1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een vraagje: Het laatste jaar zijn 2 headsets van mij zomaar kapot gegaan na goed gebruik. 2 weken terug is ook mijn play en Charche kit opeens kapot. Het lampje brand niet meer en hij laad niet meer op. Nu heb ik nog niet naar Microsoft gebelt. Maar wat zouden jullie doen. Alles vertellen wat er kapot is of gewoon bij 1 ding houden?

2. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou alles vertellen. Bij mij is ook de xbox kapot en mijn controller. Maar ik zelf vertel het niet gelijk van de xbox, omdat hij dan weer weg moet terwijl ik nu allemaal leuke games heb om te spelen.

Ik heb ook een vraag: Als je een keer met reparatie een nieuwere xbox heb gekregen hoe lang heb je dan garantie?

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    bump

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar volgens mij wel, Kevf. Ik kan wel wmv afspelen en de Xbox neemt zelf de resolutie van het bestand aan. En zover ik weet lukt dat ook met WMV-HD.

5. Chim

Chim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik wil dusbinnenkort een Xbox 360 gaan aanschaffen, maar vroeg me af hoe ik nu aan de verpakking kan zien of ik een beetje een recente versie heb met nieuwe hardware enzo. Liggen die Jasper/Falcon versies al in de winkels?

:)

Laatst bewerkt: 11 okt 2008
  6. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Moet kunnen.

7. Jeroen07

Jeroen07 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om een xbox te kopen (zeker met de korting die nu gaande is).

Nu, wacht ik beter nog tot de Jasper Processor in de winkels ligt en te herkennen is ? Voor wanneer zou dit zijn ?

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat weten we niet, maar de Falcon die nu in de winkels is ook gewoon goed.

9. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
  10. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb mijn controller een keer laten vallen en nu is da A knop(veertje van de A knop) kapot zouden ze het bij microsoft zien dat je hem een keer hebt laten vallen?

Mijn xbox is eigenlijk ook kapot en moet eigenlijk dan ook een keer opgestuurd worden zouden ze een nieuwere geven als je er om vraagt? Want mijn xbox die ik een keer gekregen heb van microsoft is gewoon heel slecht. Gelijk al hele wazige lettertjes in sommmige munu´s, na 4maanden al weer opgestuurd voor heel raar beeld. Xbox terug noch wazige lettertjes en nu hij weer terug is kan ik ook nog niet eens mijn afstandsbediening meer gebruiken:mad:

Hoeveel garantie krijg je eigenlijk als je een nieuwere xbox van microsoft krijgt?

Laatst bewerkt: 17 okt 2008
  11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee want je hoeft hem niet optesturen gewoon MS bellen dat die kapot is en ze sturen een nieuwe.

12. Chim

Chim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Enne waar herken ik die dan aan? Wil er van de week eentje kopen!

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Op de achterkant van de de doos kijken daan moet 175w staan.

14. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Kan het eigenlijk kwaad als ik mijn 24" LCD monitor OP mijn XBOX 360 plaats?
    Monitor weegt ongeveer 6,5 kg
    Zo bespaar ik ruimte op mijn bureau en staat mijn monitor ook op een betere hoogte.

15. Robuust

Robuust Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het kwaad kan maar het lijkt mij allerminst goed. Waarom zet je je 360 niet gewoon rechtop als je ruimte wil besparen?

16. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, en dan mijn games bekrast krijgen MOOI NIET DUS!
    Denk dat als je de ventilatiegaten open laat er toch niks aan de hand is. Vroeger had je toch ook pc's die plat lagen en je gewoon een loodzwaar CTR monitor op kon zetten. Iemand?

17. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Je Xbox bekrast niet als het verticaal staat ;)
    Niemand heeft tot nu toe kunnen bewijzen dat dat zo is, maar wél dat Horizontaal stabieler is, maargoed. Ik heb hem gewoon rechtop en de Launch versie v.d. console en het doet het gewoon goed :)

18. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 wiebelt beetje als hij rechtop staat (denk dat rubbere voetjes slecht zijn aan die zijde) dus doe ik het liever niet.

19. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het is niet zo dat het echt stabiel is, maar ik heb nog nooit een 360 gezien die horizontaal stond in een reclame van MS of in de winkels waar je het mag uittesten 8)

Dus ik neem aan dat het gewoon geen schade oplevert, tenzij je een console hebt die wél krassen maakt, maar dat is dan weer wat anders.

20. Robuust

Robuust Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 staat al bijna 3 jaar rechtop en ik heb nog nooit een bekrast spel gehad. Wel 4x een Red Ring of Death maar goed...:{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina