1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je moet het schakeletje (component) even over zetten naar TV ipv HDTV en dan kan je wel PAL-60 instellen. Dan weer terug zetten naar HDTV
     
  2. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Bedankt voor het snelle antwoord, zal zou even proberen _O_ :thumbs:
     
  3. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou,, ik vond uiteindelijk nog ergens een lege CD (700mb/80min) en daar een Audio CD van gebrand.
    Dan doet hij het dus :) \o/
    Probeer later nog wel eens met een DVD..
     
  4. nightmonkey

    nightmonkey Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met m'n 360: hij herkent m'n iPod Video 30gig niet meer. Hij herkende m eerst nog wel... Ik heb al tevergeefs wat gegoogled en de optional media update gedownload. Tevens m'n cache eens geleegd. Het mocht allemaal niet baten. Weet iemand wat het probleem is? Aan het kabeltje ligt het in ieder geval niet, want op de ipod zelf staat wel de overbekende "koppel niet los" op het scherm.
     
  5. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Weet iemand of de 12 maanden gold pack werkt als je m uit de VS besteld?
    dus een US versie?

    Thanks alvast
     
  6. WarLord177

    WarLord177 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje.
    als ik me in heb gelogd en de solo game van halo 3 wil spelen, een paar missies doe en geen G (gamescore) krijg..:confused:
    hoe komt dit
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Met welke moeilijkheidsgraad speel je? Ik dacht dat je met de laagste niets krijgt. Kan ook fout zijn hoor!
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Op easy krijg je inderdaad geen achievements. Als je met een offline of online profiel bent ingelogd krijg je altijd gewoon achievements. Tenzij ze geglitched zijn maar dat is weer een ander verhaal. Bij halo krijg je de achievements als je minimaal op normal de campaign speelt.
     
  9. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    niemand?
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja die werkt ..mspoints niet
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Even een crosspost, aangezien het niet enkel met Blue Dragon zo is, maar ook met bijv. Dirt of Bioshock (in mindere mate):

    doodlopend. Er is een pad waar ik niet langs kom. Er staan twee houten kisten voor me, die de weg blokkeren. Er achter staan twee guards die pijlen oid op je afschieten. Hier kan ik geen gevecht mee beginnen.
    Ergens anders in the dead forest is er nog een pad, maar die is afgeschermd met een groene gloed, waar ik dus nog niet door kan.

    Objecten en omgevingen dichtbij zien er goed uit, maar alles in de verte is een vage brei, alsof het een low quality gif afbeelding op de achtergrond is. Dit heb ik bij meerdere games, dat textures van omgevingen in de verte er erg vaag / .gif-kwaliteit uitzien, maar bij Blue Dragon is dit enorm.

    Bij mij ziet het er zo uit (de omgevingen/achtergrond/lucht, niet de draak):
    [​IMG]
    Wat er zo hoort uit te zien (lijkt mij):
    [​IMG]

    Is dit te verhelpen met VGA kabel ipv Component (heb helaas geen 360 die HDMI poort heeft)?
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Next Xbox 360 Designs are 'Jasper', 'Opus' and 'Valhalla'
    >> From seattlepi.nwsource.com:
     
  13. Daimler Freak

    Daimler Freak Active Member

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag over het opladen van de accu van de controller. Is er namelijk een manier om met die USB kabel je accu op te laden zonder dat je Xbox 360 aan hoeft te staan?
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat kan. Als je je Play&Charge Kit aansluit op je Xbox 360 en vervolgens je console uitzet wordt je controller gewoon opgeladen. Soms gebeurt het niet, maar wat daar de oorzaak van is weet ik niet. Je kan je controller trouwens ook opladen via je PC of laptop. ;)
     
  15. Daimler Freak

    Daimler Freak Active Member

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga ik maar eens het laatste proberen. Bedankt!
    Als ik mijn controller aan het opladen ben is mijn xbox wel uit maar blijft de koeling e.d. aan. Beetje vreemd. Als de controller trouwens is opgeladen zou het rode lampje niet meer branden toch?
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Als de controller volledig is opgeladen wordt het lampje groen. Maar het is heel apart met het opladen van controllers op de Xbox 360, want de ene keer blijft bij mij ook de koeling draaien, dan is de console stil en soms wordt het helemaal niet opgeladen. Laten we zeggen een console met eigen wil. :)
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Volgens mij wordt de controller niet opgeladen wanneer je de console via de controller uitzet.
    Wanneer je de 360 via de powerbutton uitzet werkt het iig bij mij wel altijd.
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Da's nou juist het gekke, want ik zet bijna altijd m'n console uit via de controller en soms wordt die dan wel opgeladen en soms weer niet. :confused:
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Klopt, ik heb hetzelfde. Ik laadde altijd mijn telefoon ermee op. De ene keer werd hij wel opgeladen en de andere keer niet, hetzelfde geld voor de controller. Ik zet ook altijd mijn xbox uit met de controller.
     
  20. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe het hoort te gaan:
    Je sluit je controller via kabel aan op je Xbox.
    Gaat spelen , of zet je xbox uit. Zet hem via je controller uit.. Dan blijft je xbox in een soort stand-by stand.
    Op dit moment laad hij op.

    Als hij helemaal uit is is je batterij vol of heb je iets fout gedaan (volgens mij werkt het niet als je gwon op uit knop drukt).
    Als hij in standby blijft laad hij op,, hij gaat dan automatisch uit wanneer je batterij weer vol is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina