1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou, het blijf gewoon een vaag verhaal. Toen ik m'n Xbox 360 net had bleef die altijd in stand-by bij het opladen, maar na een aantal maanden ging die gewoon volledig uit en toch werd m'n controller opgeladen alleen wordt het lampje dan gewoon groen als het opladen voltooid is. Heel af en toe laad die op in stand-by, maar het maakt niet of ik de Xbox 360 uitzet via de controller of console zelf.
     
  2. boatfreak

    boatfreak Guest

    waar moet ik naartoe bellen met een mobile telefoon voor de klantenservice? het normale nummer pakt hij niet "omdat ik mobiel bel"

    er is wel redelijk haast bij, ik zie net dat mijn garantie morgen verloopt :p

    edit: found it: 020-2036606
    Maar... het netwerk bij hun ligt atm plat
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 feb 2008
  3. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan ik muziek op mijn xbox 360 zetten via een CD waar ik via de computer muziek op heb gebrand?

    ik kan wel muziek spelen via de CD maar niet kopiëren naar mijn HD wie weet hoe dit moet?
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Via de Rip CD functie. Mits je 360 die gebrande CD goed leest. Maar over het algemeen kun je gewoon de Rip CD functie gebruiken. Misschien dat hij een paar nummers niet meepakt, maar het zal vast wel lukken.
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Je moet "Rip CD" in de muziekspeler kiezen om de tracks over te zetten (in .WMA-formaat) op je Xbox 360. ;)

    /Edit: Dazlindragon was me voor. Dubbele info kan nooit kwaad. 8)
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2008
  6. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    kan inderdaad geen kwaad want ik heb MP3 bestanden op de CD staan ik zal ze dus moeten converteren naar .WMA?
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Je kan alleen rippen vanaf een normale muziek-CD's en dat wordt omgezet naar de Xbox 360 in .WMA-bestanden met een bitrate van 192 Kbps. Bij CD's voorzien van .MP3 of .WMA-bestanden is rippen niet mogelijk, deze kun je alleen afspelen.
     
  8. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dus de CD gewoon branden in de settings 'Audio-CD' bij Nero ;) Zo heb ik het laatst ook gedaan.
    Dan gaat hij niet uit van de grootte van je muziek,, maar van de lengte. Dus een 700mb CD word dan 80minuten.
     
  9. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn die hardware problemen ( Ring of Death ) nu verleden tijd als je nu nog een Xbox 360 koopt ?
    Ik lees niks meer over die Falcon serie ( 65 nm ship ) is deze nu wel aanwezig in de nieuwe modellen ?
    Hebben de nieuwe Xbox 360 ook WiFi ( draadloos internet ) , de huidige modellen te verstaan ?
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    De problemen komen nog steeds voor, ook bij de Falcon-modellen alleen het komt wel minder voor. Een Falcon-model kun je trouwens herkennen aan het label op de doos. Als er 175 Watt is vermeld heb je het nieuwe model. WiFi is standaard niet aanwezig.
     
  11. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt _O_
     
  12. Claassen

    Claassen Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey Forumgebruikers,

    Mijn eerste post! Ik wil in zeer korte tijd (geld al bij elkaar) een xbox 360 gaan kopen. Nu vroeg ik me welke ik het best kan kopen? Twijfelde eerst tussen de ps3 of de xbox, dit is al van de kaart.

    Zag dat verschillende soorten waren.
    20 gig, 80 gig, 120 gig
    Wel geen HD aansluiting
    Wit - Zwart
    met of zonder controller

    Waar wil ik hem voor gaan gebruiken?
    - Games, vooral schiet en race.
    - HD televisie in bezit
    - Ook wil ik online gaan..

    Mvg. Claassen
     
  13. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan je eisen te zien zou je de Arcade pack óf De Elite pack kunnen nemen.

    Punt een:: Jij geeft aan dat je er gamen op wilt, vóóral schiet of race. Nou daarbij kan je natuurlijk álle types kiezen, dit maakt opzich niet veel uit.

    Punt twee: Hiervoor moet ik je een Arcade óf Elite pack aanbieden, want die hebben een HD-Aansluiting

    Punt drie Hiervoor kan je ook alle types nemen.


    Nu nog de prijzen:

    Arcade versie (Goedkoopste, 256MB geheugen) : 280 euro
    Premium versie (Normaal, 20 GB Geheugen): 300-350 euro
    Elite versie ( Duurste 120 GB Geheugen) 450 euro

    Aan jou de keus.
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    En nog even een tip als je in een offline winkel koopt: Check de label op de doos of er 175 Watt is vermeld en niet 203 Watt, zodat je het nieuwe model koopt (Falcon). ;)
     
  15. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Claassen, rsnl?
    Als ik jou was zou ik gewoon een Elite kopen, met de Falcon chip :)
     
  16. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Het viel mij ook al op Blackruffy, volgens mij is het ook de claassen, vanwege de afsluiting van al zijn posts . Hadden ook niet de 'vanilla' Xbox360's een HD aansluiting? ik weet toch zeker dat de mijne 2 aansluitingen had, 1 voor de normale tv, en de andere voor HD televisie. Alleen zou ik wel adviseren om er één te nemen met een harde schijf. Zo heeft de Arcade versie geen HD maar een memory stick, waar over het algemeen niet veel op kan (Demo's, DLC etc).
     
  17. Claassen

    Claassen Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat klopt, de nieuwe modellen hebben een HDMI-aansluiting. Helaas liggen er ook nog steeds gewone (zonder HDMI-aansluiting) in de winkels, maar je kan het herkennen als er "HDMI port" op de doos is vermeld zoals hieronder is te zien.

    [​IMG]
     
  19. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
     
  20. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Claassen!

    Lethal AK47 heeft in het XBox 360 Koopjes - Topic de volgende aanbieding geplaatst op Bol.Com:
    http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=2707331&postcount=185
    Dus een Console + Harde Schijf + 2 Controllers + 3 Games
    Is volgens mij een zeer nette aanbieding!

    (Had ook even een Persoonlijk Bericht naar je gestuurd!)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina