1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 4

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    4 rode lampjes = av kabel niet goed aangesloten
     
  2. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je garandaren dat die stuk gaat, ik weet alleen niet wanneer.;)
     
  3. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt fardo Schrok me rot man
     
  4. aaron88

    aaron88 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus een perfecte ronde kras op m'n crackdown schijf atm.
    Ik heb hiervoor wel een premium gehad (zo'n 2 maanden geleden). Alleen heb ik pas sinds een week geleden opgemerkt dat die kras er zit. Zou het mogelijk zijn dat de elite dat veroorzaakt heeft?
     
  5. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik had er ook een perfect ronde kras om zitten, en ik kon Halo 3 zo in de prullenbak gooien.

    Trouwens weten jullie of het verschil tussen de normale kabel en een RGB kabel veel verschil maakt op een oude tv? Want ik heb last van trillende letters, en niet duidelijk leesbaar, zou dat beter moeten zijn met zo'n kn kabel?
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het gaat om dit soort krasjes bij een krassende Xbox 360

    [​IMG]

    maar als je je 360 kantelt/beweegt tijdens het gamen krijg je een perfect ronde kras.
    [​IMG]

    @vriendloos - Advanced Cable lost je probleem op :)
     
  7. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Oké, bedankt voor de informatie. Ik ga vanmiddag dan zo'n kabel halen, ik had er ookal last van bij de Playstation 3. Niet dat het storend is, maar het is gewoon zonde om de kwaliteit verloren laten gaan.
     
  8. aaron88

    aaron88 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    @ fardo

    Het is zo'n kras die je op het 2e plaatje laat zijn..
    Hmm die kras maakt me verder niet zo veel uit. Wel goed om te weten dat er dan waarschijnlijk niets met me xbox aan de hand is :thumbs:
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb klopt :) .. ach iedereen maakt wel eens ziets mee
     
  10. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Nou bij mij gaat het toch echt om het eerste plaatje, mijn tweede Halo heeft nu ookal zo'n krasje in het midden.
     
  11. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik plaats mn vraag hier maar, want na een tijdje zoeken vond ik nergens een algemene thread over de officiele xbox360 HDD's.

    Maar mijn vraag is als volgt. Ik zit erover te denken tzt een officiele 120GB hdd te kopen als dat mogelijk is. Ik bezit zelf een normale witte xbox, waar ik 20GB bij heb gekregen.

    Mijn vraag is dan ook of de 120GB zonder problemen op deze xbox is aan te sluiten, of zijn deze uitsluitend voor de Elite bedoeld?

    En mijn tweede vraag, hoe zit het met de saved games etc op mijn 20GB HDD. Ik zag al bij de mediamarkt dat er een transfercable bij de 120GB zat, betekend dit dat je zo alles kan transferren naar mn nieuwe HDD of kan ik alleen overzetten via memorysticks? Of is het gewoon wisselen per game van HDD?
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je kunt de 120GB gewoon op je normale Xbox plaatsen.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja zonder problemen kan je hem er op aan sluiten en je krijgt een transfer kabel bij aanschaf van een 120 GB HDD. Kan eigenlijk alleen via een transfer kabel .. niet alles kan via memory stick
     
  14. ruby_lexie

    ruby_lexie Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi there,

    Ik vraag mij het volgende af. Is het mogelijk om de XBOX 360 HDMI aansluiting tegelijk me de "standaard" aansluiting te gebruiken? Het is nu niet mogelijk om deze beiden aan te sluiten, omdat deze kabels samen simpelweg niet passen.

    Stel dat bovenstaande mogelijk is, kunnen beide signalen dan worden gebruikt (krijg ik dus op twee schermen beeld)?

    Alvast bedankt voor eventuele reacties.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee dat is volgens mij niet mogelijk, maar je kan het altijd proberen
     
  16. EdgeNumber

    EdgeNumber Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit het eigenlijk als ik van mijn hdmi aansluiting en mijn digitale audio uit wil gebruikmaken. dan moet ik toch bijde kabels erin hebben?
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    klopt
     
  18. EdgeNumber

    EdgeNumber Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    @Fardo, ik vroeg het me gewoon af omdat Ruby_lexie zei dat dat niet zou passen
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je hebt een speciale kabel voor audio , maar ik weet niet of deze ehm smaller is dan de normale kabel
     
  20. t-ayfun

    t-ayfun Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Weet iemand mischien hoe die krasjes eruit sien op de Dvd zelf want als ik een lamp boven mijn spelletjes hou dan sie ik 2 hele kleine rondjes dus langs die ronde binnekant en se zitten aan de onderkant en dus niet aan de zeikant.Veroorzaakt mijn xbox 360 dan krassen of niet ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina