1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 4

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    [yt]TbLby0R8BcA[/yt]
     
  2. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    verkeerde topic
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2007
  3. wamberto

    wamberto Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds gisteren problemen met mijn 360.
    Het volgende is het geval:
    Als de 2de helft begint van PES 2008 dat is het veld wazig van kleur, de poppetjes en cijfers zijn wel goed.
    Als ik dan de xbox uitzet en weer aan krijg ik geen beeld wel geluid. Na een paar keer doen lukt het weer, alleen is het beeld niet goed.
     
  4. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik binnenkort een Xbox 360 premium aanschaf is er dan nog wel kans op die Ring of Death ?
    Ik wil gewoon een goed werkende gameconsole die niet snel kapot gaat.
    Zijn die huidige modellen nu aangepast op die Ring of Death ?
     
  5. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de controller (die lampjes) knipperen steeds in een rondje, wat betekent dit?
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Accu/batterijen bijna leeg.
     
  7. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je dat uit zetten? Want heb nog 2 streepjes..... Dat ding moet niet zo zeuren :+
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het gaat vanzelf uit.

    *als je accu leeg is :+
     
  9. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister mijn xbox laten ophalen door ups. Kijk ik op ups.com zie ik dat ie vandaag alweer terugverzonden is naar verzender. Maar dat kan toch helemaal niet zo snel?? Die vrouw van microsoft zei dat het wel 20 dagen kon gaan duren... Ik ben bang dat er iets mis is gegaan ofzo.
     
  10. nedmetfan

    nedmetfan Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of dit de juiste plaats is voor mijn vraag maar goed......
    Heeft er iemand ervaring met eppo-ombouw.nl?
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2007
  11. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Misschien kan je dat beter hier navragen. In elk geval lijkt het erop dat het gewoon een onduidelijke vertaling is want in de andere thread is te lezen dat;
     
  12. Fridge

    Fridge Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Elite Falcon

    Even ter info:

    Ik heb afgelopen week bij Mediamarkt in Utrecht een 360 Elite gekocht en van wat ik zo kan zien is het een falcon. Heb 'm niet open gemaakt, maar als ik met een zaklantaarn naar binnen schijn zie ik geen heatpipe lopen en zie ik 2 liggende conductors i.p.v. 3 in de oude 360.

    Hij is een stuk stiller dan mij oude premium 360 en is zeker een heel stuk koeler. Heeft een BenQ drive en een 175W voeding.

    Dus, voor mensen die er nog een zoeken, kijk bij MM in utrecht. Staan nog een stuk of 12 Elites met hetzelfde lotnr en datum als de mijne.

    Lot 0743
    team FDOU

    Succes
     
  13. Jordskateboarder

    Jordskateboarder Een Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ik ben 16 jaar, op mijn live account staat dat ik in 1980 ben geboren, en de eerste keer dat ik mijn gamertag heb gemaakt heb ik ervoor gezorgt dat er een parent account overheen zit, en nu heb ik voor alle wijzigingen in family settings het password van dat account nodig om daarin iets te wijzigen bijvoorbeeld. Maar ik denk dat ik door dat account ook geen reclame en msn heb. Maar ik wil juist wel msn. Dus het probleem is kort samengevat: Ik ben zogenaamd in 1980 geboren, ik heb helaas een PARENT account op mn xbox, en ik wil graag op msn kunnen op mn xbox. Oftewel dat parent account moet op een of andere manier weg. Hoe kan ik dat het beste doen zonder achievements kwijt te raken van dat account?
     
  14. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Werken die gasten nou door in de kerstvakantie ?
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja (maar ik denk niet op de feestdagen zelf)
    Je hebt het password van je parent account nodig om de aanpassingen te kunnen doen. Het is met een 13+ account nu ook mogelijk om msn te activeren. Reclame krijg je alleen als je in eht begin de voorwaarde van microsoft hebt geaccepteerd ;). Dus vraag aan jou is: Kan je bij je account settings .. maw heb je je wachtwoord van het parent account
     
  16. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks Fardo.
     
  17. rain

    rain Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg dus na de update dit bericht als cod4 opstart.To play this disc.put it in an xbox 360 console.What!!!!!!!ik snap dus niet wat voor dit bericht dit is en hij herkend hem als een dvd ofzo!!grtz
     
  18. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Zitten er krassen op?? Heb ik ook meestal als je het nog een keer probeert lukt het bij mij wel. Maar goed check effe op krassen.
     
  19. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om een xbox360 te kopen. Er zijn nu zoveel varianten, kan iemand mij de verschillen uitleggen? Jen heb nu de core, premium, elite, arcade. Of heb je er nog meer?
    Wat heb je nodig om op HD kwaliteit te spelen?
    Alvast bedankt!
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Core: Geen hardeschijf, geen HD Component kabels, wired controller
    Arcade: Zelfde als een Core, maar met HDMI en gratis Arcade games
    Pro (voorheen Premium): 20gb Hardeschijf, HDMI kabel (HD), wireless controller
    Elite: 120gb Hardeschijf, HDMI kabel (HD), wireless controller, zwart
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina