1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Echt waar? :mad: Hoe kan dat nou weer, hij heeft 3 maanden in een hoekje liggen rotten, wtf..

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Mmja, word er ook gek van. Heb er nu nog 2 stukken van liggen, en heb nog 2 werkende met draad. Was te lui om te op te sturen. Heb ook nog een draadloze. 5 headsets voor 1 persoon :').....

Heb alleen maar dat probleem gehad met de headsets, zwaar irri

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat doe je er wel niet mee Mark. Ik heb pas één kapotte gehad sinds de launch. (a)

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Jahaa, dat gaat zelfs je raarste fantasie voorbij 8).

5. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Heb je niet per ongeluk de 2 rode stekkers verwisseld? De stekker met rode band is voor het beeld samen met de groene en de blauwe, de compleet rode en de witte is voor het geluid.

EDIT: waarom zou je op component willen spelen als je HDMI uitgang op je 360 hebt, of doe je het via een converter?

Laatst bewerkt: 9 mei 2008
  6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Omdat zijn ps3 al op die aansluiting zit.

@ Nitram: Component bestaat uit RGB = Rood, Groen, Blauw. Je moet dus drie stekkertjes in je tv doen. De andere twee: rood en wit zijn voor stereo. Heb je toevallig een audio-kabel in een componentingang gedaan? :+

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Zeg maar 'Marieke'. Dat is dan ook logischer :+ maarja... :D

Ik heb nog geeneen kapotte gehad sinds juli 2006. Ik heb hier zelfs 2 hele!

8. Robuust

Robuust Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dit kan mits ze in je friendlist staan. Je logt in op xbox.com en gaat naar "Gamerprofiel", "Privacy-instellingen" en bij "Spraak- en tekstberichten" vink je het vakje aan "alleen friends". Zorg dat je vrienden dit ook doen en je kunt met een aantal tegelijk chatten.

9. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0

Hij doet het inmiddels. Ik weet niet waarom hij het nu wel doet, heb de stekkers er precies hetzelfde ingedaan. Misschien dat er een stekkertje niet goed in heeft gezeten.

10. XxViperxX

XxViperxX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Even 2 korte vraagjes:

1. Ik hoorde dat je een beter beeld/geluids kwaliteit kan krijgen op je xbox als je een andere scart kabel in je xbox en tv doet.
    Nou is dus mijn vraag: welke kabel is dan het best om te nemen? Ik heb gewoon een normale tv.

2. Kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik muziek van mijn pc naar mijn xbox kan overzetten dmv een USB-stick.
    Of is dat niet mogelijk en kan je dat alleen overzetten met een cd?

alvast bedankt :)

EDIT:

Als ik dit probeer dan krijg ik in mijn xbox, en ook op mijn stereo etc namen van nummers met: track 01 track 02 track 03 track 04

Is er ook een mogelijkheid om de namen van de mp3 nummers gewoon te kunnen behouden? Want dit is erg irritant om het steeds met de hand weer terug te zetten naar hun orginele naam op de xbox.

Laatst bewerkt: 12 mei 2008
  11. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    1. Als beste kun je een advanced scart-kabel nemen, deze geeft op standaard tv's het beste beeld.

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258

1. Een Advanced Scart Kabel.
    2. Dit kun je alleen doen met een cd, usb stick werkt niet.
    3. Voorzover ik weet kan dat niet, alleen als je je MP3 of USB stick aangesloten hebt zie je de namen.

Laatst bewerkt: 13 mei 2008
  13. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Als je Xbox een Ring of Death heeft, bij de hoeveelste keer krijg je een vergoeding, een game ofzo?

14. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij bij de 3de keer, maar je kan er beter meteen een eisen.

Nu mijn vraag..
    Mijn neef had een keer mijn xbox geleend en een profile aangemaakt. Hij heeft hierna het profile verwijderd maar zijn save's game's laten staan. Nu heeft hij zelf een xbox gekocht en wil hij z'n save game's terug kan dit???

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    als hij het zelfde profile gebruikt en de save gameskan kopieren .. ja

16. XxViperxX

XxViperxX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh jammer :mad:

En dan nog een vraag, ik heb dus sinds kort mijn xbox gekocht alleen omdat ik mijn account op xbox.com heb aangemaakt heb ik nu niet 1 maand gratis een gold abbo gekregen.

Kan ik dit nog steeds krijgen of lukt dit niet meer?

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja dit kan nog, maar dit moet via de console zelf gebeuren.
    Via een registratie bij Xbox.com krijg je geen maand gratis gold. :)

18. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409

ik heb anderhalf jaar geleden het zelfde pakket gekocht (behalve de games dan). en het is een prima pakket. alleen moet je er dan nog een abonnement voor live bij kopen als je online wilt gaan. je krijgt wel 1 maand gratis vanaf het moment da je op live ben ingelogd.

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb net bij de Saturn voor 169 euro de Xbox 360 arcade gehaald, speciaal voor HDMI, zodat ik echt optimaal beeld heb op mijn plasma. En ik ga dus mijn oude 360 verkopen.

Maar goed....probleem. Met mijn oude 360 speelde ik via vga of component en daarop had ik via een optische kabel mijn geluid aangesluiten op de logitech surround set.
    Nu zie ik geen enkele mogelijkheid hiertoe..er zit geen optical output op de HDMI kabel.......hnoe krijg ik dit ooit voor elkaar?

20. XxViperxX

XxViperxX Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ja dat bedoel ik juist, ik had mijn account geregistreerd op xbox.com en niet via mijn console.
    Kan ik nou dus alsnog die ene maand gratis krijgen of niet? Zo ja hoe?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina