1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 4

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Draadloos ?
     
  2. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je dat draadloos doen dan? Die kabel die bij het premium pack zit is toch de internet kabel, die moet toch naar de router? dat dacht ik in ieder geval begrepen te hebben. Thuis hebben wij ook draadloos internet enso, als het draadloos kan zou het super zijn.

    Wil je dat mij uitleggen svp.

    Grtzzz
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Draadloos kan alleen als je router dat ondersteunt, plus je hebt dan een Wireless Bridge of de Wireless Networking Adapter voor de 360 nodig...beide zijn los verkrijgbaar. Een Wireless Bridge is de goedkopere oplossing maar dan zit je nog steeds met een ethernetkabel tussen je 360 en de Bridge (de Bridge maakt dan verbinding met de router). De Wireless Networking Adapter plug je in je 360 en verlost je volledig van draden, maar die accessoire kost tussen de 70 en 80 euro.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2007
  4. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    oke dankje ga ik zeker even inforamtie over zoeken, kun je mij misschien vertellen hoe duur de goedkopere oplossing is oftewel de Wireless Bridge?

    Grtzz
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn er van verschillende merken, ik had er toen eentje van het merk Belkin voor m'n originele Xbox en die kostte 40 euro geloof ik.
     
  6. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is idd de officiƫle Wireless Adapter van Microsoft, ik gebruik hem zelf ook :)
     
  8. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    oh okee, maarja is wel weer 80 euro, en als ik gaatje naar me zus dr kamer boor en gaatje naar beneden zit ik er. Misschien als ik mn pa vandaag lief aankijk, ben nu officieel 18 :lol: wahhaha

    Maarja, ik kijk wel voor 80 eu is het wel relax alles draadloos natuurlijk ;)

    Toch nog ff kijken of ik ergens een goedkopere kan vinden.
     
  9. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie trouwens net dat die network adapter van 80 euro gebruikmaakt van de usb-poort. Dit is wel jammer want hierdoor kun je geen ipod ofso meer aansluiten op je xbox360 of zie ik het verkeerd?

    grtzzz
     
  10. 2 euro

    2 euro Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zie je denk ik verkeerd tenzij je de 2 poorten aan de voorkant voor wired controllers gebruikt, in dat geval heb je aan de achterkant nog maar 1 poort over.
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Adapter kan alleen in de USB poort achterin, voorin hou je er dus altijd twee over voor o.a. Wired Controllers e.d. :)
     
  12. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet me diep schamen eigenlijk :x heb een wireless controller en nog nooit bij iemand een wired gezien, dus wist niet eens dat de aansluitingen voor wired controllers ook USB aansluitingen zijn, dat zie ik net pas nu ik het checkte door jullie. haha thanks, weet ik dat ook weerO-)

    ik altijd maar zitte kutte om aan de achterkant van mn xbox die usb kabel van mn ipod in te pluggen :9

    grtzzz
    * heb ook pas sinds donderdag mn xbox en weekend weinig tijd gehad he :9*
     
  13. 2 euro

    2 euro Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0

    Dan heb je zeker ook geen play & charge kit of deed je dat ook steeds via de usb poort aan de achterkant?

    ik zie nu pas dat je 'm pas hebt dus waarschijnlijk speel je nog met de bijgeleverde batterijen
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2007
  14. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    En dan noog een gigantische Noob zijnde, leest dan ook niemand de handleiding die bij alles wordt gegeven?
     
  15. friden

    friden Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees bijna nooit een handleiding ergens van, hoogstens van een nieuwe mobbiele telefoon ofzo.
    Bij een console zijn veel dingen meestal vanzelfsprekend(voor mij) en ik had het probleem met het kantelen+krassen enzo al gelezen op deze site.
     
  16. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik heb geen play en charge kit, gebruik op het momemt nog de bijgeleverde batterijen. Benieuwd hoe lang deze meegaan

    Nee, dat klopt, ik denk dat ik het laatst een handleiding heb gelezen toen ik mn TV ging instellen maar das inmiddels weer jaren terug, ik lees nooit de handleiding omdat je zo goed als altijd al het grootste deel weet, of dat je daar snel achter komt, en ik geen lezer ben, nooit geweest, ook geen boeken.

    Bedankt voor jullie reacties in ieder geval, eens kijken wat zo'n play en charge kit kost..

    Grtzz
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2007
  17. Kaap

    Kaap Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag, 18, broekie}:]

    Ik speel ook nog met batterijen maar gebruik van die powerdingen, die groen-oranje met 2500mA, oplaadbaar.

    Voor kerst is zon accustation met nog extra accu wel relax kado om te vragen.
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    @ PSP USER

    Als je een draad zou kunnen leggen, zou ik dit zeker doen :)!
    Het scheelt een hoop geklooi en blijft sneller dan wanneer je met draadloos internet gaat werken.
     
  19. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    oh mn vraag mag hierin

    hoe kan ik een profiel van mn xbox verwijderen?

    als ik een profiel selecter dan kan ik recover gamertag doen, maar dan heb ik live nodig en dat heb ik niet
    verder kan ik nergens delete profile vinden

    en vraag 2
    hoe kan ik selecteren welk profiel altijd inlogt als ik mn xbox aanzet
    er kwam laatst iemand gamen dus ik had even een naam aangemaakt en nu logt die steeds automatisch in
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag 1 : In je Dashboard ga je naar Memory, dan naar ofwel je HDD ofwel je MU gaan waar de profielen opgeslagen staan, daar kun je ze verwijderen.

    Vraag 2 : Op het desbetreffende profiel Auto Sign-In uitschakelen en op je eigen profiel inschakelen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina