1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zou eventjes wachten. Zowiezo komt er geen Xbox 360 met ingebouwde Blu-Ray speler. Iets wat hierboven mij ook al verteld is, maar dat terzijde. Ik zou dus nog even wachten want misschien komt er nog wel een leuke bundel uit? Denk aan een bundel van GTA IV als dat je trekt. Er zijn op dit moment zat topgames die low priced zijn dus wat dat betreft zit je goed!

2. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik merk dat in GTA IV de framerate soms zo laag is, in de single player valt het wel mee, maar in de multiplayer is het soms onspeelbaar. Hebben meer mensen hier last van of ben ik het weer die teveel opmerkt.

Ik draai trouwens wel in 720p. En mijn 360 wordt tijdens het spelen van GTA IV ook wel erg warm.

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Komt er eigenlijk nog een spring update van het Xbox 360 Dashboard?

4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Argh, nogsteeds geen 360. Zag op sommige sites dat er een pack komt/is van:

Xbox 360 Pro
    -GTA4
    -Halo3
    en dan draadloze controller, 20GBHD en alles.
    Nu zie ik het volgende staan op bol.com:

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERS...t?BOL_OWNER_ID=1004004005916863&Section=GAMES

Dus ook een 360 PRO met al die extra's, GTA4/Halo3 en dan ook nog Assasin's Creed erbij voor 30 euro minder! Ergens vind ik dit een beetje vreemd? Wie weet of deze 360-aanbieding wel helemaal correct is?

5. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die zag ik ook, wou ik hem bestellen, dan zegt ie dit: De titel(s) die u heeft geselecteerd is (zijn) niet leverbaar. Daarom kunt u deze niet in uw winkelwagentje plaatsen.

Dus dat feestje ging niet door :+

6. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Laatst bewerkt: 6 mei 2008
  7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Die bij xboxhome had ik ook gezien, maar daar stond bij: "Verwachte levertijd, in de eerste 2 weken van de maand Mei" Maar dat vind ik net iets te vaag, en heb geen zin om zo lang te wachten.

En heb geen ervaringen met dimensionplus, daar staat verwachte levertijd 6 mei (vandaag dus) Als die op voorraad is en ik bestel hem hoelang zal de levertijd dan zijn bij dimensionplus?

Ik ga morgen trouwens even bij de mediamarkt kijken wat voor packs ze daar allemaal hebben.

8. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hm weet niet precies wat de levertijd is. Hier in Delft zit een DimensionPlus winkel, kan je altijd ook even langsgaan. Bij de MediaMarkt in DenHaag hadden ze gister om een uurtje of 5 totaal geen 360's (laat staan Packs) te koop staan, vond dit ookwel opmerkelijk eigenlijk.

9. Marcjah

Marcjah King Of Members

Leuk Bevonden:
    0
    xboxhome verwacht morgen alle XBOX 360 Pro + GTA IV + HALO 3 + 500 MS points packs te kunnen versturen zodat hij donderdag gelevert wordt.

ik kreeg deze mededeling afgelopen maandag in mijn mailbox ;)

Laatst bewerkt: 6 mei 2008
  10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Core? bedoel je de Pro?

11. Marcjah

Marcjah King Of Members

Leuk Bevonden:
    0
    excuses, ja die bedoel ik

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik kreeg zelfs 3 van die TWSmessage dingen! Snap de bedoeling ervan niet echt.

Weet iemand trouwens of er nog een spring update komt van het dashboard?

13. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja en ze verwijderen zichzelf weer, want ik heb ze niet meer....

14. Marcjah

Marcjah King Of Members

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien hoe groot het verschil is als je HD beeld hebt via de HD Component kabel of via een HDMI kabel? Of zit hier amper een zichtbaar verschil in?

15. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb ff een vraag over de private chat. Ik wilde gister met twee maten in de private chat van Call of duty. Op een gegeven moment zat ik er met 1 in de chat, toen ik vervolgens de ander uitnodigde en hij hem accepteerde zat ik er met hem in ,maar was nummer 1 verdwenen.

Is het uberhaubt mogelijk om met meerdere te private chatten?

16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag sinds lange tijd weer een xbox360 voor naast me ps3 gekocht. En nu heeft mijn TV maar 1 HDMI ingang. Dus daar wou ik de PS3 mee aansluiten. En de Xbox via component die er standaard bij zit. Op die component kabel zit zon stekkertje die je op TV of op HDTV kan instellen. Als ik hem op HDTV instel, en dan alle kleurenstekkertjes in me tv doe behalve de gele stekker dan krijg ik geen beeld. Volgens de handleiding hoort het zo aangesloten te zijn. Dus dat is een blauwe, 2x rood, een groene en een witte.

Weet iemand misschien waarom ik dan geen beeld krijg? Als ik hem op de Standaard tv methode aansluit doet hij het wel. Dus stekkertje op normale TV en dan connecten met de gele een witte en de rode. Alleen het beeld is lelijk!

Heb nu mijn xbox even via de HDMI aangesloten en dan doet hij het wel, alleen is dit maar een tijdelijke oplossing. Iemand enig idee waarom de component geen beeld geeft?

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nee, dit is niet mogelijk. Wel kun je steeds switchen van chat channel in het channel menu door op de Y knop te drukken.

18. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Neen, hopelijk met de aankomende update

Edit: Had niet gezien dat er nog een pagina was...

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb al de hele tijd een probleem met mn headset. Ik kan wel horen wat mensen zeggen, maar ze horen mij niet! Vroeger deed ie het prima, en hij is volgens mij niet stuk ofzo?

Help? T_T

20. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Is hij stuk, dat heb ik ook al met 4 headsets gehad.....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina