1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 4

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand?
     
  2. J Granada

    J Granada Dj / 360 spammer

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Dixons verkopen we gewoon de Xbox Premium met HDMI aansluiting. En die is gewoon leverbaar.
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    :+
    Gelukkig was al bang dat het nummer 6 werd :) .. wanneer gaan we Halo 3 Team Doubles spelen
     
  4. J Granada

    J Granada Dj / 360 spammer

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan eindelijk mijzelf aanmelden op www.xbox.com. Ik heb mijn wachtwoord opnieuw ingesteld voor me gmail, via live mail. en toen kon ik meteen mijn account ( eindelijk ) koppelen.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2007
  5. Kippy

    Kippy Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan een 360 aan te schaffen, maar ik zit nog met de volgende vragen:

    - Ik heb begrepen dat 360's die uitgerust zijn met een BenQ harddrive geen krassen geven. Zit die harddrive tegenwoordig in alle 360's die in de winkels liggen?

    - Wat is het verschil tussen de gewone Xbox 360 versie en de Xbox 360 'pro' versie?

    - Ik heb nog een aantal oude Xbox games die BC zijn. Echter, ik ben niet van plan gebruik te maken van Xbox Live, dus ik zou dat moeten fixen d.m.v. het branden van een CD. Heb ik dan hoe dan ook een harde schijf nodig, of is het geheugen van een 512 MB memory card ook genoeg om de data van zo'n gebrand CD'tje op te zetten?
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    er zijn 3 drives in de 360 (alle 3 geven ze geen krassen meer) dit probleem lag aan een paar launch 360's

    geen verschil



    Voor BC heb je een HDD nodig
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht dat alle pro's een HDMI hadden?

    I.e.g alle nieuwe modellen die echt officieel ook pro zijn toch?
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2007
  8. J Granada

    J Granada Dj / 360 spammer

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je in ieder geval het verschil vertellen tussen de normale Xbox en de Elite.

    De standaard Xbox 360 heeft een harde schijf van 20 gigabite. Dit is voldoende om meerdere demo's of media op te slaan. Verder kan de standaard 360 tot een maximale schermkwaliteit van 1080i. Dit bereikt dmv een composite kabel of een hd vga kabel.
    Xbox360

    De Xbox Eilte is er niet alleen in een mooie zwarte kleur, maar kan ook nog eens full hd 1080p. Want je kan er een hdmi kabel in kwijt.
    Verder heeft 'ie een standaard Hard disk van 120 gigabite.
    Xbox360 Elite

    Dus als je het geld er voor over zou hebben, en je hebt een goede tv tot je beschikking: neem een Pro.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2007
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik zou je Signature even wijzigen. Zulke grote plaatjes mogen niet! :)
     
  10. Kippy

    Kippy Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas heb ik een 'gewone' TV van inmiddels zo'n 10 jaar oud, dus de Elite heb ik niet nodig. Wel heb ik kennelijk dus sowieso een hard disk nodig, dus ga ik toch maar niet voor de Arcade versie, maar voor zo'n pro pack met Viva Pinata, Forza Motorsport 2 en een game naar keuze (400 euro bij Bol.com). Dat lijkt me wel een goede prijs/quantiteit verhouding. Mensen, bedankt voor de info!
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    MS Banhammer strikes again!
     
  12. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    ja nou lachen. Ik blijf voorlopig offline.
     
  13. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de Arcade en Pro versie (met 65 nm chip) nu veel stiller dan de 'oudere' modellen?
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Die van mij is iig niet echt veel stiller, maar mijn vorige maakte ook al vrij weinig lawaai.
     
  15. J Granada

    J Granada Dj / 360 spammer

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon nog de 'oude' versie, maar qua geluid vind ik het reuze mee vallen. Ik heb er ook een Wii naast staat, tuurlijk, die is stiller; maar kijk ook ff naar de prestaties :p
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb een vraagje: Ik ga mijn 360 verkopen, hoe verloopt het dan met de garantie? Moet ik dat ergens doorgeven dat er nu een andere eigenaar is?

    En is het iemand al gelukt om zijn CC gegevens te wissen van de HD? Ik wil namelijk mijn arcadespellen ook overdragen. Een optie hiervoor zou zijn om mijn hoofdaccount met de cc gegevens te wissen (dan kan ie op 1 van mijn andere accounts die arcadespellen spelen), echter ik moet zeker weten dat mijn cc dan nergens in die andere accounts terug te vinden is.
     
  17. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Garantie is niet overdraagbaar bij MS, dus als jij hem hebt geregistreerd, heeft de volgende eigenaar geen garantie.
    Wel kan je met de persoon afspreken dat jij MS belt etc. als ie stuk is, dan kan de garantie via jou verlopen.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Omdat je Xbox op storring is geweest is je xbox geregistreerd dus vervalt de garantie


    Je kan je gamertag gewoon wissen. De arcade games zijn naast account verbonden ook machine verbonden. Je originele live account hoeft dus niet op je xbox 360 te staan. Ik zou je live account ook niet overdragen, omdat je ook je email adres gegevens moet overdragen
     
  19. Drogba

    Drogba Guest

    Ik heb een vraagje over het legen van m'n Cache. Veel games die lopen nu ineens trager dan normaal en heb van veel mensen gehoord dat het hier misschien aan kan liggen.

    Waar precies kan ik dit doen? En heeft het gevolgen op andere dingen?
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ::>>

    Je moet dan dus wel alle updates voor je games opnieuw downloaden, maar buiten dat heeft het geen gevolgen :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina