1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
  2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Er zijn 2 soorten kabels tekoop.

1. Component-kabel ( zit standaard bij de Xbox360 Premium ).
    2. De VGA-HD kabel.

Met deze kabels kan je perfect gamen op 1080p (FullHD).
    De kabel kosten € 29,95

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja die component-kabel heb ik geloof ik.(stekker met groen/blauw/rood en dan nog de audio(wit en rood) Ik heb me alleen in de winkel laten vertellen dat dat toch minder is als via een HDMI kabel.

4. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Die eikel wil jouw alleen een Xbox360 (HDMI) aansmeren , niet naar luisteren dus.
    Ik game met de Component-kabel ook op 1080p en ik ben hier zeer tevreden over.

5. wjtheman12

wjtheman12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had een vraagje
    ik ben van plan om binnenkort een xbox360 te kopen, maar ik heb misschien een probleem.
    ik heb thuis een tv staan waarbij op de voorkant van de handleiding staat 100Hz(super digital scan)
    Terwijl er later in de handleiding staat 'Dit tv-toestel is zo ontworpen dat het werkt op 220-240 V, 50 Hz'
    Werkt hij dan op 100 Hz of op 50 Hz?

Alvast bedankt

6. Muramasa

Muramasa PS4 Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft niets met de beeldverversingsfrequentie te maken maar met de lichtnetfrequentie. Zie Wikipedia voor meer info hierover.

Je TV heeft dus waarschijnlijk een beeldverversingsfrequentie van 100 hertz.

7. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    met een component kun je niet op de volle 1080p gamen (dan upscaled hij hem waarschijnlijk) wel op 1080 i.

als je een full hd tv hebt zou ik voor de hdmi gaan, en hd ready zou ik voor de component gaan.:)

8. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Dat was vroeger zo, tegenwoordig halen bepaalde componentkabels wel 1080P (wat overigens in mijn ogen zwaar gehyped is aangezien nog geen 1% van de mensen in de praktijk het verschil ziet).

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Als achterop een hoes 1080p staat, houdt dit dan altijd in dat het spel native in 1080p wordt weergegeven?

10. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Jammer genoeg niet. Het bekendste voorbeeld is Halo 3, op de hoes staat 1080p terwijl die native veel lager draait (of hoe ze het ook juist opgelost hebben, het was in ieder geval geen 1080p).

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat dacht ik al. Is er een lijst met games die wel in 1080p draaien?

12. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    nvm.

Laatst bewerkt: 29 sep 2008
  13. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Was halo niet rond de 640? Ik dacht me iets rond de 600 te herrineren.

14. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Tweakers

15. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    M'n Elite (175W) heeft een productiedatum van 2 maanden eerder en daar komt ook amper warmte vanaf. Zelf na een paar uur aan te hebben gestaan plus een tijdje gamen, komt er een iets warme lucht uit en is de onderkant gewoon koud. Bij m'n andere console (203W) was dat wel anders, want die blaasde als een gek gewone hete lucht en de onderkant werkt ook gewoon heet. Maar goed, of dat nou wel klopt van die Jasper weet ik niet. Ik had er ook berichten over gelezen, maar ik heb toch zo m'n twijfels. :{

Trouwens even een vraagje: Nu dat ik m'n Elite heb, is het nou verstandig om Account Recovery te doen of is het handiger om alles over te gaan zetten van de oude 20GB HDD naar de 120GB HDD van de Elite met de Transfer Kit? :)

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kent iemand deze game? hij komt 11 Nov al uit beetje een slechte timing vind ik, maar het ziet er wel tof uit.

[gt]40625[/gt]

17. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Hey, ffe een vraag: Is er een site waar je kunt zien waar en wanneer,die gamebeurzen ofzo zijn? Zeg maar waar ze de nieuwe games enzo showen?

Gr Daan

18. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Om even terug te komen op dat nieuwsbericht van Pegas:
    Volgens mij zijn er toch echt nog geen Jaspers in omloop, want er zijn nog steeds geen foto’s van de nieuwe GPU en iedereen heeft een 175W voeding. Dat hoeft in principe nog niks te betekenen, want er werden in het begin ook nog steeds 203W voedingen geleverd bij 175W consoles. Maar goed, die nieuwe GPU zou dus minder verbruiken wat uiteraard ergens logisch is alleen de foto’s die tot nu toe zijn gepost van de consoles laten nog steeds 14,2A zien en 12V x 14,2A = 170,4W wat dus gelijk is aan de Falcon. Misschien heb ik het mis, maar ik ben bang dat het lulkoek is en de “echte” Jaspers ergens begin 2009 opduiken na de misschien toch nette dumpactie van Microsoft. Het kan wel zijn dat het 2e versies van de Falcons zijn of wat dan ook en het is ook zo dat de doos en labels zijn veranderd. Die console van m’n collega met LOT #0801 heeft een andere doos en bij hem staat er 175W vermeld en die van mij met LOT #0824 is ook 175W, maar dit is niet vermeld op het label. Verder produceert die van hem meer geluid dan die van mij en wordt zijn zijkant/onderkant warm en die van mij blijft gewoon koud, ook na intensief gamen. Dus ja, beetje vreemd allemaal. 8)

19. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Is er nog steeds onderhoud? Kan nl niet inloggen en mijn abonnement verloopt pas op 12 oktober.

edit: Gefixed

Laatst bewerkt: 1 okt 2008
  20. nightmonkey

nightmonkey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me nu toch iets raars.... Ik was laatst flink wat achievements bij elkaar aan het sprokkelen van wat oude games, zodat m'n gamerscore nu 9029 is. Toch zie ik als ik op m'n dashboard gewoon 8700 staan. Ga ik echter naar het tabblad waar je 'achievements' aan kan klikken, dan staat er bij het totaal wel gewoon: 'Gamerscore 9029/16000' boven. Kent iemand dat probleem?

Ohja, bij m'n gamertag, naast dit berichtje zie je dat m'n score 9029 is, maar sinds het probleem zich voordoet ben ik niet meer op live geweest, vandaar dat ie nog wel 9029 aangeeft.

Laatst bewerkt: 2 okt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina