1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cor

Cor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik nergens terug kan vinden is, hebben de nieuwe 360 Pro's ook een Heatsink? En zo ja hoe controleer ik dat?

2. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Ik heb sinds gister er ook een Elite bij gekocht. Alleen weet ik niet goed waar ik de stekker met witte en rode ingang voor nodig heb (staat een audio logo op) is dat misschien voor surround ingang? En is de ene kabel een netwerk kabel die je erbij krijgt. Of is dat een data kabel (voor je save games enz over te zetten) Of moet ik daar microsoft voor bellen?
    Verder krijg je wel heel veel zooi mee op je Elite 3 demo's en heel veel arcade shit. De een kan het wel waarderen maar ik kan er persoonlijk niks mee jammer genoeg. Verder is ie echt lekker stil ik ben namelijk een Hitachi gewend. En dat ik nu maar 3 kabels hoef aan te sluiten vind ik helemaal geweldig. Morgen kijken hoe de spellen op hdmi eruit zien.

Alvast bedankt,

Groeten Ramon

3. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Alle 360's hebben een heatsink. Als je het over die extra heatsink hebt, ga er maar vanuit dat die op alle nieuwe xboxen zitten, of dat het 65nm borden zijn die ze niet nodig hebben.

4. nacas

nacas NAC !

Leuk Bevonden:
    0
    harde schijf

hey gasten,

ik ben hier nieuw dus weet ook niet of mijn onderwerp al eens aan bod is geweest.
    Ik zit vandaag te spelen en een van de lampjes gaat rood branden.
    Na lang zoeken ben ik er achter gekomen dat het waarschijnlijk aan mijn harde schijf ligt, uitgetest en het klopte. Zonder harde schijf starte hij normaal op en ging het goed met, de rode ring.
    Het probleem is, is dat ik deze harde schijf via een 2e hand site online heb gekocht, mijn garantie is dus weg, heeft iemand tips voor mij wat nu te doen en hoe ik eventueel mijn gamerscore en alles op kan slaan op een andere harde schijf

Groetjes carlo

5. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Maakt het uit dat je een flinke subwoofer met een gigantische bass in de buurt van de xbox 360 hebt staan? Krijgt de dvd zo geen krassen door de trilling?

6. 5tefan

5tefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allen.

Ik heb hier een xbox 360 staan die wel geluid verstuurd en dergelijke maar geen beeld weergeeft op het scherm. De xbox staat aangesloten op een normale tv, dit probleem doet zich voor nadat er iemand aan de hdtv/tv switch zat aan de achterkant bij de aansluiting van de kabel op de 360. Nu heb ik al een video reset gedaan, ( console opstarten, y + rechter trigger) dan reset de console maar behoudt ik hetzelfde probleem. De console geeft overigens GEEN rode lampjes aan, iemand enig id?

7. Blackz0r NL

Blackz0r NL Subject Delta

Leuk Bevonden:
    0
    En op andere tv's doet hij het wel gewoon?

8. 5tefan

5tefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, op geen enkele tv(heb geen hdtv om te testen staan..). Ook met een andere kabel werkt het nog steeds niet (heb 2 xboxjes hier staan.. ) Ik denk dat hij ergens een verkeerde instelling heb staan, maar nogmaals een video reset werkt niet..

9. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik heb een spierziekte en kan daardoor slecht met de ps2-controller overweg. Gek genoeg kan ik een stuk beter me de 360-controller overweg. Ik wil heel graag God of War 1 en 2 weer gaan spelen, maar dit gaat niet goed aangzien ik dit met de ps2-controller moet doen. Dus mijn vraag is of er een manier is om met de 360 controller op je ps2 te spelen? Of is er misschien een ps2-controller die veel op de 360-controller lijkt? Alvast erg bedankt!

10. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Het kan momenteel nog niet meen ik. Wel met een ps2 en xbox maar nog niet met de ps3.

11. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben aan het overwegen om een x360 te kopen. Ik vraag mij het volgende af. 1. is deze versie (de arcade 199€ versie) beter dan de vorige voor wat betreft de ring of death. 2. als ik een full hd tv heb wordt die dan wel optimaal benut door deze x360 versie of heb ik er dan 1 nodig met een HDMI-uitgang (hu wat is het nou, op bol.com staat HMDI :p)
    Alvast bedankt

ps. nog een vraag. Is het mogelijk om later zelf een harde schrijf in te bouwen?

Laatst bewerkt: 24 mrt 2008
  12. 5tefan

5tefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over de betere of niet betere versie van de xbox, koop bij een mediamarkt, hier is het mogelijk om op de doos te kijken welke versie je aanschaft..je moet kijken of de xbox 175 watt is, dan heb je de falcon.
    2, not sure.

Vraag 3, harde schijf, is mogelijk.

Antwoord er nu ook iemand op mijn vraag? :p

13. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ja dat bedoel ik toch ook. Dus met een xbox360-controller op een playstation 2 spelen.

14. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Daar is wel een converter voor alleen kan hem zo ff niet vinden. Voortaan gewoon ff googlen ;)

15. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Kheb heel lang zitten googlen, maar ik kon hem niej vinden;)

16. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Doh lees net op Gamefaqs, dat als je error 74 krijgt, Microsoft het niet kosteloos repareert. Is dat hier ook zo, want ze heeft het niet over kosten gehad aan de tel (helpdesk), bovendien geldt hier toch altijd 2 jaar garantie en 3 voor RoD?

17. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Ik zal kijken of ik hem dit weekend voor je gevonden krijg

18. donsjonnie

donsjonnie Xbox One

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hier een media dvd.
    Deze wil ik kopieren naar mijn hdd en dit zou mogelijk moeten zijn.
    Iemand enig idee hoe ik dit moet gaan doen?
    Alvast bedankt!

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat is niet mogelijk ... Je kan alleen audio cd's naar je HDD kopieren de rest kan je alleen streamen/bekijken. DVD's kan je niet kopieren (alleen cd's dus en dan alleen audio cd's)

20. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    sjakiejojo de arcade versie heeft hdmi ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina