1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 4

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daimler Freak

    Daimler Freak Active Member

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een Divx film op een schijfje brandt met een .srt (ondertitel bestand) en deze dezelfde naam geef, speelt de Xbox 360 dan de ondertitel ook af?
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    de xbox 360 speelt geen divx af
     
  3. Daimler Freak

    Daimler Freak Active Member

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    en wat was die update voor de 360 met ondersteuning voor avi filmpjes, of zit ik nu helemaal mis??
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat was ondersteuning van de HD formaten ... maar de xbxo 360 ondersteund geen .avi (divx)
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Maar die is ook draadloos..... ok beste optie is dus naast de router zitten, en dan de 360 pingen.... was ik geeneens opgekomen.

    Tnx!
     
  6. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Help, hoe doe je dat? Wil ik ook welles weten :D
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik neem aan dat je ook media wilt streamen .. Ik wil je niet teleurstellen met je verbouw plannen ;) ... maar ik zou in jouw geval alles bedraad doen.. pc en xbox 360 (draadloze troep verkopen) alleen een laptop draadloos aansluiten ... Bedraad geeft minder lag, maar kan ook het beste media streamen :)
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hehe, ik ben inmiddels geen onbekende meer voor de klantenservice. :+ ;)
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik belde laatst de helpdesk

    Toets 1) voor xbox 360 problemen
    Toets 2) Als u Kameo bent van XBW :+
     
  10. GeneraalR

    GeneraalR xbox360 gamer!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een tijdje geleden een aantal demo's van die arcarde games gedownload en heb ze nu ook verwijderd van mijn harde schijf. Deze games blijven wel in mijn gameslijst staan. Hoe kan ik die verwijderen?
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Heel simpel: dat kan niet :)

    Ik vind het ook lelijk uitzien. =(
     
  12. GeneraalR

    GeneraalR xbox360 gamer!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    oh, oke dat is balen:{

    toch bedankt;)
     
  13. aevitas

    aevitas Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik en een maat (die woont in Finland daarom post ik maar hier) zitten erover te denken allebij een Xbox 360 aan te schaffen met Xbox Live. Mede omdat wij al 6 jaar lang samen gamen en goed contact hebben. Wij zitten hier dus met een vraag die misschien van weinig belang is maar achteraf toch wel.

    Onze vraag is: Wij zagen dat je Microsoft Punten moet "betalen" voor updates, Arcade games, en, volgens mij, ook voor nieuwe content van games. Nu hebben we ook vrij veel gelezen over Xboxen die kapot gaan, en je harde schijf zal dus ook door kunnen branden en kapot kunnen gaan waardoor die updates verloren zijn (correct me if im wrong).

    Als dit gebeurd en je krijgt een nieuwe Xbox 360 thuisgestuurd met een nieuwe harde schijf, zul je weer moeten betalen voor alles wat je gedownload hebt om het opnieuw te downloaden? Of is dit niet het geval? Wij bedachten dat als je eenmaal iets "gekocht" had dat het voor altijd open stond voor downloads..Maar daarintegen zou je volgens mij op iemand anders zn xbox kunnen inloggen en hem alles wat jij hebt gratis kunnen geven, of niet?

    Ik hoop dat mijn vraag voldoende is uitgelegt, hopelijk tot ziens op Xbox Live als ik eindelijk geld heb om dat ding te kopen


    Mvg. aevitas
     
  14. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle updates/patches zijn gratis. Sterker nog: waneer er een update/patch voor een game uitkomt kan je zelfs niet online gamen waneer je die niet zou downloaden :)

    Arcade-games kosten standaard MS-points. Er zijn zeer zelden uitzonderingen: Texas Hold'em was bijvoorbeeld de eerste 2 dagen nadat deze uitkwam gratis te downloaden. Prijs van een Arcade game ligt meestal tussen de 400/800 MS-points (uitzonderingen daargelaten).

    Content voor games (nieuwe wapens/nieuwe auto's/nieuwe maps) kosten meestal MS-points. Soms kan je gratis content downloaden. Laatst nog een pack met Nissan auto's voor Forza Motorsport 2 (gesponsord door Nissan :+)...

    Waneer je content hebt gekocht met MS-points wordt dit op de servers van Xbox Live bijgehouden. Zou je 360 kapot gaan en je zou een nieuwe krijgen dan kan je dezelfde content gewoon gratis opnieuw downloaden... maar natuurlijk alleen met het Xbox Live Account waarmee je de content hebt gekocht.
     
  15. aevitas

    aevitas Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Hardstikke bedankt voor de reply, het is nu allemaal duidelijk _O_

    Hopen dat ik nu eindelijk dat ding kan kopen over een paar dagen/weken..Word gek van dat kwijlen op mn keyboard terwijl ik naar filmpjes kijk op google video :mad:
     
  16. Kethij

    Kethij Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog een voeding nodig voor op mijn slaapkamer, heb geen zin om steeds alles uit te moeten trekken beneden. Waar zou ik die snel vandaan kunnen halen? Of heeft iemand van jullie er nog eentje? Alvast bedankt!;)
     
  17. alisum41

    alisum41 L1F3 T0 G4M3

    Berichten:
    218
    Leuk Bevonden:
    0
    hey,

    ik heb ff een vraag wat betreft filmpjes op dvd branden en op je xbox 360 afspelen, want ik heb pas sinds kort een computer met een DVD brander :x

    als ik bijvoorbeeld een .avi of .mpg filmpje heb en ik wil hem op mijn xbox 360 zien, hoe moet ik het dan branden en met welke programma's

    ik heb zelf Alcohol 120% en NTI CD & DVD-Maker 7
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    avi kan de xbox niet afspelen ... mpg gewoon branden op een dvd maakt neit uit hoe)
     
  19. alisum41

    alisum41 L1F3 T0 G4M3

    Berichten:
    218
    Leuk Bevonden:
    0
    dus gewoon als bestand op een DVD branden zodat ik 4.7 GB kwijt kan is ook goed?
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina