1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een 60 gb hdd overgenomen, alleen wil ik nu een tranferkabel aanvragen.

wanneer kan ik het beste bellen maar MS? dus wanneer is het het rustigst?;)
    (niet dat ik 20 min. moet w8en zodat ik alsnog zoon lelijke engels medewerker aan de lijn krijg)

2. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt alleen een transferkabel aanvragen als je een Xbox Elite hebt gekocht. Ze geven weliswaar de transferkabel gratis weg, maar niet zomaar...
    Als je een Hard Drive los in de winkel koopt krijg je normaal gesproken de transferkabel erbij geleverd.

3. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    dat is mijn vraag niet, ik kom er heus wel aan.

wanneer kan ik het beste bellen?

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kan beter niet op Zondag gaan bellen want dan zal het wel druk zijn, probeer het gewoon overdag en doordeweeks dan is het misschien iets rustiger. Dus als je op Maandag besteld heb je hem waarschijnlijk een week later.

5. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, succes ;)

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een kort vraagje. Ik heb de laatste tijd als ik van game wissel iedere keer een update die ik moet downloaden. Terwijl ik zeker weet dat ik die update al heb. Met andere woorden : als ik nu binnen 10 minuten zou switchen van bijv. Rock Band naar Fable II en dan weer terug naar Rock Band (games die ik de laatste tijd het meest speel), kan ik elke keer weer een update downloaden zodra ik respectievelijk Rock Band of Fable II opstart. Ik denk dus dat het geheugen, waar de 360 z'n game updates bewaart, een beetje vol is.

Kan ik hier iets aan doen ? Zo niet, is het ook niet heel erg, want game updates downloaden en installeren duurt op de 360 gelukkig maar iets van 5 seconden.... :)

Laatst bewerkt: 9 nov 2008
  7. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Waarschijnlijk is je cachegeheugen gewoon vol en dan blijf je bezig. Het beste is om even je cache op te schonen zoals hier beschreven. Hierna moet je wederom de updates downloaden, maar na het downloaden kun je er weer even tegenaan en wordt je met rust gelaten. ;)

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dank je. Ik zal eens even nadenken dan :)

EDIT : Nog een vraagje dan maar, over het opschonen van de cache. Heb de startpost doorgelezen. Ik gebruik de HDD alleen voor DLC en eigenlijk alle andere zaken die te groot zijn om op een MU te gooien, savegames staan bij mij wel verspreid over twee MU's. Moet ik alleen bij de HDD naar Device Options gaan en dan dat truukje uitvoeren, of ook bij beide MU's ?

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    truukje is alleen voor de hdd .. die heeft als enige een cache (ruimte gereserveerd voor laadtijden)

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, top. Wederom bedankt ! :thumbs:

11. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Sorry Fardo, maar dat is niet waar. Een MU heeft ook een cachegeheugen. Het is ook beschreven. ;)

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, shit :+

Maar dan nog, wat kan ik nu het beste doen ? 8)

13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    In principe kun je de cache opschonen voor alle opslag, maar als je de HDD als primaire opslag gebruikt dan is het daarvoor genoeg.

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dan doe ik het alleen bij de HDD. Geeft me ook een wat veiliger gevoel, zou het rampzalig vinden als er iets met m'n savegames gebeurt (ookal is die mogelijkheid er misschien niet eens).

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    O dat wist ik niet :eek:

16. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ja als je bij mij 3 maanden niet meer online zou komen zou ik je ook verwijderen :p

17. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet waar ik het moet vragen dus vraag het hier maar. Wat is ongeveer een redelijke prijs voor een Xbox 360 met 20 GB Harde Schijf en Controller, Headset en kabels enzo? Wil die van mij namelijk verkopen...

18. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    120 euro?

19. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke daar dacht ik ook al aan maar kreeg net een verschrikkelijk bod dus ik dacht heb ik het nou fout of niet. Had namelijk dit :

Ik heb hier een Xbox 360 staan met :

- Xbox 360
    - 20 GB Harde Schijf
    - Kabels, Voeding enzo...
    - Wireless Controller met Accu
    - Play and Charge kit ( voor het opladen van de accu )
    - Wireless Microsoft Racing Wheel ( Het draadloze stuur voor de Xbox 360 )
    - 2 of 3 Spellen
    - Een faceplate ( frontje voor op je 360 ) van Forza Motorsport 2

En het bod was 120 euro dat vond ik helemaal niet redelijk... Wat moet ik hier ongeveer voor vragen

20. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Probleem is dat de waarde van een normale Xbox 360 met 20 GB ontzettend in prijs is gedaald. Je kunt er niet meer veel voor vragen i.v.m. al de prijsverlagingen.

Het gaat er trouwens ook om, om welke spellen het gaat

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina