1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 4

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    720P natuurlijk.
    Is de beste combo van een mooie resolutie + een hoge framerate (mss niet framerate, maar het was iets dergelijks)
     
  2. Robuust

    Robuust Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een full HD scherm hebt 1080p. Heb je een HD ready scherm dan 720p.
     
  3. Robuust

    Robuust Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk helaas niet zo veel omdat degene die jouw xbox koopt, geen garantie meer heeft.
     
  4. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    dat klopt niet , garantie is gewoon van toepassing.....
     
  5. Kethij

    Kethij Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om op een memory card van 64mb een profiel en wat save games over te zetten en op live te gaan? Mijn broertje heeft zich een core erbij gekocht. Het steeds moeten om klikken van de hd zie ik ook niet echt zitten vandaar mijn vraag.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja :)

    Maar je moet opletten dat niet alle games het toelaten dat Savegames gekopieerd/verplaatst worden van een HDD naar een MU (of andersom)

    PDZ is zo een game
     
  7. Kethij

    Kethij Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    OK bedankt;)
    Dus ik kan mijn profiel en wat save games dus kopieren, ik wil ze niet verplaatsen zodat ze ook gewoon op de hd blijven staan. En waaraan kan ik zien of een game dat toelaat of niet?
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als je het wilt kopieren, en dat de 360 dan zegt dat het niet lukt omdat er restricties op zitten :+
    Zo kwam ik er iig erachter :9

    Je profiel kan je volgens mij alleen maar 'moven' en niet kopieren.
    Maar je hoeft het volgens mij toch ook niet te kopieren?
    Je hebt je eigen profiel + savegames op je HDD, en het profiel + savegames van je broertje op de MU.

    En dan hoef je alleen maar de MU soms mee te nemen als jullie Co-op willen doen ofzo. (dus zet die HDD op de 'hoofd-360')

    Ow ja: Je broertje kan niet met zijn gamertag op jou profiel savegames achievements halen ;)

    pff wat een gedoe is dat toch allemaal 8)
    Ik snap allemaal geen hol meer van wat ik hierboven heb getypt. Ik hoop dat het voor jou wel nog een beetje duidelijk is :+

    *hoopt dat iemand langs komt die dit allemaal nog eens kan bevestigen...
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2007
  9. Kethij

    Kethij Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hier kom ik iig al een heel eind mee bedankt!!*)
    Ik krijg de MU vanavond dus ga dan wel eens wat testen;)
     
  10. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Helaas heeft alleen de 1e eigenaar garantie, kijk maar in het boekje wat bij je 360 zit.
    Je kan de 360 ook niet op een andere naam zetten.

    Kijk hier maar, zo zijn er veel meer te vinden op google:
    http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_question&cat=634&qid=301138
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2007
  11. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg gewoon garantie op mijn tweedehands xbox (hij ging kapot na 2 maanden!).

    Ander vraagje: hoe weet je hoe lang je nog garantie hebt? Want mijn xbox maakt naar mijn gevoel meer herrie dan andere xboxen die ik heb gehoord bij vrienden. Maar ik wil hem niet opsturen, wegens de leuke ervaringen hier (alhoewel het opsturen van mijn xbox wel helemaal goed ging, ik kreeg een gloednieuwe terug). Ik wil hem pas openmaken als de garantie voorbij is, omdat het anders wel heel zonde is als hij kapot gaat terwijl het eigenlijk nog in de garantie is...
     
  12. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk naar de 'MRF Date' en tel daar gewoon drie jaar bij op en dan weet je tot wanneer je garantie hebt ;)
     
  13. Tim_S

    Tim_S Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik heb net gister mijn nieuw bestelde xbox360 ontvangen. Hier staat alleen de MRF date van maart 2006. Dus een console ontvangen van meer dan 1 jaar oud!

    Betekend dit dat ik dus gewoon een jaar gekort ben in mijn garantie? Lijkt me sterk toch? Hoop ik...
     
  14. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    In de situatie 'JKI' geld dat waarschijnlijk omdat hij 2de hands Xbox 360 heeft en niet de koop datum weet ;)
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    DE MFR date heeft daar niks mee te maken.
    Je hebt garantie vanaf het moment dat dat ding gekocht is, niet wanneer de 360 gefabriceerd is (MFR date dus)

    Ik zou ff M$ bellen, en het hun vragen. Toen ik belde over mijn 360 bleek dat ik nog garantie had tot 2009 (voor de aankondiging van het 3e jaar garantie) :eek: (ik had em gekocht in januari 2006)

    Misschien is het zo dat ze je op iedere gerepareerde 360 weer 2/3 jaar garantie geven? Anders heb ik geen idee hoe ik aan 2009 kom.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2007
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Is dit de plaats voor vragen over Windows Media Center koppelen met 360? Zo ja, zie de spoiler! :)

    Ik heb dus een laptop met Windows Vista, en Windows Media Center. Ik heb de benodigde software (voor zover ik weet) geinstalleerd zodat ik Media Center ook kan bereiken via de Xbox360. Dan heb ik meteen een aantal problemen en vragen. Ik kan op video gebied alleen WMV bestanden afspelen. Maar geen AVI, waar ik eigenlijk gehoopt op had. Dit zou wel moeten kunnen, aangezien ze in de lijst van videos verschijenen, EN er word aangegeven dat ik dit probleem moet kunnen oplossen. Door Media Center en/of de PC opnieuw op te starten. Maar werkt niet! Dus;
    Wat moet ik doen om ook AVI videobestanden (en ook andere?) af te kunnen spelen op Media Center.
    Nog een klein vraagje; Is Media Center altijd zo traag? Af en toe bevriest het scherm gewoon voor een aantal seconden. Ook opstarten is traaaag.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  18. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik heb een vraag, ik wil vanavond mijn xbox op 2 scherms aan sluiten, hoe doe ik dat? Ik heb iemand in mijn friendlist die zei tegen mij: 'Ik speel op de tv en mijn vriend speelt op de computer'.
    Dat zou ik ook willen doen hoe doe je dat? Het liefst 2 tv's.
     
  19. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Het zal waarschijnlijk wel een noob vraag zijn, maar toch.

    Als je xbox 1 spellen zoals bijvoorbeeld Half Life 2 of Doom 3 afspeelt op je 360, zijn de grapichs dan minder dan op de gewone xbox? Wat zijn de verschillende in dat opzicht?
     
  20. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan heeft die vriend toch niet 2 schermen op één xbox aangesloten? Voor zover ik weet is dat onmoglijk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina