Dat lawaai valt reuze mee kan ik je zeggen, het komt niet boven de dvd-drive uit hoor. Bovendien is iedereen ZEER tevreden over de Intercooler op die productpagina die jij als link opgeeft. Het lijkt wel alsof iedereen hier zonder geluid games speelt, het enige waar ik over lees is LAWAAI @Leze, wat maakt het uit als die fans in de 360 harder komen te draaien? Fans zijn gemaakt om op full-speed te functioneren. De standaard fans in de 360 doen dit in ieder geval niet dus wees blij dat Nyko de Intercooler uitbrengt.
Hoe werken alle opladers van die Xbox360 controllers, want volgens mij heb je een 'play en charge kit' een 'quick charge kit' en nog meer. Wat is het verschil hiervan?
Maar ik het bedoel het niet negatief hoor!...ik zit zelf ook te twijfelen over zo'n ding. Ik weet alleen niet goed waar ik hem allemaal kan bestellen. Moet dat ding altijd uit USA komen?...zodat ie het dubbele gaat kosten ivm shipping?...en is ie ook ergens leverbaar?
Ommezelf even te Quoten... Er is nieuws over de HD DVD drive Manager van Microsoft, Chris Satchell, heeft bekendgemaakt dat de HD-DVD drive alleen gebruikt wordt voor films, en niet voor games. Eerder werd al min of meer bekendgemaakt dat het niet zal gebeuren, maar nu heeft meneer Satchell het officieel verklaard. Volgens Chris zijn de DVD-9 schijfjes nog goed genoeg. Daarmee konden ze de spellen nog goed weergeven op 720p. We zullen dus geen games op HD-DVD formaat kunnen verwachten van Microsoft, iets wat eerder grondig werd beweerd. Ander stukje: De door Microsoft aangekondigde HD-DVD uitbreiding waarmee in de toekomst HD-DVD discs via de Xbox 360 afgespeeld zullen kunnen worden, zal voorlopig niet gebruikt gaan worden voor games, maar alleen voor films. Dat heeft Chris Satchell, general manager van Microsoft Developers Group, tegen de website Techworld bevestigd.
weet iemand wanneer die 256mb memory card te koop zal zijn? of stond dat al ergens aangegeven? ik wil er wel eentje namelijk..
Wanner komt deze headset uit? En ik hoop dat deze beter geluid heeft dan dat standaardt ding van M$. En heeft iemand een enig idd hoe je hem oplaad? :b:
[qoute]Bluetooth Wireless Headset (Xbox 360) Other products by Datel Our Price: £59.99 & this item Delivered FREE in the UK with Super Saver Delivery. See details & conditions. Platform: Xbox 360 Availability: usually dispatched within 1 to 2 weeks[/quote] Source: Amazon.com
die quick charge kit voor 360 komt eindelijk naar nederland volgende maand!! Xbox 360™ Quick Charge Kit Fabrikant: Microsoft Categorie: Accessoires Console: Xbox 360 Releasedatum: 9-6-2006