1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Even teruggaan naar de Saturn en vragen of ze daarvoor een kabeltje verkopen. ;)

Nee, als je nú een maand gold wilt hebben, dan moet dit met een ander account. En dat moet je aanmaken op je Xbox 360 zelf, niet op xbox.com.

2. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    De derde keer. Je moet er wel naar vragen natuurlijk.

4. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Wat kan je dan vragen allemaal ??

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Accesoires en een aantal games.

6. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Kan ik dan een HDD 20 GB vragen ??? Want die heb ik hard nodig;)

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nee, volgens mij alleen enkel een controller, headset en wat faceplates.

8. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Ok heel erg bedankt. Dan moet ik maar een HDD kopen ;)

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Zo dan, HDMI maakt toch duidelijk verschil zeg. Ik was component en vga gewend maar dit is duidelijk echt mooier. Prachtige kleuren en megascherp op m'n plasma, het kon dus blijkbaar nog scherper. Net Viking getest, PGR4 en GTA IV...niet normaal zo scherp, super.

10. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    wat voor tv heb je?

Waarop ik HDMI heb getest was het duidelijk minder mooi dan op VGA (samsung le32r81b)
    Bij een hd ready tv gebruikt hij op HDMI 1280x720p en met vga de volle resolutie van 1368x768 dan is het wel mooier.
    Op full hd is denk ik HDMI ook mooier, mits je een nette hdmi kabel hebt, geen aldi ding

11. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Kep gisteren zo'n 360 cooler van Gbooster gekocht, omdat ik dacht de red rings of light waren veroorzaakt door de hitte (de xbox staat op zolder).
    Maar dit maakte geen verschil, de rode lampjes kwamen gewoon steeds weer terug en op een gegeven moment kon de xbox niet eens meer worden opgestart.

Heeft het eigenlijk wel zin om een Gbooster Cooler te kopen? Het leek me handig omdat het op de zolder aardig heet is.
    En ik heb ook andere coolers op de markt gezien, weet zo niet meer welke.
    Mijn xbox 360 wordt nu dus weer gerepareert binnenkort.

Wat raden jullie mij aan? Een nieuwe cooler kopen, deze houden of heeft zo'n cooler vrij weinig zin?

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Een koeler kan alleen de kans ietwat verminderen. Maar ik zou het gewoon bij deze houden. Ik vind het onnodig om een nieuwe te gaan halen, je hebt er bovendien al 1.

13. HeMan NL

HeMan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg deze mail van Live

U ontvangt deze e-mail omdat u Xbox Live maandelijks Gold-lidmaatschap heeft aangeschaft op woensdag 14 mei 2008. Hier volgt een beschrijving van uw aanschaf:

Welkom bij de toekomst van gaming en on line entertainment. Als een nieuw lid van Xbox Live® Gold heb je toegang tot demo's, trailers, downloads, toernooien, vrienden en je gamertag, je unieke digitale identiteit. Voor maar € 6,99 Inclusief BTW per maand krijg je bij je maandelijkse lidmaatschap van Xbox Live Gold alle beloningen, voorrechten en mogelijkheden die horen bij een Gold-lidmaatschap. Je lidmaatschap wordt automatisch verlengd tot een maandelijks lidmaatschap tegen de dan geldende prijs, tenzij je je verlenging wijzigt of annuleert voordat het lidmaatschap eindigt. Je kunt details over prijzen bekijken in het gebied Accountbeheer van je gamerprofiel. Ga naar www.xbox.com/live/accounts voor informatie over het wijzigen of annuleren van je lidmaatschap en de regels voor het terugkrijgen van je geld.

Als je vragen hebt, ga je naar www.xbox.com/support of bel je met de Xbox-klantenservice op 0800 023 3894.

Wij danken u voor het gebruik van Microsoft Online Services.

Het Xbox Live-team.

Nu wil ik NIET dat er per maand doorbetaald word via deze creditcard (wat schijnbaar automatisch gaat wat ik niet wist) omdat ik via gamehubs mijn live wil verlengen. De creditcard die ik gebruikt heb om 1 maand mijn live te verlengen was van een vriend voor eenmalig gebruik. Alleen staan zijn creditcard gegevens nu dus in mijn Xbox en zal er automatisch verlengd worden op zijn creditcard.

Mijn vraag is: Hoe verwijder ik deze creditcard gegevens op de Xbox. Ik kan mijn HDD gaan formatteren maar ben ik dan mijn Xboxlive account kwijt? Mijn achievements etc? Hoe werkt dit? Wat raden jullie mij aan.

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zou niet je HDD formatteren, dat zal het probleem niet verhelpen. Kijk even bij Account Management, en dan payment methods. Als je daar niets kunt vinden, even contact opnemen met de klantenservice. :)

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kwam er laatst (geheel toevallig) achter hoe je creditcards kunt aanpassen/verwijderen uit het bestand. Had zelf namelijk nog een oude creditcard in het bestand staan die ik via de 360 met geen mogelijkheid verwijderd kreeg. Ik ging op een gegeven moment via MSN naar m'n Postvak IN (Hotmail), vervolgens naar het kopje 'Start'. Dan staat er rechtsonderin 'Accountservices'. Als je daarop klikt kun je vanuit daar je creditcardgegevens aanpassen. Dit doe je dus vanaf een PC, niet vanaf je 360 !

Laatst bewerkt: 15 mei 2008
  16. HeMan NL

HeMan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik dit verder doen. Ik loop vast tot het stuk wat je uitlegt. Ik zie nergens mijn creditcard staan atm/...

17. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    wten jullie waar ik ''goedkoop'' een hdd 20 gb kan kopen ??

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    GC Shop. 20 GB HDD: 84,00
    En anders kun je hem natuurlijk tweedehands proberen te kopen.

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je op 'Accountservices' hebt geklikt staat er links in de kolom ergens 'Betaalservices', ook staat er als het goed is rechts in de kolom een tabje met creditcardgegevens aanpassen. Ik kan nu even geen printscreen of iets dergelijks maken want zit niet achter m'n eigen PC. Zorg uiteraard wel dat je op hetzelfde emailadres ingelogd bent als wat je gebruikt voor je gamertag.

20. HeMan NL

HeMan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de hulp. Ik ben verder gekomen. Alleen moest ik er wel voor bellen na xbox klantenservice om dit weg te laten halen. Dit is de enige manier hoe je dit kan opzeggen.

Op zich was de klantenservice vriendelijk en behulpzaam dus dat was een pluspunt. Alleen is het wel ondoorzichtig op het internet en vind ik het raar dat er stilzwijgend live via een creditcard word verlengd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina