1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat kan. Recoveren.

Dat laatste vraag snap ik niet, maar dat ligt eraan hoe lang je nog Gold hebt.

2. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    gold heb ik nog t hele jaar, ik bedoel meer als. Mijn gt recover naar de elite dan kan ik dus verder op live met mijn gt, maar wat gebeurd er dan met mijn account die op de andere xbox blijft?! Je kunt toch niet op beiden dan gebruik maken van je gold account ?!

3. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan wel. ;)

Maar kun je wat duidelijker zijn? Ik begrijp er niet veel van 8)

4. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33

Nou heel simpel, ik wil weten wat er gebeurd met mijn huidige premium xbox met live gold acc als ik een elite koop en op die grote hdd mijn live gold acc overzet. Ik kan dan live gaan met mijn gold acc op de elite maar dat kan dan vast niet met zowel de premium als elite xbox?! En dan kan ik dus t beste n nieuwe gold account ( dus nieuwe gt) maken op de premium xbox?!

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ja je kan je gt overzetten, alleen je savegames niet. Daar heb je zo'n transfer kabel voor nodig die je gratis krijgt als je een elite koopt (moet je ms even voor bellen).

Je gold abbo is aan je account verbonden dus die kan je altijd en overal gebruiken. Deze staat namelijk op de servers van Microsoft ;).

6. Ashley__

Ashley__ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja die is betrouwbaar

8. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Je account kan je zovaak van xbox verplaatsen als je wil, je live account is echter alleen geldig op de laatste xbox waar je hem op recovert.

Die aanbieding geld ook gewoon in de winkels.

9. Wii

Wii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
  11. Marcjah

Marcjah King Of Members

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie op marktplaats een paar aanbieders van 13 maanden xboxlive codes staan die je kan kopen voor 38 euro... is dit betrouwbaar?

12. Rensgar

Rensgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die van marktplaats weet ik niet, maar in een van de 'xbox koopjes spotten' threads is een link naar een amerikaans bedrijf die ze verkoopt voor ongeveer 30 euro en die is wel betrouwbaar.

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Persoonlijk zou ik dat niet doen, al zeker niet van Marktplaats. Kijk eens op gamehubs, daar heb je ze ook voor die prijs. Je moet echter wel over Paypal beschikken om te betalen. Je betaalt en krijgt de code de volgende dag, of misschien wel eerder. Hier de link naar de website: www.gamehubs.com

14. diablo85

diablo85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn trouwens ook genoeg mensen hier op de x-bazar die dat verkopen. heb ik ook van gekocht, in ieder geval Aquila is betrouwbaar. Hij zei dat hij er nog meer had, PM hem ff...

weet iemand hier al antwoord op:
    Ik heb begrepen dat er verschillende soorten elites in omloop zijn, en dan bedoel ik niet alleen de falcon, maar ook de dvd-drive...
    wat is de beste dvd-drive en hoe weet ik welke versie ik koop???

alvast bedankt...

15. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Maakt niks uit. Alles is tegenwoordig falcon met een lite-on drive. Er is geen "beste drive".

16. soundtrack

soundtrack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen .

Ik wil graag hetvolgende weten :

Ik heb een xbox360 Pro. Deze heb ik dmv een vga kabel aangesloten op een vga ingang dat ik via een switch krijg.
    Ik maak dus gebruik van een KVM switch. Hier zit dus alleen vga , muis en toetsenbord op geen geluid dus.

Ik heb ook een 5.1 surround systeem aangesloten op mijn computer. Via een 3.5 jack splitter kan ik deze uitbreiden naar 2 systemen. 1 computer en 1 voor de xbox.
    Maar nu het volgende :

Ik wil overschakelen naar HDMI. ik wil graag gebruik maken van de dvi modus van mijn monitor. Via HDMI to DVI cable kan ik scherp mooi beeld krijgen, maar ik vraag me nu af hoe zit het met de geluid dan ?
    Want ik ga geen gebruik maken van een switch of dergelijke.
    Krijg ik via HDMI to DVI cable ook geluid binnen ?

Hoe zit dat precies ?

Als iemand dit wilt uitleggen , graag.

Groeten. :)

17. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Congratulations your email is among the lucky winners that won £1,000,000.00 (One Million Great Britain Pounds) Each in the just concluded draw held to promote London 2012 Olympic Games, sponsored by MICROSOFT CORPORATION UK. The following particulars are attached to your Award payment: i.Winning Numbers:03-27-11-6-86-21. ii. Email Ticket number: GWL88/433/Y8. iii. Serial Number: GWL/77919. iv. Reference Number : GWL/288/146. To claim your prize,kindly contact MR RAY KADIFF(Microsoft Group)via email: *** and provide your informations below;FIRST NAME.....LAST NAME.................. NATIONALITY.... RESIDENTIAL ADDRESS.....CITY/STATE..........DATE OF BIRTH........SEX......... TEL. NUMBER....... FAX NUMBER........ EMAIL ADDRESS....... OCCUPATION....... MARITAL STATUS..........

OMG8) Meer mensen die dit hebben gekregen?

18. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, maar als ik zoiets wel zou krijgen gaat het gelijk in de prullenbak! ;)

19. diablo85

diablo85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou meteen reageren man! al je gegevens opsturen. boeiend, wat kan je ermee verliezen? je krijgt niet voor niks die e-mail.
    ophalen die 1 miljoen pond!!!!! :+

20. Jordskateboarder

Jordskateboarder Een Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ soundtrack : DVI heeft geen geluid. HDMI wel.

Laatst bewerkt: 24 sep 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina