1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dirk630

dirk630 Pr0 G4m3R!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag namelijk: als ik bij iemand z'n topic iets heb geschreven en hij antwoord maar ik ben vergeten hij zijn topic heet hoe kan ik dan zijn antwoord zien?? snappen jullie mij?

[voorbeeld] : Ik heb hier iets geschreven maar ik weet niet hoe deze thread heet hoe kom ik dan weer hier om jullie antwoord te zien?

Thanks for your help..

Laatst bewerkt: 17 aug 2008
  2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Klik op jouw user-name dirk360 en kies bekijk openbaar profiel.

Volgens krijg je een nieuw scherm en hier heb je mogelijkheid om al jouw berichten te lezen.

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Zoals vele heb ik nu constant het probleem dat ik met batterijen zit die op zijn. Vooral leuk als het zondag middag is en je kan nergens in huis batterijen vinden. Anyway, op Bol.com kan je de Play & Charge Kit en de Quick Charge Kit kopen. Met een prijsverschil van 10 euro. Welke is de beste keus en waarom? Ik kan geen keuze maken.

4. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb zelf gekozen voor de Play&Charge kit. De kans dat bij mij mijn accu's allemaal tegelijk zijn is vrij klein. Maar ik vind het wel prettig dat ik tijdens het opladen gewoon kan doorspelen. Zoveel game ik niet, dus als ik moet stoppen omdat ik geen accukracht meer heb, voel ik me een beetje genaaid...

5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb geen twee controllers dus voor die reden hoef ik sowieso geen Quick Charge kit te nemen. Ik heb hier wel een Guitar Hero gitaar staan, kan ik die ook opladen via de Play & Charge kit?

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Opzich kan je ook gewoon voor oplaadbare batterijen gaan met een oplader. Dingen kosten niet veel meer, misschien een tientje bij de Hema. Gebruik ik zelf ook, als ik weet dat ze bijna op zijn stop ik ze gewoon in de stopcontact als ik ga slapen en de volgende ochtend heb ik weer volle batterijen. Plus dat je er dus 4 hebt, dus als er 2 op zijn dan heb je er nog altijd 2 over. :)

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik heb zelf de Play and Charge kit. Het is wel handig, alleen wel minder dat je 360 aan moet staan wil je kunnen opladen. Oplaadbare batterijen zijn inderdaad een goede oplossing, maar met een Play and Charge hoef je in ieder geval nooit halverwege een potje CoD4 halsoverkop naar 2 batterijen zoeken.
    Als je gewoon om de zoveel tijd even met de Play and Charge kit speelt zul je nooit met een lege accu komen te zitten.

8. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55

Ik heb de Quick Charge Kit.. en 2 accu's. Ik speel natuurlijk niet altijd met 2 personen dus als de ene op is stop ik de andere er in. Best handig8)

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Moet je voor de Quick Charge ook opladen met een 360 die aanstaat? Of kun je die op een stopcontact aansluiten?

10. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    De Quick Charge kan je gewoon op het stopcontact aansluiten. :)

11. DevilsChase

DevilsChase Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of het hier in dit topic thuis hoord, denk het wel dus bij deze mijn vraag:

Ik wil een xbox360 gaan kopen, nou had ik er 1 gezien op marktplaats voor €300,- met het volgende:

XBOX 360 premium nauwelijks gebruik met harde schijf 12 Gb, twee draadloze controllers met oplader, DVD afstandsbediening, headset en elf spellen. Met garantiecertificaat.

arcade unplugged
    project gotham racing 3
    fifa 06
    condemned
    burnout revenge
    hitman blood money
    dead or alive 4
    fighters
    saints row
    ICON Def Jam
    colin mcrae Dirt

Is dit teveel geld? nee toch?!
    en hoe zit het met die 12 GB??? normaal is een premium toch altijd 20GB?
    en waar moet ik verder nog op letten als ik morgen ga kijken?!

Greetzz

Laatst bewerkt: 18 aug 2008
  12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Laatst bewerkt: 18 aug 2008
  13. DevilsChase

Leuk Bevonden:
    0
    thnx voor je reply ;)

je maakt me idd wel aan het twijfelen nu, want bij die xbox zitten idd "oude" spellen, en had ik maar intresse in 4 van die spellen dus zou ik die 7 moeten verkopen!
    Nja daar krijg je natuurlijk ook niet de jackpot voor...

Die supersize packs zijn die ook te krijgen met andere spellen??

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik dacht dat er ook een met Halo was met dit weet ik niet zeker, misschien kan iemand anders het confermeren of tegenspreken?

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik zou sowieso geen 2e hands xbox kopen, ze zijn tegenwoordig zo goedkoop, ga gewoon naar de winkel.

16. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Het kan ook zijn dat hij/zij een reparatie heeft gehad, waardoor de Xbox 360 op zijn naam staat. Dan heb je wel een probleem als ie kapotgaat.

Gewoon eerstehands kopen is het beste :)

17. Rensgar

Rensgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs het kopen van 2e hands spellen is een risico.
    Ik heb in totaal 5 2e handse spellen: (3 gekocht, 2 gekregen van moeder die ze in een winkel had gekocht)
    Bij een van de spellen die ik zelf had gekocht zat er een barst in de dvd
    Bij een van de spellen die ik gekregen had (m'n moeder had ze in de VS gekocht bij een winkel) kom ik op een gegeven moment niet verder in het spel en krijg alleen maar 'unreadable disc' errors als ik een bepaald gebied binnen wil gaan.

Zeker aangezien de Xbox neiging heeft om kapot te gaan en oudere types de neiging hebben om de disc's te mollen en er altijd wat fout kan gaan tijdens het verzenden, zou ik zelf geen 2e handse meuk meer kopen.

18. DevilsChase

Leuk Bevonden:
    0
    Dan word het denk ik toch de supersize pack!
    Ben normaal ook niet kapot van 2dehands spullen, maar dacht als ik ze dan toch goedkoop kan krijgen waarom niet....
    mja in dit geval met die nieuwe pack maakt dat niks uit!

iig bedankt voor jullie reacties en ik blijf hier op het forum rond kijke, TOP! :thumbs:

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ok, succes verder.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Positief nieuws?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.