Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon op de doos kijken of je een 175 Watt model hebt, en navragen/checken of er een BenQ drive inzit. Dan heb je de goede te pakken :)
     
  2. gunmaster

    gunmaster Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    ik heb gisteren bij bol.com dit besteld: Xbox 360 Pro System - Grand Theft Auto IV(GTA IV) & Halo 3 & Assassin's Creed er stond toen dat het 5-10 werkdagen levertijd was.
    Maar als je het artikel nu wil bekijken staat er: Het door u gezochte artikel is helaas niet meer leverbaar.
    Heeft iemand hier alles eerder ervaring mee gehad bij bol.com.
    En zal ik het artikel nog krijgen?
     
  3. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt eraan of jij net Het laatste artikel heb gekregen of er net heb naast gegrepen.
    Gewoon even mailen/bellen met de klanteservice
     
  4. wilm85

    wilm85 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou iemand even IN DIT TOPIChttp://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=114175&page=53
    kunnen kijken want ik heb wat problemen met mijn xbox/hdtv.

    Alvast bedankt!
     
  5. AnklyosoR

    AnklyosoR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu mijn Elite al iets meer dan 6 maand, speel er redelijk veel op, staat enkele uren per dag aan. En hij doet het gewoon perfect. Is nog nooit vastgelopen door een game!
    De elite is ook stil als er Geen game in zit. Dan hoor je juist zachtjes de fans draaien. Bij opstarten van game hoor je de drive (welke een BenQ is) wel heel duidelijk. Maar storen doet het niet vind ik.

    Of de kans op een RRoD kleiner is bij een Elite zou ik niet weten.
    Ik denk eigenlijk dat een Falcon Elite en een Falcon Premium gewoon hetzelfde zijn.
    Als je schrik hebt op een RROD zet hem dan op een open ruimte met voldoende frisse lucht, zet na een tijdje spelen is je raam open ofzo.
     
  6. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Same here. Ik heb ze vandaag even een e-mail gestuurd of ik nog een exemplaar kan verwachten. Daarnaast heb ik ook gevraagd of ze nog een 360 Premium in hun assortiment opnemen, ze hebben nu nl. alleen nog maar Arcades en Elite's.
    [Edit]Even gebeld en als het goed is krijg je hem uiterlijk 11 juli in huis. :)
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2008
  7. roijackers

    roijackers Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag. Wilde gisteren ff xboxen op mijn 360, kreeg ik wel geluid geen beeld. Getest op gewone tv, hielp niet, dus de servicelijn gebeld en hij wordt opgehaald. Nu is mijn vraag aan iemand die dit ook gehad heeft, wordt hij gerepareerd en zo nee krijg je dan een refurbished met exact hetzelfde moederbord of krijg ik nu wel een premium met hdmi?
     
  8. gunmaster

    gunmaster Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0

    Ok, dat is fijn om te weten!:)

    [Edit]Heb jij hem ook op donderdag besteld?
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2008
  9. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoi,

    Ik heb 2 vraagjes:

    1. Ik heb een Sony KV-21X1D tv. Ik heb een standaard composiet av kabel (standaard kabel bij de Xbox360 core system). Ik wil graag overstappen naar betere kwaliteit.
    Ik speel vaak bij vrienden en die hebben een echt veel betere kwaliteit bij sommige games (bijv Cod4 en GTA IV). Ik heb een klein stereo instalatie dus sowieso valt de geavanceerde scart AV kabel af, want er zitten geen tulpjes aan voor een stereo instalatie. Heeft iemand een tip welke kabel ik moet kopen? (er zijn nog 3 types kabels....De S-video AV-kabel, de component HD AV-kabel (bij elke premium xbox360 ingeleverd). Ook is er een VGA HD AV kabel maar die zijn vooral voor beamers en pc monitoren en lcd tv's).

    Link voor foto vd tv:

    http://www.marktplaats.nl/index.php...171588274-sony-trinitron-kv-21x1d.html?xref=1 (foto's niet van mij hoor, gewoon een voorbeeld)

    2. Ik ga een toetsenbord kopen voor mijn xbox360, want ik vind met mn controller typen te langzaam. Hoef ik het alleen in de xbox te pluggen en dan kan ik spelen of zit er nog iets aan wat ik moet instellen?

    (vernoem ook ff mn naam, want anders weet ik niet voor wie het bedoeld is :p)

    Thx alvast
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2008
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    1. Bij jouw tv kan je kiezen uit 2 soorten kabels , de standaard composiet-kabel of de Scart Advanced kabel (RGB).
    Met de Scart Advanced zal de beeld kwaliteit meteen stukken beter werken , maar deze kabel heeft geen losse stereo-stekkers.

    2. Je kan gewoon een USB-toetsenbord aansluiten op de Xbox360.
    Je hoeft niets te installeren of instellen !!
     
  11. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Vrijdag 27 juni.
     
  12. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Heb nu problemen met mijn 360 en wellicht dat jullie kunnen helpen :)

    Om te beginnen, heb mijn premium vanaf kerst 2007 ;)

    De laatste week maakt hij veel meer herrie dan normaal. Eerst deed hij dit alleen bij zware spellen (mass effect, gta4 enzo) maar nou doet hij het bij elk spel.

    Ik ging net Lego Indiana Jones met een maat van me spelen (die speel ik nou al een maand probleemloos) en hij deed het gewoon goed. Na het completen van een level wilden we het volgende level doen maar bleef hij bij het laden vasthangen. Nu doet ie geen enkel level meer :confused:

    Ik heb ook al de cache geleegd, maar ook dit helpt niet ;)

    Misschien dat iemand weet wat dit is? Alvast bedankt :)
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe is het schijfje?
     
  14. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen: Ik heb een vraag :)

    Hebben Europese Xbox Live Codes en codes uit bijvoorbeeld de UK en Amerika verschil?

    Want ik kan voor heel goedkoop Xbox Live krijgen uit Amerika. Moet wel eerst weten of het werkt...

    mvg Steel Dogg ;)
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  16. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom? Dat is als je het daadwerkelijk laat importeren enzo. Ik hoef alleen te weten of als ik een code zou krijgen die uit Amerika komt, die zou werken op mijn Europese Xbox 360 ;)

    mvg Steel Dogg
     
  17. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkt niet ;). Codes uit de USA is andere regio en werkt niet met Eureopse xbox.
     
  18. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wel raar dan... De Xbox Live 48 Hour Trials uit Amerika werken wel :confused:

    Of staat dat los van 1 Maands, 3, en 12 Maanden codes?
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2008
  19. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Hartstikke nieuw en schoon ;)
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan weet ik het niet ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina