Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 4

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja en nee (ja save games) (nee, arcade games tenzij je ze op een andere xbox eerst hebt gedownload

2. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    En er is geen manier om de oude savegames te gebruiken met een andere gamertag?

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  4. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien kan je contact opnemen met die persoon, en vragen of ie via xbox.nl,
    zijn windows live id kopelt, aan een door jou opgegeven email adres.
    je maakt eerst een nieuw email adres want je wilt niet dat hij die echte van jou heeft incl pass,
    vervolgens kan je hem van je 'neppe" email adress, overkoppelen naar de door jou gewenste.

want sinds de fall update kan je je windows live id veranderen in je gamertag

5. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vraagjes van mij :Y.

Kan je savegames van Xbox 360 spellen downloaden en op de HDD zetten d.m.v. bijv streaming? Want dat zou wel handig zijn :Y

En hoe zit het met die ''gratis arcadegame'' ???

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    De gratis arcade game is nog niet bekend. Dat zal vast wel binnen een maand bekend worden als eenmaal alles weer top werkt op Xbox Live.

Over die vraag van de savegames; Het moet in principe mogelijk zijn volgens mij, of de savegames zijn account verbonden.. Misschien dat Fardo dit weet..

7. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, Fardo weet alles _O_

8. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Maar ze zijn aan je gamertag verbonden ja. Tenminste, bij de meeste spellen, ik geloof dat dat vanaf DOA4 werd ingesteld.

9. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Maar zijn er savegames beschikbaar bij sommige games en dat je dat kan streamen aan de Xbox 360 en dan kopieëren? Want dát wil ik :)

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja zoiets is dan iets als gamesaving, ik denk dat je dat bedoelt. Dat je vanaf het internet savegames plukt en streamt naar je xbox. Je speelt het spel, laadt die savegame en krijgt een achievement. Teminste, dat kun je doen met savegames streamen. Ik zelf doe het niet, maar er is al een keer een hele flamewars gehouden over iemand die dat wel deed.

11. alleycat

alleycat OnlyInItForTheMoney

Leuk Bevonden:
    0
    Dit gaat echt niet werken.

12. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het laatste half jaar iets heeel vaags, als ik een game in me 360 doe, en hem dicht doe, gaat me cdlade altijd weer open, laatst moest ik hem 5x duchtdrukken voordat hij begon met lezen! weet iemand wat dat is?:p

13. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad vaag. Misschien een telefoontje naar Microsoft? :)

14. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    zelf verplaatst naar elite topic.. dus delete t maar

Laatst bewerkt: 12 jan 2008
  15. shellshock

shellshock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dag,

Ik heb een klein vraagje. Op me TV (HD ready) heb ik een DVI poort. Nu wil ik hem eigelijk aansluiten op HD maar mijn HDMI is al bezet door de hardware die films etc opneemt. Is het dus mogelijk om een HD VGA kabel te kopen(die van microsoft) en dan zon convertertje tussen(kan je vaak bij computer winkels halen) en dan aan te sluiten? Heb ik dan nog steeds HD?

(ik weet dit had beter in de HDTV tread volgens mij.)

Alvast bedankt
    Joris

16. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ben van plan om een nieuwe 360 te halen gezien mijn vorige de ROD heeft gekregen en daarvan de garantiesticker was verbroken. Iemand die misschien weet hoe ik aan een doos/verpakking af kan lezen dat die een falcon-moederbord heeft?

17. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    jan:

zoek naar een box met de volgende specs:

lot no 741 of daarboven
    Team: fodu
    en heel belangrijk 175 watt voeding.

maar let op! ze stickeren ook vaak de dozen om!

Beste is om de doos open te maken en dan op de voeding te kijken, als daar 175 watt er op staat heb je zeker een falcon omdat de zephyr allemaal 203 watt zijn! (mij was het gelukt om ze bij mm een doos open te laten maken)

beste kans heb je ook bij een MM omdat je dan eerst zelf rustig door de pallet kan snuffelen. Bij een bartsmit of zo staan ze vaak niet in de winkel!

18. copyfile

copyfile Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds een tijdje een xbox360. Nu sluit ik deze met component aan op mijn hdtv of op me beamer. Maar nu zou ik graag zonder steeds met de xbox te zeulen makkelijk willen kiezen of ik op de tv of de beamer wil gamen. Is hier iets voor zodat ik de xbox op 2 verschillende weergevers kan aansluiten ? tv of beamer dus ?

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    mijn fout copyfile. Ik begreep je vraag in de vorige thread niet goed. Deze vraag kan je het beste kwijt in de hd-tv thread. Excuses.

Mbt je vraag: er bestaan component-switches. Dan zal je daar achteraan moeten gaan.

http://www.mcsnet.nl/nl/dept_90.html

20. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik koop een zwarte wireless controller, doe de batterijen er in, niks aan de hand. Volgende dag koop ik een zwarte accu en de controller doet niks, dus ik doe mn witte accu van mn witte standaard wireless controller er in, doet het ook niet. Maar de controller werkt wel gewoon op batterijen.
    De accu's zijn niet op want ze werken wel beide in m'n witte wireless.
    Weet iemand toevallig wat het kan zijn?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina