Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gunmaster

gunmaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit staat er op de site:
    *Only residents of the United States, Canada, United Kingdom and Australia may participate.

Dus je kan je toch al niet registreren

2. Shizzel

Shizzel Guest

Dan krijg je per survey waarschijnlijk een paar punten, en dan moet je bijv. 250 punten voor een Wii krijgen.

Laatst bewerkt door een moderator: 9 jul 2008
  3. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Hij heet niet voor niks (Smart)ass :+

4. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ja doen ze niet moeilijk over mits deze binnen de garantie valt.

5. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Volgens mij gaat mijn 360 het echt vandaag begeven...

Ik zat Bioshock te spelen, en opeens komen er word de omtrek van alles blauw!! :)

Ik naar het dashboard terug, precies hetzelfde! :)

Wat doen ze eigenlijk precies bij zo'n RROD reparatie?

6. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ze kijken met een computer waar de failure onderdeel is. Dit is het punt waar het zegmaar mis is gelopen (Denk aan Moederbord, DVD-Drive) . Dan vervangen/repareren ze de console, of je krijgt een nieuw console opgestuurd/ een andere gerepareerde console ;)

7. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Maar als je je 360 moet opsturen, kun je toch wel gewoon je harde schijf eruit halen, toch?

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het moet zelfs. :)

9. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nu wel ja. In het begin niet en toen kreeg je of je HDD geformatteerd terug of je kreeg er eentje van een ander met soms alle data plus accounts er nog op. :+

10. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Meen je dat? Dat is echt ronduit belachelijk ;)

Maar goed, mijn xboxje doet het nog (effe afkloppen :+), maar een RROD zit er aan te komen :mad:

11. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Een vriend van me kreeg net na de launch een RROD en toen kreeg hij instructies om de HDD mee te geven. Bij terugkomst waren al z'n saves pleite, omdat de HDD of geformatteerd was of omdat het een nieuwe/andere was. Kort daarna weer een RROD en opnieuw HDD erbij. Krijgt die z'n console terug en toen met een HDD vol met allerlei data en accounts van iemand anders, dus dat was een grote bende en het kan echt hard aankomen als al je data pleite is vooral de saves. Da's echt zuur! Een tijdje later werd er opeens geïnstrueerd de HDD achter te houden zoals nu (gelukkig) nog steeds het geval is. Maar goed, van fouten leer je... ook Microsoft! :+

Hetzelfde geldt voor Faceplates, want zelfs bij de originele Faceplate is de kans klein dat je je eigen terugkrijgt. Maar dat boeit niet zo alleen als je er een andere op heb zitten kun je die ook wel vergeten en dat is in sommige gevallen nogal zonde. Ook games trouwens, die je per ongeluk in je console heb laten zitten. Die zie je ook niet meer terug, wat een duur grapje is. Je moet gewoon altijd alleen je console meegeven zonder accessoires of wat dan ook behalve als de medewerker van de helpdesk duidelijk ergens om vraagt, maar meestal is dat niet het geval. ;)

12. DarkAlbino nl

DarkAlbino nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen. Ik heb een 'probleem' met mijn xbox 360. Deze maakt sinds kort een raar geluid. Het geluid is te omschrijven als een brommend/reutelend geluid als hij een game aan het afspelen is. Het lijkt net of er iets los zit vanbinnen waardoor het meetrilt. Ik heb al gekeken of er krassen op de dvd's zijn gekomen, maar dit is niet het geval. De xbox360 is ongeveer 1,5 jaar oud.
    Misschien weet 1 van jullie wat het probleem is en/of dit op te lossen valt. Ik heb verder ook geen last van vastlopers of haperingen. Het is alleen reuze irritant vooral omdat ik niet weet wat er mis is.
    Alvast bedankt!

13. roijackers

roijackers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben benieuwd. Mijn xbox360 komt voor een tweede maal terug van het repair center. Ik had geen beeld meer. Ben benieuwd wat ze eraan gedaan hebben. Zouden ze zo slim zijn om er meteen een falcon chipset in te bouwen om nieuwe problemen te voorkomen of genezen ze liever?

Moet zeggen service is wel snel. vorige week Zondag gemeld, maandag opgehaald en wordt over 2 dagen alweer door ups bij hun opgehaald.

14. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Die vlieger gaat niet op ;)
    De Falcon chip zit namelijk vast in het moederbord.

15. roijackers

roijackers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met andere woorden ze laten hun oude gebruikers in de kou staan door ze met een half brak systeem op te schepen.

naja gelukkig ben ik hem nog nooit langer dan 1.5 week kwijt geweest.

16. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Je kan toch niet verwachten dat M$ iedereen gratis een nieuwe Xbox geeft.
    Dan zal het niet lang meer M$ zijn ;)

Mijn Xbox360 (launch) werkt nog steeds zonder enige problemen.

Bij een reparatie zijn er een aantal mogelijkheden.
    1. Eigen Xbox360 wordt gemaakt (simpele reparaties zoals defecte drive).
    2. Een andere gerepareerde Xbox360 wordt van de plank haalt.
    3. Je krijgt een nieuwe Xbox360.

17. DarkAlbino nl

DarkAlbino nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen. Ik heb een 'probleem' met mijn xbox 360. Deze maakt sinds kort een raar geluid. Het geluid is te omschrijven als een brommend/reutelend geluid als hij een game aan het afspelen is. Het lijkt net of er iets los zit vanbinnen waardoor het meetrilt. Ik heb al gekeken of er krassen op de dvd's zijn gekomen, maar dit is niet het geval. De xbox360 is ongeveer 1,5 jaar oud.
    Misschien weet 1 van jullie wat het probleem is en/of dit op te lossen valt. Ik heb verder ook geen last van vastlopers of haperingen. Het is alleen reuze irritant vooral omdat ik niet weet wat er mis is.
    Alvast bedankt!

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Staat je xbox verticaal?, en wat je ook kan (dit is wat ik doe) zet hem op een bureaublad misschien werkt dat.

19. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Heb je toevallig de Samsung drive (check onderstaande afbeelding)? Ik heb hetzelfde gehad en bij mij was het zo nu en dan. Verder viel de drive bij mij ook vaak stil, maar ik kon wel verder spelen. Ik weet niet of dat bij ook zo is. Het hoeft uiteraard niet hetzelfde symptoom te zijn, maar ik heb wel sterk het vermoeden dat je drive gewoon naar de klote is om het zo maar te zeggen. Heb je trouwens goed geluisterd waar het geluid vandaan komt? Het kan namelijk ook van de HDD of ventilators vandaan komen, dus luister even goed waar het geluid vandaan komt.

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het kan dat je de falcon chip in je moederbord hebt zitten. Er is nu namelijk een moederbord speciaal voor de oude xbox'en. Je kan echter niet zien of je er een hebt gekregen. Ze hebben ook een powerconverter er in gebouwd dus deze werkt op de oude voeding

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina