1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk :)

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik ga dat pakketje wel halen, best goedkoop opzich en 20 GB word gewoon te krap na 19 november. Gelukkig kan ik zo'n transfer kabeltje lenen van een vriend.

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb pas geleden nog een 120 GB HDD gekocht voor de DLC die uit de klauwen liep, plus dat games op de HDD installeren me straks ook wel interessant lijkt na de update. Althans, voor bepaalde spellen dan. Als het goed is heb ik die transfer kabel ook nog wel liggen, zal straks wel ff kijken....

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik had er na een week ook 1 te pakken, is altijd wel iemand die hem even uit wil lenen :)

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zolang het maar vriendelijk gevraagd wordt. :cool:

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar ik heb de mijne helaas niet meer. Dacht dat ik hem bewaard had, maar ik heb um dus toch weggegooid omdat het maar voor eenmalig gebruik was....

7. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit dat nou met gedownloade content die je offline wil spelen? Ik had begrepen van mensen waarvan hun xbox stuk was en ter reparatie opstuurden en vervolgens een nieuwe xbox kregen met dezelfde hard drive hu gedownloade content niet meer offline konden spelen.
    Is dit hetzelfde geval als je een Xbox elite koopt en de harddrive inhoud van je xbox pro laat over transferen met de transferkabel? Of kan ik dan wel al mn gedownloade content die oorspronkelijk van de xbox pro kwam op de xbox elite offline spelen?

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je alleen je HDD vervangt, zoals ik heb gedaan, hoef je niks te doen met licenses. Alleen met een nieuwe/refurbished console moet je op xbox.com met die license transfer tool gaan kloten (kan maar 1 keer per jaar). Om het dan daarna te laten werken mag je vervolgens alle items die je ooit eens hebt gedownload opnieuw downloaden op je nieuwe Xbox. Tenminste, als je dus wilt dat ze offline ook te spelen zijn.

Laatst bewerkt: 4 nov 2008
  9. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dat van die license transfer toot had ik nog niet gehoord, dat zou dus een mooie oplossing zijn als ik de Elite wil aanschaffen. Offline gedownloade content kunnen afspelen vind ik wel erg belangrijk, het kan maar zo een keer zijn dat het internet eraf ligt.
    Het lijkt me idd dat als je alleen je Hard Drive vervangt dat je niks hoeft te doen met licenses, want gedownloade content registreert namelijk je console ID en die blijft dan natuurlijk ongewijzigd.

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd. Licenses gaan i.c.m. je console ID. Ik dacht eerst ook dat ik alles opnieuw mocht downloaden om het offline ook beschikbaar te houden na de data transfer van 20 naar 120 GB. Maar dat viel gelukkig mee....

11. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me gewoon dat als je alleen de 120GB hard drive koopt dat je dan ook de transferkabel door microsoft kan laten opsturen, in tegenstelling wat hier eerder wordt beweerd?
    De Xbox Elite lijkt me ook erg vet maar kost toch wat meer geld dan alleen een hard drive en de enige twee voordelen zijn dat ie mooi zwart is en (als je gelukt hebt?) minder lawaai maakt, ik heb zelf geen HDMI poort dus daarvoor hoef ik het niet te doen. Met de nieuwe NXE update maakt mn huidige xbox ook aanzienlijk minder lawaai door dat de dvd drive niet meer draait tijdens het spelen. Daarnaast zal het me niks verbazen als er nog een Xbox 360 Slim komt, dus kan ik daar beter op wachten zolang mn huidige xbox het nog prima doet.

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de los verkrijgbare 120 GB schijf zit de transfer kabel er ook gewoon bij hoor, dus ik zou zeggen wat let je (behalve misschien geld) :) Een Elite kopen zou in mijn geval ook geen meerwaarde hebben want m'n HDMI poorten worden al gebruikt door andere apparaten, plus dan zit ik straks met een zwarte console en allemaal witte accessoires. Ben dus ook gewoon voor enkel de 120 GB HDD gegaan. Even eenmalig je data overzetten en je bent klaar. Kan ik voorlopig weer vooruit met DLC, en straks na de NXE natuurlijk als een gek Oblivion en Fable II erop knallen ! :cool:

13. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen, 2 vraagjes:

1: Heeft de 360 elite een ander moederbord/processor dan de 360 pro?

2: Wat krijg je allemaal mee als je op een andere hardeschijf je account gaat recoveren? Achievements houd je natuurlijk, filmpjes en demo's ben je kwijt. Maar gaan al je singleplayer saves en bijv. de filmpjes die je met Halo 3 hebt gemaakt, ook mee? Of moet je daarvoor een memory stick kopen?

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    1. Ze hebben beide dezelfde processor

2. Alles gaat mee, alleen je Arcade games moet je weer downloaden (gratis) dacht ik.
    Dat van die filmpjes weet ik niet zeker.

15. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Op vraag 1 kan ik je geen antwoord geven, daar ben ik niet zo in thuis. Maar vraag 2 weet ik wel, je account recoveren is niet meer dan je profiel waarmee je op Xbox LIVE kunt en waar al je achievements aan zijn gekoppeld, dus alles wat online ook te bekijken is. Je save games en andere content van games hoort hier niet bij, die moet je gewoon met een memorystick of transferkabel overzetten. Maar volgens mij kun je met een memorystick niet alles kopieren en overzetten.

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het verschilt per game of eenmaal aangemaakte data daarna nog gekopieerd/verplaatst kan worden van het ene medium naar het andere (of dat nu van HDD naar MU is of andersom). Van DOA4 bijvoorbeeld weet ik dat eenmaal aangemaakte savegames vast staan. Met de data kabel kun je die dingen wel overzetten lijkt me, omdat het eenmalig is. Maar ik hou persoonlijk m'n savegames gescheiden van de rest. Savegames staan allemaal op de MU, voor de rest gebruik ik de HDD.

17. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    waar kun je goedkoop een 60 of 120gb hdd halen?

of waar heb jij hem gehaald?:)

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    De goedkoopste manier om aan een 120 HDD te komen is via Ebay, maar dan moet de verkoper hem niet alleen versturen in Amerika, maar ook daar buiten. En de goedkoopste 60 gig gaat met dat pakketje worden voor 80 euro, maar dan moet je wel een oplossing gaan verzinnen voor die tranferkabel.

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de mijne bij bol.com besteld. Nog steeds 130 euro maar nog altijd beter dan de 180 die ze er eerst voor vroegen. En het was voor mij gewoon pure noodzaak.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan kunnen we mooi jou transferkabel lenen als we de 60 gig hdd hebben ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina