1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik wil zelf ook van de opbrengst een 60 GB Xbox kopen want mijn garantie is bijna op. Spellen zijn : Forza 2, Halo 3, Crackdown en PGR3 hoort bij het stuur... Maar het stuur is de advies prijs nog steeds 99 euro's,, Maar ja ik heb geen nood (wel voor 31 december inverband met cash back actie.

2. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Op Halo 3 na, komen de games mensen niet erg bekend voor, dus ik verwacht ook niet echt dat het erg aantrekkelijk is ofzo.

Je kunt hier hoogstens 150 euro voor vangen, maar dat is dan ook echt met veel geluk :9

3. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt ;)

4. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je Microsoft Points aan iemand geven?

Ik meen ooit eens gelezen te hebben dat dit mogelijk is, maar ik weet niet hoe. Ik heb namelijk nog ruim 1000 MS Points waar ik niets mee doe en een vriend van mij wilt iets van Marketplace kopen maar hij heeft net te weinig MS Points.

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dit kan niet.

6. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Ai, dat is jammer. Die vriend kom 80 punten te kort en nu moet hij weer voor 25 euro aan MS Points kopen.

Maar bedankt voor je antwoord.:)

7. Jordskateboarder

Jordskateboarder Een Member

Leuk Bevonden:
    0
    He, ik heb laatst een xbox360 arcade gekocht met een sticker dat je 30 euro retour kan doen. Ik heb dat blad van de xbox site afgehaald en sticker erop geplakt , alles ingevuld bankrekening alles! alles gecontroleerd ook en gelijk opgestuurd naar het adres wat vermeld staat op dat blad wat je moet uitprinten. Maar we zijn nu 2 maanden verder en ik heb nog steeds geen 30 euro gestort gekregen van microsoft. Wat moet ik doen? want ik heb nu geen sticker meer natuurlijk. |:-

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het kan 4 maanden duren dus even afwachten. Lethal heeft volgens mij ook pas net ze geld gekregen.

9. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Zoals vermeld op het formulier kan het tot 4 maanden duren. Ik heb zelf het bedrag na 6 weken gestort gekregen. Gewoon even geduld hebben, het komt wel goed en als je het na die 4 maanden nog niet hebt zou ik pas de helpdesk bellen. Suc6! ;)

/Edit: 2 minuten te laat. :)

10. Jordskateboarder

Jordskateboarder Een Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt voor de snelle reacties. :eek: Dan maar effe afwachten. Het zal wel goed komen dan.

11. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het nog nergens echt concreet gelezen maar kan iemand een voorbeeld geven over het aantal savegames op een 256mb MU? Ik wil bijvoorbeeld Fifa 2009 savegames opslaan. Hoeveel carrieres kan ik opslaan enz enz
    Ik ben ook niet van plan om online te gaan dus demos of filmpjes en dergelijke zal ik niet op gaan slaan. Het is echt puur voor een handjevol games.

12. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me af of mensen die ook dit spel spelen al de nieuwe superstars hebben gedownload? Het gaat om curry man, petey williams en mike tenay ofzo. De eerste 2 kosten 100 punten per stuk, de laatste is gratis. Ik heb ze alle 3 gedownload maar als ik ze kies voor een wedstrijd en hij begint te laden dan slaat mijn xbox vast terwijl dat verder nog nooit is gebeurd. Ik heb veel verschillende spellen maar dit is de 1e waarbij mijn xbox vastslaat. Ik heb met de gewone superstars geprobeert en dan doet hij het wel gewoon het ligt dus aan de downloads. Ik heb ze opnieuw gedownload maar heb nog steeds last ervan. Nu zijn het maar 200 punten die ik dus gebruikt heb, maar als het bij meerdere downloads gebeurd ben je snel door je punten heen.

Mijn vraag is of het mogelijk om eventueel punten terug te krijgen of dat er een andere mogelijkheid is?

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik krijg morgen een 120 hdd. Maar even een vraagje over je gamertag. Als ik alles overzet met de kabel naar de 120 hdd neemt die dan ook me GT mee. Of moet ik die recoveren?

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat vinden jullie?

15. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Lijkt mij een geweldige manier om topspellen langer te kunnen spelen!

Kijk, die maandelijkse betalingen zijn natuurlijk onzin hè? Maar ik speel bijvoorbeeld Forza2 bijna nooit meer; het aantal circuits is gewoon veel te laag en daardoor krijg je verveling.
    De game is natuurlijk top en dat is eigenlijk zonde. Hetzelfde geldt voor Assassin's Creed en Ace Combat 6 en ga zo maar door.

Zo vond ik de nieuwe speelvelden waarin je bij Gears of War online kon gamen al geweldig, maar zou het nog mooier gevonden hebben als het verhaal gewoon verder was gegaan.
    Dan zou je ook geen gat hebben van 2 jaar totdat het vervolg uit zou komen.

Met nieuwe downloadable content zoals circuits of episode's heb je langer plezier van je games.
    Het moet natuurlijk niet zo zijn dat de nieuwe games ineens erg kort gaan worden en daarna lekker extra te cashen door de downloads!

16. kos5000

kos5000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal, ik ben nieuw hier op het forum.

Ik twijfel momenteel tussen een aankoop van een arcade xbox of een pro. Omdat mijn pc al de topgames niet trekt heb ik besloten een console te kopen.
    Ik wil zo goedkoop mogelijk uit zijn, maar ik ben bang dat als ik Arcade koop, ik de topgames als Gears of War 2, Fallout 3, Halo3 en GTA IV niet zal kunnen spelen.

Kunnen jullie me nader toelichten of ik met een Arcade (zonder harde schijf dus) ook al die games kan spelen en of er daarin een verschil zit met pro?

17. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt alle games gewoon spelen dan, maar je kunt geen games op je Harde Schijf installeren, wat weer de nodige nadelen brengt als irritante geluid v.d. DVD Drive en natuurlijk heb je zonder HDD weinig ruimte voor content, en savegames.

Ik zou een Pro aanschaffen. Dan ben je sowieso beter uit :)

18. kos5000

kos5000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okay, dus je kan met een Arcade in princiepe alles, maar het is minder dan met pro.

Ik denk toch dat ik voor Pro ga, het scheelt in prijs niet eens zoveel...

19. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Voor de Xbox360 update op 19 November kan je het beste meteen een Pro kopen.

Je krijgt van € 40 terug als je een Pro koopt.

20. kos5000

kos5000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigenlijk deze maand pas besloten dat ik een xbox neem. Ik gamede altijd op pc, maar de laatste jaar/(en) kon ik geen enkele nieuwe titel spelen. Geen CoD4 geen Gow, dat is frustrerend.
    Hoewel ik liever op pc game, ga ik dus toch een xbox kopen, puur vanwege het feit dat het goedkoper en makkelijker is... (makkelijk in de zin van, geen gekloot met systeemeisen etc.)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina