Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, SCART kan geen HD doorsturen. Ook al heb je een HD-tv, SCART zal nooit volwaardig HD zijn.

Component, VGA en HDMI wel.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  3. Marcjah

Marcjah King Of Members

Leuk Bevonden:
    0
    Dankje, dat bracht verheldering

Met mijn LCD tv (HD 720p: 1280x720 pixels) moet ik dus gewoon mooi beeld krijgen met de HD Component kabels. Thanks! :D

//EDIT
    Nog een vraagje (ja ik moet jullie wel hebben vandaag haha), hoeveel kost gemiddeld een demo aan microsoft points?

Laatst bewerkt: 25 apr 2008
  4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    You're welcome ;) mocht je nog meer vragen hebben dan hoor ik het graag. Veel plezier met je PRO

5. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Misschien een apart onderwerp,maar ik vroeg me dit zo af omdat ik verhalen heb gehoord van diverse gamers,over dat sommige games een 360 naar de knoppen kunnen helpen en of dit daadwerkelijk waar is?

En nog iets,maar ik heb af en toe zelf het idee dat sommige games met hun ingewikkelde 3D Engine niet goed genoeg worden afgestemt op de hardware.

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Een game die je console naar de knoppen helpt? Dat is onmogelijk. En ja, sommige games vragen echt veel van de hardware! Als dan je console niet goed geventilleerd staat opgesteld, ja, dan lijkt het alsof een game de console molt.

@ Marcjah, demo's zijn gratis.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nee dit is niet waar

kan er zijn altijd wel een aantal bugs te vinden in games.. Je kan ook af en toe the cache van de 360 wissen .. zie de thread onderhoud van Lethal AK47

8. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Demos zijn gratis (geen MS points nodig) maar VEREISEN een harde schijf, want 95% van de demos zijn groter dan 250 MB. Ze variëren van 400 MB tot 1,5 GB.

9. Marcjah

Marcjah King Of Members

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt,
    Kan ik met mijn wireless router zo het internet op met mijn xbox 360? Of heb ik daar nog speciale kabels voor nodig?
    Met mijn wii kon ik dat namenlijk ook zo op internet.

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    als je hem direct op de router aan sluit met de utp kabel (ja) als je hem draadloos wilt aansluiten (nee). Ik raad trouwens aan om consoles altijd bedraad aan te sluiten (stabieler) ... een wireless netwerk adapter kost (80 euro)

11. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn 360 via HDMI, 720p Expanded, aangesloten. Maar Top Spin 2 wil gewoon NIET afspelen. Er staat dat de 360 niet op 60 hertz staat. Hoe lossen we dit op? Heb gewoon een HDTV. Tips?

12. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kut. Ik kom er net achter dat ik m'n garantie sticker eraf had getrokken. Na de reparatie had ik daar opeens een sticker, terwijl ik er eerst zeker geen sticker had. Heb hem er dus afgehaald (weet niet waarom) maar je kan goed zien dat er nog stukjes vastzitten (dus dat ik m'n xbox360 niet heb opengemaakt, resten van de sticker zitten er nog). Ben ik nu m'n garantie kwijt? :mad: Verder heeft m'n televisie het ook begeven ofzo. Opeens is hij 'breedbeeld' geworden, en heeft hij onder en boven een begrensde rood blauw groen lijn. :mad:

13. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Word moeilijk, aangezien iedereen natuurlijk een sticker er op kan plakken en afscheuren en zeggen dat het de garantiezegel was, maar als je een beetje geloofwaardig klinkt gaat het wel lukken denk ik. :eek:

14. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Even via scart aansluiten, op 60Hz zetten, dan weer via HDMI aansluiten en de HDTV schakelaar terugzetten

15. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is eigenlijk het beste om je 360 op te zetten, bij de HD settings? Ik heb hem nu via HDMI op Standard staan, maar is het beter om hem op Expanded te zetten, zoals ik hierboven iemand mee zie? Toen ik dat had ingesteld, vond ik het beeld wat donker, maar doet dat misschien nog iets?

16. -Murdock-

-Murdock- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of alle Xbox 360 Pro versies HDMI hebben? Ik wil graag gebruik maken van de actie van Veronica Magazine maar kan de doos niet controleren..

Arcade versies hebben 100% gegarandeerd HDMI toch?

17. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    De Pro ook. De oude Premiums niet, maar de nieuwe Pro set is de opvolger en heeft wel HDMI.

18. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Snel vraagje,

Ik heb dus een paar dagen live nu, en elke keer dat ik me xbox opstart. Start ook gelijk me msn op, dat betekent dat die dus op me computer afsluit. Weet iemand hoe ik ervoor zorg dat hij niet gelijk aanmeld?

19. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ga naar je je profile (gamercard) en kies Auto Sign-in.
    Hier kan je Xbox Live en Windows Live in- en uitschakelen.

20. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Heb een probleem met mijn xbox 360. Als ik aan het gamen ben dan valt af en toe de xbox 360 spontaan uit en krijg ik 3 rode knipperende lampjes. Het rare was dat mn pc ook uitviel. Toen heb ik hem opnieuw opgestart en toen deed hij het gewoon. Maar na een uur spelen viel hij weer uit. Is dit overhitting? Iemand?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina