Gewoon een nieuwe gamertag aanmaken in je dashboard, vervolgens na alles ingevoert te hebben klik je op de optie silver en kun je een maand lang gratis online spelen.
Kheb ook een vraag. Ik wil een 2de xbox 360 erbij kopen. IK heb al een 360 premium en nu wil ik er een Elite bij hebben. Ik heb een samsung tv met 2 hdmi uitgangen. - Kan ik ze alle 2 aansluiten op mn tv of moet ik telkens wanneer ik de ene console wil gebruiken de andere zijn stekkers eruit halen? - En zo ja, moet ik de instellingen van de xboxen dan steeds weer opnieuw instellen? Alvast bedankt, Groeten Ramon
Als je premium beschikt over een HDMI uitgang dan moet dat gewoon lukken denk ik. Je TV beschikt immers over twee HDMI uitgangen dus kunnen er gewoon twee consoles op aangesloten worden. Volgens mij hoef je niet de stekkers eruit te halen van de een als je met de ander wilt gebruiken. Hetzelfde geldt voor de instellingen, die hoeven volgens mij ook niet opnieuw ingestelt te worden.
dan kan het als nog. Je kan tog gewoon de ene in HDMI doen en de andere in component? Een dvd speler en xbox samen kan tog ook? Waarom dan geen 2 xboxen?
Dan kan ik naar mijn mening toch nergens mijn (rode, witte, gele enz.) in doen? Dan zou ik die van de andere xbox er toch alsnog moeten uithalen?
Maar je zegt dat je beschikt over twee HDMI uitgangen. En wat nu als je de premium console in die component uitgang laat zitten en de Elite in de HDMI uitgang plaatst?
Mijn huidige "baksteen" powersuply is weggewerkt in mn HT set-up... Als ik nu een 175 Watt Pro of Arcade koop kan ik dus niet switchen van stroomkabel.. Weet iemand of ik mijn huidige kabel kan blijven gebruiken?
Ik heb net de draadloze headset binnengekregen en zit nu ff in de oplader. Hoe moet ik die connecten met mijn controller bijvoorbeeld? Moet ik dan op het "connect" knopje op mijn controller en op het headset klikken tegelijk? Of moet ik hem verbinden met de xbox zelf?
Ik ga mijn Xbox 360 core verkopen, en daarvoor in de plaats komt een arcade (vanwege de HDMI). Account recoveren is geen probleem neem ik aan? En mijn belangrijkste vraag: ik gebruik de toslink uitgang voor het geluid. Moet ik een aparte kabel erbij kopen hiervoor bij de arcade, of zit deze er standaard bij? /edit: ik bedoel deze kabel:
zit er niet standaard bij.. Zit enkel een composite+rood/wit kabeltje bij dus ook geen hdmi of componenten kabel... Account recoveren werkt inderdaad gewoon, kan lang duren naar gelang het aantal spellen dat je hebt. Let op voor je savegames heb je uiteraard nog wel gewoon je oude HDD nodig.
Ok, bedankt voor je antwoord. Ik houd gewoon de HDD van mijn huidige xbox, dus met de savegames komt het wel goed. Maar staat het account eigenlijk op de HDD, of op de 360? Want als hij op de HDD staat hoef ik die ook niet te recoveren .
Dat vraag ik me ook af eigenlijk, hoe het zit met je profiel, arcade spellen, themes etc (is dat gelocked?). Ik zit er namelijk aan te denken een arcade te halen (die heeft HDMI en is hopelijk ook wat stiller) en wil dan mijn huidige harde schijf erop klikken. Kan dat wel trouwens? Want zie overal een dichte bovenkant waar normaal de harde schijf zit op de afbeeldingen.
Je HDD kan je gewoon op de Arcade plaatsen. Geloof me; ik heb het gedaan met de Core. Die bovenkant kan je er vanaf halen. (Er zit een afdekroostertje op de plek waar normaal gesproken de HDD zit)
Ja klopt,je account en alles staat ook op je HDD dus als je je HDD nog hebt hoef je niks te recoveren.