xbl

voor maar €200 !! :eek: deze aanbieding maakt me toch weer aan het twijfelen -_-' Maar ik heb nog veel meer dingen die ik wilt zoals nieuwe laptop enzo voor mn nieuwe school :mad:

12. Ferry86

Ferry86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou het geld dan gebruiken voor een laptop voor school, omdat je toekomst wel even wat belangrijker is dan een keuze maken tussen een Xbox 360 en een PS3.:lol:

:thumbs:

13. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Haha ja klopt doe ik ook ^^ En ondertussen wel even de nieuwe ipad halen haha xD Maar ik vind het zo jammer dat de ondersteuning van de ps vita nog slecht is :mad:

14. Ferry86

Ferry86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook nog een nieuwe ipad? Damn dan mag je gaan sparen als je die dingen allemaal wilt hebben.:p:p

15. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Hahahahah ^^ Tja dromen zijn bedrog xD Nouja ik zie het allemaal wel hoe het loopt :p maar voorlopig blijft het wel zo ^^

16. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ipad is toch ook puur een hebben dingetje? Heb zelf een galaxy tab 10.1 gekocht in een opwelling echter best spijt van ding ligt meer stof te happen op mijn tafel dan dat ik hem gebruik.

17. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ja idd, je koopt pas een iPad/tablet wanneer je in bezit ben van een computer/laptop want je kan er natuurlijk veeeel minder op terwijl het wel net zoveel kost. Ik zou zelf nooit voor een android tab gaan, vanwege de ondersteuning van apps wat minder is terwijl ik het als mobiel toch wel fijner vind.

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.125
    En ik maar denken dat dit topic over het kopen van een 360 gaat..

19. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Super topic dit...

Eerst wil die een xbox kopen en ps3 verkopen.
    Dan toch weer niet.
    Dan wel weer want een leuke aanbieding.
    Dan wil die een nieuwe laptop voor zijn school.
    Dan wil die een nieuwe ipad kopen.

Hoop dat een keuze maken makkelijker gaat worden voor je in de toekomst... want honestly dit gaat natuurlijk nergens meer over.

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    En daar ben ik het behoorlijk mee eens.
    We zijn al vrij makkelijk geweest door dit topic open te laten, maar helaas is dat dan nu ook afgelopen.

Succes met de (eventuele) aanschaf van een 360!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina