1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 4

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet iemand of ik een memorycard voor de eerste xbox kan gebruiken om savegames over te zeten naar de 360?
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee dat is niet mogelijk
     
  3. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot dan kan je altijd nog even de 20 gig op de elite klikken om direct met je oude saves op de nieuwe juweel te gamen :cool:
     
  4. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet juist waar ik het moet vragen , maar is de GC event in Leipzig ergens live te volgen op internet ? :)

    Ah spijtig :mad:
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2007
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee helaas niet :eek: , maar er zijn genoeg sites die info posten :)
     
  6. Gorilla J

    Gorilla J Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet zeker of dit het juiste topic is, zoniet spijt me dat. :)

    Anyway ik wil binnenkort een xbox360 gaan kopen maar zit toch nog met een vraagje. Ik heb thuis een draadloos netwerk en dat werkt prima. Nou heb ik gelezen over zo'n wireless network adapter speciaal voor de xbox, maar daarvan is de prijs wel erg hoog (tussen 60 en 80 euro).
    Nou vraag ik me af, is het mogelijk om m'n xbox dan aan de pc aan te sluiten en dan gebruik te maken van de netwerk adapter van de PC (wat dus in zou houden dat ik gewoon xboxlive opkan zonder extra rotzooi te moeten kopen). En wat voor kabel zou ik hiervoor moeten kopen?
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2007
  7. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    neen tuurlijk niet, de xbox is met VGA aangesloten op de monitor voor beeld, niet voor een connectie, je kan alleen maar op live door gebruik te maken van wireless adapter ( 60- 80 euro ) of als de modem naast de xbox360 staat gebruik te maken van een internetkabeltje, je weet wel ;)
     
  8. Gorilla J

    Gorilla J Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je m'n vraag verkeerd begreep. :p
    Ik bedoelde als ik m'n xbox aansluit op de pc (als dat wel kan) of de xbox dan ook internet op kan.
    Dat m'n internet niet via m'n beeldscherm loopt snap ik ;)
     
  9. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus dat je je xbox360 aansluit via VGA op de pc, en de pc is aangesloten op een monitor... Juist ? neen dat gaat niet ;)
     
  10. Gorilla J

    Gorilla J Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope ook dat niet. Simpelweg een kabel recht van xbox naar pc, ik had dat stuk over VGA etc eringezet voor een andere vraag maar die vraag ben ik vergeten (hehe) en dus staat dat er een beetje raar tussen, kzal het editten.
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik snap wat je bedoelt en dat kan. :) Ik heb geen internetverbinding op de kamer waar mijn xbox staat. Af en toe zet ik mijn xbox hier naast de pc en leid ik een simpele (cross-over) netwerkkabel tussen de 360 en de netwerkkaart van de pc. Via Windows hoef je niet eens een netwerk te maken, maar kun je simpelweg andere computers toestaan gebruik te maken van de internetverbinding. Dat is alles wat je nodig hebt.

    Welkom op het forum en ja, dit is het juiste topic voor alle soorten vragen die je maar hebt. :)
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dan moet er geen router tussen je pc zitten ;) anders heb je een switch nodig
     
  13. Gorilla J

    Gorilla J Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah bedankt Matrix, dat was precies wat ik bedoelde. Kabeltje van 10 euro scheelt nogal wat met een adapter van 70. :)
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @Gorilla je hebt geen router?

    Check ook even deze draad: Xbox Live vragen

    als je een router hebt gaat het niet werken!
     
  15. Gorilla J

    Gorilla J Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm jawel. Er hangt beneden een kpn experia box (internet, telefoon etc) en boven zit er een usb-adapter in de pc. Werkt het dan niet?
    Niet dat het een absolute ramp is als ik die adapter van microsoft moet kopen hoor, want om nou elke keer de pc aan te zetten als ik xboxlive op wil kost ook niet niks....
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Als je het via die kabel wilt doen, moet de pc ook aanstaan hoor. :eek:
     
  17. Gorilla J

    Gorilla J Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja dat staat er toch ook? ^^

    ''Niet dat het een absolute ramp is als ik die adapter van microsoft moet kopen hoor, want om nou elke keer de pc aan te zetten als ik xboxlive op wil kost ook niet niks....''

    dus of ik koop die adapter, of ik moet elke keer pc aanzetten (die crossover kabel dus)
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2007
  18. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt nou die falcon serie uit ??
    Ik wil gewoon een betrouwbare Xbox 360 kopen en geen ring of death Xbox 360.
    Kun je in de winkel controlleren of het gaat om nieuwe verbeterde versie op de doos zelf ??
     
  19. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    uhh waarom zou de falcon geen ring of death kunnen krijgen? hebben ze die er uit gesloopt....?

    wat voor xbox je ook heb , ring of death kan altijd voorkomen , ook bij de falcon , het is een manier om een hardware failure aan te geven , als je HD kaopt is zul je hem ook krijgen , ook als voeding niet werk enz enz enz....
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Is er bij de GC in Leipzig geen 'Bringing it Home'? :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina