1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 5

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PatManZ

    PatManZ Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, was ik vandaag zelf ook achtergekomen. Grote gele plakaten op de ramen over de prijsverlaging miv 14 maart.

    Daar stond trouwens ook de XBOX Value pack op, daar vroeg ik naar in de winkel, alleen deze hebben ze hier niet. Iemand een idee wat daarin zit? Deze zou nl. ook € 269,- gaan kosten
     
  2. Veno Xavier

    Veno Xavier Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    value pack is toch een premium met 2 spellen(Viva Pinata en Forza2) of niet?
     
  3. Mr M NL

    Mr M NL Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt
     
  4. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    De Xbox 360 is nu al twee en half jaar op de markt en ik lees nog steeds die Ring of Death berichten ?
    Kan Microsoft die warmte probleem binnen de console dan niet verbeteren ?
    Als Microsoft die slechte hardware blijft produceren en ze geven 3 jaar garantie op die Ring of Death kost Microsoft dat toch alleen maar geld en gaan ze op een gegeven moment toch geld verliezen met de Xbox 360 in plaats van winst maken ?
    Ongelooflijk dat zo,n bedrijf als Microsoft niet in staat is om na zo,n lange tijd geen verbeteringen aan te brengen aan de hardware , ik snap er helemaal niets van .
     
  5. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja.. maar een bedrijf als Microsoft zal nooit verlies maken :)
     
  6. draust

    draust Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej,

    Ik wil graag een xbox 360 kopen. Nu weet ik dat winkels je nog de oude xbox willen geven waar meer kans is op kapot gaan. Nu heb ik gehoord dat je op de doos kan zien of het een nieuwere versie is of oude. Nu mijn vraag hoe je dat ziet?

    bvb
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Okeej nogmaals dat kan je dus zien aan het aantal watt op de doos.

    Oude 360 heeft: 203 WATT
    Nieuwe 360 (Falcon chip) heeft: 175 WATT

    Hieraan is het het makkelijkste herkennen.

    Succes! :)
     
  8. draust

    draust Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer een vraag:

    Ik heb een tv met zo een dikke bil :eek:, maar mijn vraag is doet de xbox360 het hier wel op?
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Je bedoelt een oude tv, ja daar kan je gewoon je 360 op aansluiten. Het is natuurlijk mooier op een HD tv maar ik heb ook nog gewoon een standard tv, en het werkt goed. Wel even kijken of je een scart-aansluiting op je tv hebt. :)
     
  10. draust

    draust Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft elke PC.....


    Nu wil ik een packet kopen met forza motorsport en viva pinata, maar dat viva pinata ziet er oerstom uit, en vind ik het zonde om hem te hebben dan..

    Weet iemand een winkel waar je je eigen games uitkiest.
     
  11. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Bestaat niet.
    Koop gewoon alleen een premium dan...
     
  12. Thomassmith

    Thomassmith Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
  13. simbert33

    simbert33 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Liggen er nog X boxen in de winkel die de discs kapot maken omdat er beschermende kussentjes ontbreken?
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik zou zeggen ga in de winkel kijken, het staat op de doos. :) En aangezien er een HDMI aansluiting op zit, lijkt me dit de 175watt versie.
     
  15. draust

    draust Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een xbox360 premium met games, alleen vind ik viva pinata bullshit. Premium met games is 279 en premium zonder games ook....

    Toch wil ik die met games, maar ikan je ergens een eigen bundel samenstellen?
     
  16. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, volgens mij kun je nergens je eigen pakket zeg maar samenstellen..
    Koop anders de Halo 3 bundel?
    Of je koopt gwn de bundel met Viva Pinata, en je verkoopt VP voor een tientje..
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Als het goed is kun je Viva Pinãta weglaten, en korting krijgen op een andere game. Werkte bij een vriend van mij ook. :)
     
  18. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Een maat van mij wil ook een 360 halen, maar er zijn zoveel verschillende packs dat ie door de bomen 't bos niet ziet. Ik vroeg me af of mensen hier misschien even wilde helpen. Hij wil namelijk een premium 360 met Halo 3, een draadloze controller extra en een jaar Live. Maar met die prijsverlagingen zijn de Halo 3 packs niet omlaag gegaan :confused: , komt dat nog? Wat is het voordeligst voor hem om aan te schaffen en waar :)? Hulp zou erg gewaardeerd worden!
     
  19. Mr M NL

    Mr M NL Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werk zelf bij een intertoys en daarbij zijn alle premiums (nu een pro genoemd) in prijs verlaagd. Ook alle pakketten met bijvoorbeeld Halo 3 alleen zit daar geen extra controller of een abonnement XBL bij.

    Het beste kun je bij een dichtstbijzijnde vestiging langs gaan en vragen of ze nog een Halo 3 pakket hebben liggen, niet ieder filiaal heeft er nog een op voorraad namelijk. Succes iig.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.678
    Leuk Bevonden:
    17.882
    W8, zelfs ik volg het niet meer.
    De Core heeft nu Arcade,
    De Premium heet nu Pro,
    en de Elite blijft de Elite? :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina