1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, hoeveel ruimte heeft hij aan de achterkant ongeveer nodig? Want mijn oude Xbox heb ik op een plank onder mijn tafel staan zegmaar. en vlak daarachter staat een tvmeubel met tv. Dit lijkt me dus niet verstandig :9

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    10 cm ofzo, maar je moet hem zeg maar niet inbouwen. Gewoon dat die aan alle kanten wat ruimte heeft. :)

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik weet niet wat ik meemaak..maar ineens,...zomaar uit het niets kan ik niet meer files (videos,fotos) bekijken via Xbox 360 van mijn laptop. Dit kon normaal gesproken altijd...ik ging naar videos en kon zo mijn laptop uitkiezen...en nu is ie gewoon verdwenen...WTF?

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Vroeg me af hoe je kan komen aan promo versies? aangezien die veel goedkoper zijn 8)

Edit: nog iets wat bij me opkwam. Ik wil graag LMP, heb alleen geen punten. Is het mogelijk dat Styl3dd met zijn punten op mijn xbox LMP van Halo voor mij download? (ik betaal hem dan voor de punten, dus niet echt illegaal toch? O-))

Laatst bewerkt: 31 okt 2008
  5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Vermoedelijk zijn je beveiligings instellingen van je laptop verander (virus scanner, firewall, virus)

Die kan je niet kopen. Die krijg je of bij een pakket of omdat je een reviewer bent (vandaar de naam Promo(tie))

Als hij deze zelf nog niet gekocht heeft kan dat.. als hij deze wel heeft kan het niet .. want dan download hij hem opnieuw

6. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hij heeft hem nog niet. Dus dan kan hij hem gewoon op mijn HDD downloaden, heeft niets met je acc te maken toch.

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Maar ik heb dat zelf totaal niet veranderd, wat raar dan ja? ....ik zal eens kijken wat er anders staat in Windows vista dan. Hoe kan je ook alweer de 360 toevoegen aan netwerken? (al moet dit volgens mij allemaal automatisch gaan)

8. indir

indir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Ik heb een vraag, ik volg meestal buitelandse voetbal via een site en mijn vraag is, kan ik dat op mijn xbox kijken door middl van media center? of iets anders.
    Alvast bedankt!

Mvg.

9. NtrMission

NtrMission LF.Xx.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist mijn gegevens van Hotmail op Amerika gezet, eveneens als mijn Xbox settings. Heb ik nu een Amerikaanse accounte of moet ik hiervoor een nieuwe aanmaken?

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ga deze toch wel halen, want ik vind die 120 hdd nog veel te duur. Kan je dan ook me de transferkabel alles overzetten?

11. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Jammer dat bijna iedereen al een headset, internetkabel en een Xbox Live Gold-abonnement heeft. Misschien dat je daar nog €30,- voor kan vragen.

12. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft een koopje, als je bekijkt dat de HDD erbijzit. Bovendien, als je Live hebt kun je dat dan weer gaan doorverkopen. Evenals de headset en internetkabel gooi je maar gewoon ergens in huis ofzo :+

13. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Hell yea, waar kan ik dat pakketje halen dan? Gewoon in een winkel?

14. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
  15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het enige wat ik niet weet is of je zo transferkabel kan krijgen via MS. Want ik dacht dat dat alleen maar kon als je een Elite hebt?

16. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Als dat niet zo is, zeg je dan gewoon dat je een Elite hebt gekocht, en een transferkabel wilt :9

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Alleen moet je een serienummer opgeven. ;)

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Alleen bij Elite had ik gelezen, en je moet je serienummer geven inderdaad. Weet niet hoe het dan zou moeten, misschien kan je van iemand hier zo'n kabeltje lenen ( Dulle had er een dacht ik )

19. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, maar iedereen kan dat pakketje dan halen? Niet alleen de mensen met een arcade?

20. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Hmm, wel een interessant bundeltje. Lag er over te denken om een Elite kopen, maar nu dit bundeltje op kost is beging ik nog harder te twijfelen. Alleen inderdaad die date tranfser kit :{.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina