1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    leeg eerst een je cache! daar wordt ie stukken sneller van!
    klik cache legen

2. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik net al gedaan maar dat hielp niet.
    Zijn er nog andere opties?

Hij is trouwens alleen zo traag als ik tijdens het spelen van een spel een bericht naar iemand stuur of in mijn vriendenlijst bezig ben.

Is dit normaal?

Laatst bewerkt: 29 apr 2008
  3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat verschilt soms per spel. Bij het ene spel online is de guide en het typen van messages wat trager dan de ander. Althans, dat merk ik dan bij sommige games.

4. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het bij gta zowel single als de multiplayer best wel erg.
    Kan me niet herinneren dat ik het voordat mijn xbox 360 gerepareerd werd ook al had, dus ik dacht dat het door die reparatie kwam.

Als ik geen spel speel is mijn 360 gewoon razend snel.

5. Stiffmasta

Stiffmasta Alpazino

Leuk Bevonden:
    0
    Terug op sturen? :9

Dat is echt balen man, terug op sturen?

Of beter, warm je Xbox goed op voor RROD, krijg je waarschijnlijk een geheel nieuwe Xbox terug.

6. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Ik heb sinds vandaag dat mn popups van Friends die online komen en achievements etc boven aan het scherm tevoorschijn komen ipv onderaan het scherm. Soms zelfs willekeurig in het beeld ergens.

Iemand een idee?

7. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    In je Dashboard hoort dat niet, maar in games kan het op verschillende plaatsen verschijnen. Het is maar net hoe het gescript is. Maar goed, zoals ik al zei hoort het in je Dashboard altijd onderaan in het midden te verschijnen. Je kan sowieso dan even proberen om je console uit en aan te schakelen.

8. 5tefan

5tefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga een xbox kopen om gta, assasins creed en bioshock op te spelen, meer niet aangezien ik niet veel vrije tijd heb.
    Ik zat eraan te denken om een arcade systeem te kopen bij de mediamarkt, kosten hier 188 euro bij de MM in Almere. Hier krijg je een memory stick bij.

Ik had 3 vragen.

Zolang ik niet de behoefte heb aan demos downloaden, mp3s afspelen en dergelijke, maakt dat niet de harde schijf bij de premium set overbodig?
    Is een memory stick genoeg voor savegames van hoogstens een 5tal games?
    Maakt het verschil in laadtijden bij bijvoorbeeld gta 4, tussen de premium en core?

Alvast bedankt allen!

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    1. Ik denk het niet, ik raad je zeker een HDD aan. Desnoods koop je hem tweedehands. Het is ook erg handig om bijvoorbeeld DLC te downloaden.

2. Ja, daar zou je genoeg aan moeten hebben.

3. Geen idee, het kan zo zijn dat hij sneller laadt ivm de HDD, maar dan lijkt me sterk.

10. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Hier hebben we de bazaar voor - Cookie

11. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik heb 3 vragen:

1. als ik een nieuwe 360 koop, behoud ik mijn gold abonnement dan?
    2. is het krassenprobleem bij de elite 100& opgelost?
    3. is de RROD ook enigzins beter opgelost bij de elite?

12. King Rob

King Rob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    XBOX verkocht hoe verwijder ik mijn gegevens

Hallo!

Mocht ik hier niet op de juiste plek zijn met mijn vraag; mijn excuses hiervoor.

Ik sta op het punt om mijn xbox360 te verkopen vanwege emigratie naar Amerika. Nu zit ik een beetje met ale gegevens op de HD. Met name mijn credit card gegevens wil ik hier natuurlijk af hebben.

Kan iemand mij helpen wat te doen?

13. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Je kan natuurlijk de HDD formateren !

Xbox 360: How to format the Xbox 360 Hard Drive
    http://support.microsoft.com/kb/906502

Dan weet je 100% zeker dat er niets meer op de HDD staat.

14. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Iemand die dit weet?

15. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 vragen:

- Er zit een kras(je) op mijn nieuwe GTA IV disc. Hoe kan dit? Kan het zijn dat ik te lang heb gespeeld en daardoor krassen worden veroorzaakt?
    - Waar lees ik wat voor type XBOX ik heb. Ik meende dat er een 'falcon' - en 'jasper' model was...

Bij voorbaat dank.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    1. Ja die is als 't goed is aan je gamertag (account) vastgebonden. Je kunt gewoon de hardeschijf op je nieuwe console aansluiten en met een gerust hart verder gamen.

2. Ja, daar ben ik vrijwel zeker van.

3. Misschien dat de kans er nog is, maar zeker niet zo groot als bij de premium.

1. Een klein krasje is niet zo erg. Dit kan gebeurt zijn door dat je hem ergens tegen aan gestoot hebt of hem heb neergelegt op een bepaalde ondergrond. Mocht het nou een grote ronde kras worden dan ligt de schuld bij je Xbox en mist die de zogeheten stootkussentjes en zul je hem moeten opsturen naar MS.

2. De jasper is nog niet uit. Die komt als het goed is uit in augustus 2008. Althans, zo lees ik dat. De Falcon beschikt over een 65 nm chip, BenQ drive en (volgens mij ook) een HDMI uitgang. Dit kun je zien aan de achterkant van de Xbox doos. Als daar 175 Watt op staat dan gaat dit over een Falcon type Xbox 360.

17. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb onlangs mijn xbox360 terug gekregen van reperatie en sindsdien kan ik niet meer inloggen op MSN.

Wanneer ik probeer in te loggen op MSN blijft het precies halverwege vastzitten.
    Het zegt dan iets van "signing in" (+ het laad-logootje) verder komt het hier dus niet waarbij het enige wat ik kan doen is om 'cancel sign in' te kiezen.

Dit is btw bij al de profielen op mijn HDD aan de hand, voor de reperatie van mijn xbox had ik geen enkel probleem met het in loggen what so ever :confused:

Verder heb ik cache gefreshed, passwords verwijderd/veranderd en opnieuw ingegeven, opnieuw een intial set-up gedaan en mij account gerecoverd zonder resultaat.

Als er nog iemand is met tips/oplossingen, spreek !

Laatst bewerkt: 1 mei 2008
  18. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0

Bedankt voor je snelle reactie.

Waarschijnlijk komt het dan toch omdat ik mijn XBOX 360 vorige week heb verplaatst en neergelegd heb op een poef. Zover ik weet geen krassen op mijn andere games, dus ga er vanuit dat ik die zogeheten stootkussentjes gewoon heb.

Dorrie, doos van mijn XBOX 360 weggegooid. Weet wel dat er een Hitachi-driver in zit... :):

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Verplaatst nooit je console wanneer er een CD in zit. En al zeker niet wanneert die aan het draaien is. (afspelen) En gooi ook nooit je doos weg. :+

20. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik heb nu een xbox360 premium zonder HDMI.

Is het verstandig een elite te kopen? Of is dat echt onzin om dat te doen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina