Xbox 360 accessories

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door karf, 4 mei 2006.

1. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Is een play en charge kit niet 20 euro .. beetje overbodig als je al zo'n ding hebt, denk ik (zoals ik). Maarja voor sommige mensen die zo'n kit nog niet hebben is het wel handig. Maar op deze manier leggen de mensen die wireless spelen wel een stuk meer neer dan de mensen die wired spelen.

2. jooooooop

jooooooop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en snel laden is altijd slechter dan langzaam laden voor een accu (battery)

kost altijd de levens duur

3. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon nog een oplader voor me batterijen. Heb in totaal 8 oplaad batterijen dus ik ga geen oplaad troep kopen ;)

4. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Achja, ik had zoiets van, nu hoef ik tenminste niet op de batterijen te letten. Als ze leeg zijn sluit ik de controller gewoon ff aan op de 360 en kan ik verder spelen. Ik zou gek worden als ik vergat dat ik de batterijen in de nacht moest opladen, zodat ik niet kan spelen ...

5. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    is er trouwens nu ook een draadloze headset te krijgen voor de xbox 360?

6. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    eerlijk gezegd vind ik die play 'n charge kits gwoon geldklopperij... ik doe gewoon telkens batterijen erin, die gaan dan 3-4 uur mee. En ik game niet extreem veel, en batterijen zijn nogal goedkoop.

7. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Die moet nog uitkomen, hij kwam volgens mij deze zomer nog uit, maar kijk verder in deze thread, hoewel er daar niet veel te vertellen valt, maar het is een begin he ;) :::
    Draadloze Headset Thread

8. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand al ervaring met de quick charge kit? Als bijvoorbeeld de batterijen zijn opgeladen blijft hij dan aan, of zet hij zich dan uit?

9. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nou net gehad.. Je doet hem gewoon in het stopcontact en dan wordt het lampje rood en als hij klaar is wordt het lampje groen

10. Highlander

Highlander Hete bliksem

Leuk Bevonden:
    33
    Dat play n Charce word voor mij een must have, heerlijk gewoon door gamen terwijl je draadloze plezierstok doorwerkt. :cool:

11. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 3 batterijen een quick charger en een play en charge kit en die quick charger gooi ik er in de nacht in en als die lichtjes groen zijn is ie klaar..

Als ik met mijn play en charge kit oplaad dan maak t ie zoveel geluid dat ik niet kan slapen:+

12. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je eigenlijk ook gewoon een andere headset op de xbox aansluiten, bijv. een voor de computer? Want die heeft wel hetzelfde plugje als van de headset van de xbox...

13. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een quick charge kit koopt zit er automatisch een battery pack hebt maar als je nog een controller hebt kan je dan gewoon oplaadbare batterijen doen in de batterijhouder van die controller?

14. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die zin van je wat onduidelijk, maar als jeen controler koop zit er gewoon een houder voor de baterijen bij. Die kan je altijd nog gebruiken als je de accu niet wil.
    Je kan niet met de play en charge kit de baterijen opladen.

15. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Zal het proberen beter te formuleren: Ik heb nu 2 controllers, als ik nu 1 quick charge kit koop kan ik dan allebei die controllers opladen zonder een batterypack te kopen?
    Zo beter?

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je kan alleen batterypacks opladen

17. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Quick Charger zit 1 zon oplaadbatterij en als je er dan nog een hebt dan kun je ze tegelijk opladen en daarna in je controller stoppen. Met de Play en Charge kit kun je spelen en dan wordt hij opgeladen.

18. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
  19. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Chill die headset moet ik hebben. Me oude is toch kapot

20. basovich

basovich Guest

die P&Ch. kit is zker geen geldklopperij..als je gewoon een accu neemt en hij is op P*Ch. erin en hij laadt op..is echt zwaar rlxt :)

Deel Deze Pagina