1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, inderdaad :p

Ik vind het ook niet super mooi ofzo. Wit is ook mooi, naar mijn mening :)

2. Marcjah

Marcjah King Of Members

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik net mijn xbox360 opstartte kreeg ik de ring of death

Toen heb ik hem uitgezet en daarne gelijk weer aangezet en toen ging ie wel aan...

Moet ik me zorgen maken?

3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Bij de standaard witte komen de vormen beter naar voren vind ik, maar persoonlijk heb ik het niet zo op wit. Het wordt meestal smerig en ik weet niet of het bij iedereen is, maar bij mij is door warmte bijna de gehele achterkant bij dat rooster bruin/geel geworden. Gelukkig is het de achterkant, maar goed echt mooi is het niet. De Elite vind ik toch echt mooier en ik vind het jammer dat de Xbox 360 niet gelijk in het zwart is uitgebracht. Opeens zo'n frisse look vind ik maar raar en erg afgekeken van Apple die nu zwarte en zilvere uitvoeringen uitbrengen. Maar goed, kwestie van smaak. Het klopt echter wel dat het niet echt zwart is en als je goed kijkt zit er ook een soort van groene gloed overheen wat de Xbox ook had. :)

@ Marcjah: Ja, ik ben bang van wel. Zo begon het bij mij ook. Ik had het ook opeens, toen was het een hele tijd weg en later gaf die toch echt de geest. Gewoon even in de gaten houden en als het weer terugkomt contact opnemen met de helpdesk. Je hebt toch 3 jaar garantie op de RRoD. ;)

4. Marcjah

Marcjah King Of Members

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik wacht het wel gewoon af...

5. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Als je je 360 opstuurt krijg je een maand Live gratis. Een vriend van me denkt dat die een maand krijgt voor elk account dat die heeft op die xbox. Dit klopt toch niet ? :X

6. Burr

Burr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mensen had nog een vraag : ik wil binne paar dagen een xbox 360 kopen alleen ik wil geen oude projecter, dus ik wil een falcon ( 175 W ), hoe zoude julie dat gaan vragen als julie de winkel in lopen ? bedankt alvast !!

7. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Het staat op de doos, als het goed is ;)

Dus gewoon kijken :)

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Klopt niet. ;)

9. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt gedeeltelijk. Althans, 3 keer, daarna lukt het niet meer ;)

Al was het vroeger wel anders, toen had je gewoon een Maandje Gold per account ;)

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Maar dat vraagt hij toch helemaal niet, het gaat om een maand live die je krijgt van Microsoft als je 360 kapot is gegaan. Dit krijg je gewoon in die doos erbij, al heb je duizenden accounts je krijgt maar een maand live erbij.

11. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Oo, verkeerd gelezen. Ja, idd. Je krijgt maar 1 Kaartje Live Maandje erbij ;)

12. Marcjah

Marcjah King Of Members

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag wéér eenmaal de RROD gehad... hoelang gaat dit nog goed vraag ik me af...

13. Achillias

Achillias Guest

Ik stond vandaag op het punt om de Xbox Pro 60gb versie te halen alleen kon ik op de dozen van de console zelf geen 175W tekentje op vinden, dus heb ik maar van de koop afgezien.

Waar precies kun je het vinden, aangezien het koopavond is ga ik rond een uur of 19:00 weer terug naar de winkel.

14. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    60 GB Xbox 360 is zoiezo 175W

15. diablo85

diablo85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand enig idee of de elite van bol.com ook de falcon is?

16. Burr

Burr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de Arcade bij mij staat er ook niet of het een falcon is ofniet ( 175 watt ), de mensen van de winkel zijden dat het de nieuwe versie was, dus kocht ik hem

17. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Alle Arcades zijn falcon ;)

18. The_Gamer

The_Gamer Metal Gear Solid Fan

Leuk Bevonden:
    4
    Hallo

Ik heb een memory unit gekocht een tijdje geleden, met name om een nieuwe savefile te beginnen met Dead Rising en Assassin's Creed zonder dat ik de oude hoef weg te gooien. En verder om backups van enkele spellen op te zetten.

Maar als ik die memory unit in de Xbox 360 doe en in het menu ben om gegevens te kopieren, staat er iets van dat je geen achievements kunt halen met de gekopieerde file. Is dit echt zo, of alleen als je de gegevens naar een andere gamertag kopieert?

Of anders gezegd, is het mogelijk om achievements te halen voor een game die op twee verschillende opslaglocaties staat?

19. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een vraagje over die Migration Kit om date van de ene HD naar de andere HD te doen.
    Je kunt bij microsoft zo'n gratis kabel aanvragen zag ik maar geldt dit ook wanneer ik een PRO koop en ik nu een Premium heb?
    Op de website lijkt het of het alleen geldt als je een Elite koopt!?

Thanks

20. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    ik heb nu een premium xbox met hdd deze heeft mijn gt erop. Nu is mijn vraag als ik n elite haal met nieuwe hdd dus of ik dan zo mij gt over kan zetten. En als ik dan via de elite met mijn gt op live kan vervalt dan de gold account van mijn huidige xbox?!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina