Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Hij is vandaag vanuit Duitsland naar UPS verstuurd. Iemand enig idee hoelang het nu nog duurt voordat hij weer bij mij komt?

En is hij gerepareerd of krijg ik een nieuwe?

2. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Reken er maar op dat hij morgen/overmorgen thuis is. Soms krijg je een gerepareerde, soms een nieuwe (van iemand anders).

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Nee en Ja.

Nee , De HD-DVD is helaas overleden.
    Ja , Als de Blu-ray drive zal uitkomen dan zal je geen gebruik kunnen maken van TrueHD en DTS-HD.

4. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okee, dus ken hem wel gewoon op me lcd tv en cinema setje aansluiten?

en die andere vraag die ik stelde, weet iemand dat?

5. Polle

Polle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik heb een dringend vraagje.
    Ik wil een Xbox 360 arcade kopen, maar kan ik daar dezelfde games op spelen als op een Xbox 360 Premium, en aan dezelfde beeldkwaliteit?
    En dan heb ik nog een vraagje. Is er genoeg opslagruimte voor spelvooruitgang op een Xbox360 arcade?

Snel een antwoord gewenst, danku.

Mvg

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Daar komt een snel antwoord ;)

Op de Arcade heb je dezelfde beeldkwaliteit als een premium daar is geen verschil tussen.

Als je veel spellen gaat spelen dan heb je aan een memorycard bij je arcade niet genoeg dat kan je beter een Pro (premium) nemen waar een hardeschijf bijzit.

7. Polle

Polle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heel bedankt, apprecieer ik. Dan heb ik nog maar 1 vraag.
    Is er een mogelijkheid om dan een memory card te kopen voor een Arcade, en kost die meer dan 40 euro?

Mvg

8. Polle

Polle Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Heel bedankt, apprecieer ik. Dan heb ik nog maar 1 vraag.
    Is er een mogelijkheid om dan een memory card te kopen voor een Arcade, en kost die meer dan 40 euro?

Mvg

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zit er standaard bij. :)
    van 256 MB

Laatst bewerkt: 22 okt 2008
  10. Polle

Polle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hartelijk bedankt !

11. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
  12. Bo0ming

Bo0ming Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier een vraagje.. Ik heb overlaatst een nieuwe lcd televisie gekocht ben er hartstikke tevreden over dus ik meteen een nieuwe hdmi kabel erbij gekocht wil ik hem aansluiten was ik helemaal vergeten dat er geen hdmi poort op mijn xbox zit:mad: Dus ik helemaal over de rooie natuurlijk.. Ik heb een beetje lopen rondneuzen op het forum en zag ik iets staan waar je via iets toch hdmi kan aansluiten maar dat bleek dus gewoon bullshit te zijn.. Weet iemand een oplossing voor mijn probleem ik game nu via component het is wel hartstikke mooi maar wil mijn settings op 1080p krijgen zodat ik het optimale eruit kan halen wat erin zit! Het liefst wil ik mijn dierbare xbox gewoon behouden.. Wat natuurlijk onmogelijk is.. Heb ook al gevraagd aan mensen voor te ruilen maar dat willen ze ook niet dus wie heeft er een suggestie over wat ik moet doen?

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    persoonlijk zie ik geen verschil tussen hdmi en component .. (het hangt namelijk van de tv af) .. dus je hebt al optimaal beeld

14. Bo0ming

Bo0ming Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zie je wel verschil tussen 720p en 1080p dan? want ik kan geen 1080p pakken met component en hij staat momenteel op 720p

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  16. jaffi

jaffi pacman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem Ik zat net gears of war te spelen kreeg ik de error dat de disk niet leesbaar is Dus ik haal me disk er uit ff schoongemaakt en toen ik hem er in deed stond er bij de dvd lade dat het een dvd was en niet gears of war dus ik druk er op kreeg ik een groot wit scherm met daarop : To play this disc put it in an xbox 360 console , In heel veel talen Ik heb me xbox opniew opgestart zelfde probleem andere spelletjes doen het wel gewoon Weet iemand wat ik moet doen??

17. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook ff een vraag betreft bestanden overzetten van 20GB naar 120GB..
    Net als Prozack heb ik mijn xbox op marktplaats gezet omdat ik een elite wil met HDMI..

Nou hoorde ik dat bij een 120GB een data-transferpack zit ofzo,, maar zit dat ook bij de elite? En hoe werkt dat precies dan?Hoor het graag, bedankt

18. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    De Transfer Kabel zit niet bij de Elite! Je krijgt het wel bij de 120 GB HDD, inderdaad. Dus als je het niet hebt, kun je het gratis aanvragen door, simpelweg, Microsoft te bellen :)

19. latino

latino World Fineszt Gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag
    want ik heb die 20 gig harddisk besteld voor 15 euro ( van die actie)
    en ik heb hem net binnen gekregen.!
    dus ik heb hem gwn geinstalleerd op me xbox.
    en ik keek ff naar system -> memory en toen zag die hard disk staan maaar er stond maar 13,4 gig?! en er zaten al demos op en een paar arcade spellen?! hoe kan dit????
    dus ik verwijder een paar arcade spellen. en heb ik ook eenbeetje meer geheugen 13,5 ofso ? en dit vind ik echt raar want er zitten haast geen dingen op de harddisk! alleen maar een paar gamerpictues maar dat is alleen maar een paar kb! dus hoe kan dit?!

20. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Die 7 GB is voor dingen als: Backwards Compitability, en andere gegevens, en dit heeft iedereen ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina